Just do it!

Just do it!

onsdag 11 januari 2012

Same walls, same things, different feeling...

Hej mina solar!
Jag sitter och flinar!.. och jag tänker överösa er med anledningen varför. Ja, om ni orkar förstås! Samma rum, bilder från 1 juni "08 till dagen idag.
För nu vill jag ta bort fönsterväggen och öppna upp, så att vi får en öppen mysyta! 
Varför?
Jo, bara därför.:))))
-Varsågoda...

och summan är att...
visst kan man ändra ganska friskt med ungefär samma saker, på en liten yta!
-Eller vad säger du?..:)


KRAM
//Goa

35 kommentarer:

My Scandinavian Home sa...

How beautiful! Thank you for sharing!

Bente sa...

Vakre bilder og for en innredning. Du kan virkelig dette. Mye til inspirasjon.

Takk for dine bilder

Bente

Tinis vita hem sa...

Ljuvliga, inspirerande bilder! Omväxling förnöjer som man brukar säga :)
Ha en fin vecka!
kram Tini

Pureshabby sa...

Hi you, thank you very much for this amazing inspirations.

Kindest
Sabine

Tinas bo sa...

WOW!! Kan knappt fatta att det är samma rum!!
Tänk vad mycket man kan göra med ett rum...
UNDERBARA bilder!!

Kramis Tina

Ps. Ska bli spännande och se hur det blir!! :)

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Otroliga människa !!!!!

Anci sa...

Mysigt är bara förnamnet !! Det är vackert, hemtrevligt och underbart också.

Jo, jag håller med. Det går att göra förändringar med små medel.

Ha en fin dag !

Kram
Anci

Norregård sa...

Love it, varenda bild:)
Du makalösa kvinna....

Må det goda....

Johanna Stålros sa...

Wow vilka bilder!!! Kram

Vintage House sa...

Wow vännen ja det kan man verkligen helt otroligt kreativ du har varit och flyttat runt....
kram
sandra

Chic-Schnack sa...

I love your blog and pictures it´s my favorite blog ever.
Domi

Marthina, Holmbytorp sa...

Så mycket härlig inspiration du delar här! "Bara därför att", är väl en bra anledning :) Så tänker jag just nu när jag målar om mitt kök... Kramis/Marthina

Vida sa...

ett av de privilegier vi kvinnor har;))få ändra efter känsla och humör;)) underbara bilder - herregud vilken känsla de förmedlar genom dataskärmen..som berättelser från sagorna..

spännande fortsättningen;))

Vidaklänningsfreakkram

linnea-maria sa...

Ja verkligen det är otroligt. Jag önskar att jag hade samma energi att möblera om :). Åh på en av bilderna så ser jag en sån spegelbyrå med spegel nästan ner till golvet! En sådan önskar jag att jag ska hitta! Kram /Therese

Vintagepia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vintagepia sa...

Kjære Gua!!

Aillt e jo bære så nydeli` og gjænnomført hos deg at eg bli dårli` her eg sett...hihi...vil ha AILLT...og som vi sæi her i nord og;"førrandring fryde`" så absolutt...dæ e rætt og slætt balsam førr sjæle å komme ijnn på bloggen din...du e bære såååå døkti` i aillt du gjør!!! Skulle ønske eg kuinne komme tell din garasje en gang i live` og fådd mæ meg hæim nån av de skattan du har dær...drømme...drømme...sokk...dæ skjer snart litt førrandringe her i dæ likkje rø`e huse` i skogen i nord-norge og...gubben og eg skal snart byjnne å gjøre færddi soveromme` som har stådd hallfærddi` snart et hall`t år...tålmodi`hæit e en dyd hæite dæ...mæn sist sommar blæi varandarækkværk prioritert og når ikkje pængepongen e størr bli dæ sånn...tæring ætter næring...hihi...mæn snaaaart bli dæ ordnig...gle`r meg som en onge!!!
Mange varme klæmma fra dæ likkje rø`e huse` i skogen...Vintagepia

Anonym sa...

Ojojoj vad man kan ändra. Så många fina bilder. Jag som aldrig ändrar. Du skulle nog behöva komma hit och se över vad som kan ändras.
Kram Marita i Björkhagen

Rapport till Vänfors sa...

Varför? Bara därför!
Helt underbar inställning:))
Kram Annika

Shabby soul sa...

It's incredible how can change a place with sometimes a very little.
I adore your photos!
Hugs from Italy
Silvia

Candylei sa...

It looks great every which way! You've got the touch! Beautiful!

Heaven's Walk sa...

What a beautiful home you have! I adore all of your whites with the pops of black and brown mixed in. Just perfect! :)

xoxo laurie

Weisser Traum sa...

meine liebe
einfach wuuuuuunderschöööön.
herzlichst daniela

hagagården sa...

Men å så fint,helt otroligt!!!!!!!!!!!!!!
Stora kramen
Ninni

Willa Wanillan Mirjami sa...

Thank yOu for your lovely fotos! :) -Willa Wanilla Fru- ;)

Willa Wanillan Mirjami sa...

Thank yOu for your lovely fotos! :) -Willa Wanilla Fru- ;)

Sologbolig sa...

Flott!! Her var det mye inspirasjon ! ha ein fin torsdag. Klem.

ISABEL sa...

I love all you share! All the images are so inspiring.
Have a nice day ;)

inga Heiddal sa...

mmmm.... Va härliga bilder min goa ven. Pussen og krammsen!!...;)

lisashus sa...

Vilken underbar inspiration du bjuder på!
Kramar
Lisa

Sandi~A Cottage Muse sa...

This is a wonderful post full of inspiration!!! I love visiting you!

Lavendel o Lantliv sa...

Du har med dina bilder precis nu givit mig inspiration att göra om vid en vägg som jag funderat över men inte riktigt vågat ta steget till, Tack för att du delar med dig! Kram Eva-Lena

Torparlycka sa...

Vilken inspirations injektion!!! Underbara bilder!!!! Kram A

john sa...

wow how different each scene looks but oh so wonderful !! Gail x

Roberta sa...

You are like a magician decorating such beauty in this tiny space! Lovely ~ xoRoberta

Izzah Anne Abdullah sa...

I really like it ! It's beautiful. May I post in in my tumblr?