Just do it!

Just do it!

fredag 11 januari 2013

Bästa helgen till er alla...

Mina hjärtan!
Hur mår ni?!
Jag har haft en paus. Skönt. Bara en sån där kort och lugn för att tanka tankar. 
Får hoppas att de inte är lika mörka som våra Skånedagar har varit den sista tiden..:)
Nej, utan jag har supit inspiration för butiken, beställt och beställt förstås, och däremellan tvingat näsa ner i bokföring och diverse mindre inspirerande "must do's". Jag har likaså tömt mitt hem! Eller typ, det känns ju så i varje fall, när allt julbråte är borta. Återigen svävar jag in i flowet, jag vill sälja ALLT! Samma sak varje Januari, så det känns tryggt. 
Och mitt i allt det, så föds nya tankar, mot nya vägar och jag vägrar rädslan, för jag är bara så kär i livet. Skakar av mig negativa tankar och öppnar hela famnen och mitt tillit mot ljuset, som jag vet tar emot mig då jag handlöst faller på en okänd stig. Och första gången på länge, funderar jag på att fortsätta göra lite inspirationsreportage. Bara för att jag vill och bara de jag känner för. Japp, så bortskämd är jag.
-Med den insikten och full av tacksamhet, går jag denna årets andra helg tillmötes.

lite bilder från vår tv. hörna på ovanvåningen. Igår fick jag nämligen ett fnatt och ändrade vår hörnsoffa till en fyrsitssoffa på två och femtio. Jättelätt och superbra där framför dumburken, inte minst eftersom min man utrustade den med hjul :) Framför placerade jag två militärbänkar som har stått i trädgården, så nu kan alla knapra popcorn och vila fötterna bäst de vill, medan Feng Shuie flödar runt..:)
(trodde aldrig jag skulle visa tv.n på bild! Men nångång blir alltid den första..:)

Puss och kram och bästa helgen till er alla mina solar var ni än är...❤
och
TACK för alla varma hälsningar ni tar er tid att lämna.
KÄRLEK

// Goa

11 kommentarer:

Anonym sa...

Du skriver så godt og minner oss virkelig på at det er mere positivitet i livet en negativitet og det trenger man å få litt påminnelse om:)
Høres ut som du har fått mange herlige ideer, så gleder meg masse til å se hva som kommer fra deg:)
Selv sliter jeg litt med å fine inspirasjon, men det kommer vel.....
Nydelig TV-stue du har:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Min lantliga dröm sa...

OJ! De där härliga militärbänkarna blev jag störtkär i :) Snygga och praktiska. Ja, nu inväntas våren och det kliar i fingrarna att ge sig ut i fynddjungeln och förverkliga sina idéer och insupa inspiration.

Ha det gott!
Kram Ulrika

♥Sanne sa...

very nice house and blog you have. But offcourse you already know that =)

Love Xanne

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Det låter som kloka tankar du har, du skriver verkligen så bra. Det blev ju jätte fint i tv hörnan.
Ha det så bra.
Kram Jennie

Anneli sa...

Så mysiga dina inlägg.............de ger mig hopp om att våga på alla sätt.

Snyggt med soffan och de där militärbänkarna kom ju verkligen till sin rätt......

Vill önska dig en skön helg,
Kram Anneli

~ INA ~ Inas☆House sa...

Kikar in till dig och önskar dig en toppenfin helg! ★

Kraam
Ina

balzac44 sa...

Har hittat till din blog....vacker, "avskalad", lugn och med fina idéer...du har verkligen mycket energi!

balzac44 sa...

Har hittat till din blog....vacker, "avskalad", lugn och med fina idéer...du har verkligen mycket energi!

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog ..