Just do it!

Just do it!

lördag 12 november 2011

Öppet i Mor Ágústas i dag och i morgon söndag, mellan 11 & 15...

 Hej mina solar!

Jag kan gott säga att min orienteringsförmåga inte riktigt är på topp just nu. Jag är totally insnöad någonstans mellan White Christmas och jul i gamla stan..:) And...I LOVE IT!!!

Lite bilder på det får bli min lill lördagshälsning till er alla mina kära...
(och nej, jag har inte hunnit fixa nytt minneskort, så ni ursäktar bildkvalitén!)

En härlig helg önskar jag er alal! Njut av dagen och lev i nuet.

Så hörs vi imorgonkväll igen..:)

KRAM
//Goa

13 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

jag njuter av dina bilder...och av nuet...och av livet...ha en go helg...kramis semlan

LOPPISLIV sa...

Underbara bilder från din vackra butik, Gua!! Måste ta mig dit snart igen, tänk att det är nästan ett halvår sedan, vår första semesterdag var det dagen då vi besökte dig :-)) vilket härligt minne....mmmm jag längtar tillbaka :-))

Ha en vacker dag rara du.
Kram Paula

ANETTESHUS.COM sa...

AH! Så mye vakkert, Gua! For en butikk!!

Ha en fortsatt super helg!

KLEM KLEM
Anette:)

p.s. så koselig å eeeendelig ha tid til å besøke de faste bloggvennene mine igjen;))

Fia sa...

Inspirerande, så mycket vackert <3
Kram fia

kråke sa...

Vilka vackra bilder....jag njuter...:)))

Kram going...

kråke

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Ohhhh... Ditt Underbara hem o din underbara butik om man ändå bode närmare hade ja vart där jämt...Massa kramar sussie

Tinas bo sa...

Underbara bilder!!
bara njuuuuuuter...

Ha en underbar helg
Kramis Tina

H elle K sa...

Gud så lekkert, du har en fantastisk butikk. Ønsker deg en fantastisk helg. Klem kristin

Vitt hus med svarta knutar sa...

Underbart och inspirerande!
Önskar dig en fin fortsättning på helgen!

Kram,
Regina

linnea-maria sa...

Vilken snygg detalj med gardinklämman och kotten på bordsduken!!! Åh ja nu börjar jag komma i julmood jag med :D Kram /Therese

Heaven's Walk sa...

What beautiful photos, Gua! Love the tablecloth decor and that bathroom is just awesome! :)

xoxo laurie

mysiga heestrand sa...

Tack för all inspiration som jag fick igår när jag besökte din underbara butik.
Atmospheren i din fantastiska butik är så ljuvlig. Bilderna är så fina och stämmer väl överens med verkligheten.
Kram och ha en fin söndag
Marita i Heestrand

Vintage House sa...

hej vännen
så underbart att du är insnöad jag bara längtar nu....
har varit ute och plockat en massa härligt mysig i skogen....
ha en mysig fortsatt farsdag!
kram
sandra