Just do it!

Just do it!

fredag 18 februari 2011

Hej mina hjärtan!
Jag verkar ha drabbats av nånslags varannandag sjuka!?
Så idag mår jag kass igen..:(
 Men igår var jag alltså piggare, och när jag låg på soffan, så kändes det som hela hemmet åt upp mig!
Saker precis överallt. Murrigt och bara för mycket, till och med för mig.
Inte blev det lättare av att jag erinrade mig om att, Hilmir förra veckan hade bytt alla kuddar och fixat och donat, när jag kom in från garaget. Han tyckte liksom att de hade varit för länge på samma ställe..:))) 

Så jag började dra en soffa, sen målade jag och satte ihop min spegelmöbel, ni vet, den jag använde skåpen, som nattduksbord. 
Och nu bor den i mitt ljusa. luftiga, våriga matrum.
Och I ♥ it!..;)

Så nu hoppas jag att jag får bli frisk, hela tiden...

Lite Tulips to all of you...



*pssst* ser ni att den "andra" kronan flyttat hit..:)


Puss och kram och bästa helgen till DIG, min kära.
Tusen tack för att du hälsar på mig!
= LYCKA

22 kommentarer:

hlíf sa...

vad fint, men jag kommer faktiskt sakna spegeln i "mitt" rum när jag kommer hem nästa gång ;)

Lisas torp sa...

Ljuvligt, vilsamma bilder! Spegelbyrån är fantastiskt till allt det andra....jag kan bara sucka!

Sjukan ja - här har det varit likdant - det känns som om den liksom börjar om lite varannan dag!
En konstig sjuka vi har!
Önskar dej en fin fredagskväll och att du kryar på dej!
Kramar
Lisa

Norregård sa...

Lovely as always;o)

God bättring;o)
Kram Malin

Elin | Draumesidene sa...

Vakkert! Takk for inspirasjon!
God bedring

Klem E

Anonym sa...

Dear Heart,
HE speaks and the sound of
HIS voice
is so sweet the birds hush
their singing.
And the melody that HE gives to me
within my heart is ringing.

And HE walks with me
And HE talks with me
And HE tells me I am HIS own
And the joy we share
as we tarry here none other
has ever known.

From One who loves You dearly

Lilla Brödhult sa...

Åh vad fint och vackert, helt ljuvliga bilder..

Hoppas nu att du bli frisk..

Önska dig en skön fredagskväll

Kram Helene

Anonym sa...

Ljuvliga bilder som vanligt.
Hoppas att du snart blir pigg o kry igen.
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)

Mina Gouldsamadiner sa...

Här hittade jag mkt inspiration och vackra bilder.Fin blogg.
//Kicki

Anci sa...

Jag hoppas också att du blir frisk snart ! Då kan du visa fler bilder från ditt vackra hem.

Ta hand om dig

Kramar
Anci

giveto sa...

it's really beautifull!! i love your athmosphere, the spring is back!!
bon week end
véro

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att du blir frisk snart.Bara så himla underbara bilder från ditt ljuvliga hem.Ha en härlig lördag.Varm kram Rita ♥

Junk De Lux sa...

NYDELIG VAKKERT!!!!
Alltid en inspirasjon å titte innom deg!
God bedring!

Klem,Hanne

gittan sa...

Spegelbyrån är ju helt underbar! Men du gjorde kanske förmycket så att det är därför du drabbades av varannandags-sjuka? Njut nu av det vackra i helgen och av solen som trotsar kylan och letar sig in i varje vrå av våra hem idag (hos mig genom något smutsiga fönster)

Kram gittan

Sigga sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sigga sa...

Æ ég verð alltaf svo glöð þegar ég er búin að skoða allt fíneríið hjá þér.
Þegar ég sá túlípanana þá fór ég næstum að gráta (ókei smá ýkjur:)
Það er svo langt síðan ég hef fengið hvíta túlípana.
Þetta sést aldrei hérna, og hér langar þig að vera hahahaha í landi engra hvítra túlípana :D

Hurru sweetie er ákveðin í að hringja í þig í kvöld.
Agnes er hjá mér og hún og Fjóla eru að fara á ball á Egs.
Aldrei að vita nema ég helli mér í hvítt þegar þær eru farnar og iðkum það sem kennarar voru gjarnir á að setja hjá okkur á hegðunarspjöldin: "Einum of masgjörn"

Knús á heimilisfólkið :* <3

Vida sa...

du skämmer bort oss med sagolikt vackra bilder..spegelbyrån och ditt rutmålade bord är :D :D ;D

på med raggsockor..drick varmt silverte med honung..vila när kroppen vill..njut för du är älskad:))

vårenkommerstraxpussokram
Vida

Anonym sa...

Du har det så fint! Många fina bilder. Jag önskar dig allt gott!
Kram Marita i Björkhagen

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tack för vackra bilder och underbar inspiration! Hoppas att du får må bra flera dagar i följd än bara varannan dag...

Önskar dig en underbar helg!
Kram,
Regina

MODERN COUNTRY sa...

Kjære Gua, mitt hjerte hoppet over et slag da jeg leste om din mamma. Hvordan har du det ?? Å gode deg, det var så enormt trist å få vite dette!! Jeg er ussel til til å sette ord på hva jeg føler i slike stunder. Føler meg svekket, det er ingen ord som kan beskrive et tap av den man elsker. Håper du har funnet igjen noe av din kraft, den jeg alltid føler så sterkt når jeg leser din blogg. Vil bare sende deg en favn av hjerter, og si at jeg bryr meg, at jeg tenker på deg.

En omfavnelse fra meg ♥
Aina

mirka sa...

Hej va fina bilder, har hittat hit några gånger men nu märkte jag din dotters blogg också, underbara saker hon håller på med, mycket begåvad kan ja säga som bildkonst lärare och grafiker, titta in hos mej när du har tid eller lust. trevlig fortsättning på söndagen- mirka-

Anna S sa...

Hej Gúa. Du har det så fint hemma. Kan känna igen att inte klara av för mycket "murrigt". Då är det gott att ändra om lite, flytta runt och måla.
Hoppas att du får må bättre snart. Aldrig kul att inte vara helt bra fysiskt!
Med hopp om sol och tack för att du delar med dej.
Anna S

LOPPISLIV sa...

Vackra bilder Gua!! Ögongodis överallt. Så himla fint du gjort med urtavlorna på väggen. Kram Paula