Just do it!

Just do it!

onsdag 12 oktober 2011

Bara en liten onsdagslek...


 Älskar hur solens strålar mjukar formen och suddar ut gränserna,
samtidigt som spegelbilden inte lyckas kopiera det...
Lugnt och fridfullt...
och klart, ganska så juligt :)
 Denna fick också känna på solens smekning, bara för att jag 
såg bilden framför mig....konstig som man är ;)
 annars så bor den...
-här.
Vid en vägg i mitt matrum...

Stora kramen min till er alla ljuva.
Tack för att ni hälsar på mig ♥

Må bäst!
//Goa

19 kommentarer:

Anonym sa...

Oj,så vackert <3

Drömmar i vitt sa...

Såååå ljuvliga bilder <3
Ha det gott!
Anita K

Vintage House sa...

Hej
Härligt vackra bilder med solen, det är så vackert ute nu och idag ser det ut att bli en fantastisk dag...
kram kram
sandra

Geneva sa...

Your camera never lets us down ... beautiful images!

Ivy and Elephants sa...

Your pictures are amazing. I am in love with that mirror.

Paula, your newest follower
ivyandelephants.blogspot.com

Tinis vita hem sa...

Ljuvliga bilder, spännande att spegelbilden inte är suddig :)
Ha en fin vecka!
kram Tini

Vida sa...

sicka vackra bilder...och vilken himla fin möbel..älskar spegeln och mönstret i grå-vit-rutigt..kan jag tänka mej att du har gjort;))

bakom symaskinen även idag..tänk att jag inte kan köpa en klänning utan att sy om och ändra den;))

Vidakramvackradu..

rosenälvorna sa...

Undarbara skira bilder och så gillar jag din möbel med spegel och skåp. Kram Christina

Mys och hemtrevnad sa...

vackert ljuvligt idag igen...kram för du inspirerar...kramis semlan

anise sa...

Helt STUM av beundran...vilken fantastisk blogg..är så lycklig att jag hittat hit..otroligt vackert..kan titta på dina bilder om & om igen...
Höstkram till dej
Anita

Anonym sa...

Hej, hej!

Det är bara jag som tassar in. Vackra bilder.

Kram

gamla skolan sa...

Lite magiska bilder Goa !!
Kramar // Susanne

Tinas bo sa...

Ljuvliga bilder!!
Underbar ide' att ställa urnorna i varandra, eller att lägga gamla böcker ovanpå!! Sånt kan bara du!♥

Underbar spegelmöbel!

Kram Tina

LOPPISLIV sa...

Ljuvligt fint Gua, ohhh jag njuter av dina vackra bilder. Och fönstret i förra inlägget, det har jag tittat på flera gånger de sista dagarna, underbart med ljuset som strålar in. Allt så ljust och rofyllt. Kram på dig, Ha en fin dag//Paula

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla vackert,Helt underbara bilder.Jag blev ju förälskad i krukorna och ljusen.Bara så himla vackert.Önskar dej en skön kväll.Kram Rita ♥

Frida sa...

Så fint, vackra bilder!
Kram Frida

Ljungbergskan sa...

Lugnet sprider sig ända hit! Kramis!

Simones Country Home sa...

Åååh hva lekkert det var da, skikkelig koselig. :o)))

Ha en god natt.

Klem Simone ;o)

Anci sa...

Vackert ! Och drömlikt.

Ktam tilbaka
Anci