Just do it!

Just do it!

torsdag 22 september 2011

Dags för något nytt...!?!

Hej på er alla mina solar!

Ja, idag är det i alla fall dags för en ny erfarenhet för mig.
För att idag, lägger jag ut bilder av saker till salu, här på min blogg!

Japp, tänkte att klart jag kan testa det, innan de hamnar på Blocket!
Fast det har jag aldrig gjort förr.
Och vem vet, 
kanske just någon av mina kära följare härinne också 
känner att det är dags för något nytt..:)))

Jag i alla fall, har gått runt och känt efter här i hemmet
och kommit fram till att följande saker nu gärna vill byta hem.

Matbord.
 stort och rejält gammalt ekbord.
 lite lagom slarvigt målat av mig.
med två skivor som man drar ut på var sida, vid behov. 
bredd: 112cm
längd 130cm + 2X54, vid behov.

 Vitrin/bokskåp
 vitmålat, lite lagom perfekt..;)
...fint till både porslin och böcker. 
Här har det även agerat som linneskåp.
höjd: 185
bredd:107
djup: 43/30 överdel.

Gammal tvättkommod
(tror det heter så..;)
 praktisk var som! shabbat och klar...

 Min lilla fåtölj...
 som jag lekte med en varm vårdag..:)
Absolut inte perfekt, men ack så ensam om sin karaktär och väldigt sittvänlig..;)

Växthus...
 målat och klart, och har använts till allting utom just växthus i mitt hem.
Bl.a. som tidningsgömma. Nu som dukgömma..:)

Japp, lite märkligt konstigt inlägg för min del..:)
Men jag testar!
Och om det är något som intresserar nån av er, så maila mig på
hviturlakkrs@live.se
och du får svar på eventuella funderingar.

Puss o kram och tjingeling torsdag till er alla underbara..♥

*PSSST*...
Mor Ágústas-garage är öppet hela helgen!
imorgon fredag 13-18
lördag och söndag 11-15

Hoppas vi ses!
//Goa

18 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!

Jisses vad jag önskar att jag bodde närmare dig! Jag vill ha alltihop :-D Men jag fastnade speciellt för det fina bokskåpet.

I love it!

Kram Linda

Vida sa...

så läckra ;) helt galet vackra möbler som du ger någon annan möjlighet att vårda en tid..säger som föregående talare: vill ha alltihop;))

höstensallafärgerkram
Vida

Vintage House sa...

Hej
Skönt att bli av med lite...
Hoppas allt är bra med dig och att du har landat efter din härliga resa:)..
Själv börjar jag återhämta mig efter en rejäl förkylning med bihålsinflamtion...
Nu hoppas jag att hösten ska ge mig en massa inspiration och energie....
Den varmaste kramen till dig!!
sandra

Jenny Oak Fae sa...

Lär ju inte bli några problem alls med att sälja SÅ vackra möbler..!

: )

KRAM, Jenny

gamla skolan sa...

Hej min vän ! såå mycket fint !! Men jag hjälper ju dig lite med din utrensning ;) Då ses vi förhoppningsvis till helgen !
Kramar // Susanne ♥

Vi i Villa Ville kulla sa...

Ja jag skulle tänka mej alltihop!!!
Men har ingen plats tyvärr!!!
Kram Lotta

Lykkeliten sa...

Så mye lekkert!

Tror lommeboka mi er glad for at jeg bor LANGT unna deg nå ;-)

Har innført kjøpestopp her, og det er jammen vanskelig!

Lykkeliten

Anci sa...

Jag mailar :)

Kram
Anci

Lilla Majken sa...

Oj, oj vad fina saker. Tyvärr bor jag för långt ifrån och det börjar bli trångt här hemma.

Kram Therese

rosenälvorna sa...

Åh vad jag skulle vilja ha den fåtöljen, men du finns så långt borta :( annars vora hos dig nu:) och skulle kunna ta den på ryggen och bära hem:D Hur går tankarna på den nya stilen, om jag förstod dig rätt? Kram till dig!Christina

G:a Affären sa...

Men det var väl en bra idé att ge bloggvänner en chans!
Härliga möbler!

Tinas bo sa...

Shit att jag bor såååå långt borta!!! Annars hade du haft en köpare till fåtöljen!!
Tycker den är så fantastisk!!
Ja allt annat oxå naturligtvis! :)

Tror inte du får behålla möblerna så länge!! De kommer att gå om smör i solsken!!

Kramis Tina

Praliner sa...

Ah, så vackert skåp! Lycka till! Kram Jackie

Anna sa...

Åh jag önskar vi bodde nära varandra! Då hade jag köpt vitrinskåpet och fåtöljen på direkten:)

Kram kram!

:)Anna

Nyanser av vitt sa...

Jag vill också ha precis allt. Jättefina saker. Hoppas du fått det sålt.
Kram Agneta

Katty's cosy cove sa...

Love your blog! I'm your newest follower.
~Blessings always~

Ljungbergskan sa...

Ska man sälja måste man ange pris snäckan !!! ;) nyfiken! Kram

Betong ute och inne sa...

Hej vilka fantastiska bilder....
bor utanför Eslöv, och har redan bestämt att köra till din butik någon dag......ska bli superskoj....

Ha en bra dag
Kram Malin