Just do it!

Just do it!

tisdag 31 januari 2012

Trotsar trender...

...är vad jag sysslar med just nu.
När det är färg i varje vrå som gäller enligt proffsen, så målar jag äggskal, vitt och grått för fullt.
Varför?
Jo, för att jag tycker det är vackert och för att min butik började bli alldeles för murrig.
Så i all dagens röra blev det en liten paus för kameran, så att ni kunde få lite glimtar.
Men kameran trotsar mig!?! Kanske är sugen på färg, vad vet jag..;)

Lite smått blev det i alla fall och jag fortsätter möta våren i garaget, för på lördag öppnar jag igen!
Åhh, så roligt jag tycker det är och så lycklig jag är att ha denna min lilla dröm att rå om. 

Trots alla trendiga teman...:)


 Puss och Kram mina kära vänner!
 och 
Tack för att ni berikar mig ♥

//Goa


23 kommentarer:

Unknown sa...

I love to see that, wonderful !!! big hugh Kathrin

Vintage House sa...

Hej vännen
följa trender det behövs inte bara man trivs själv då blir det bäst...
så härliga vackra ting du har i din butik......
få hälsa på dig någon dag.....
kram
sandra

Min lantliga dröm sa...

Gillar själv inte trender, oftast tröttnar man på dem väldigt fort. Man ska omge sig själv med vackra saker man tycker om och använder, då trivs man allra bäst :) Otroligt fint du har det.

Ha det gott!
Kram Ulrika

Rummet för välbefinnande sa...

Men, gosan min.... Du är ju en trendsättare. Det du gör får man ju en obotlig lust att anamma själv för det blir så själfullt vackert. Vill ha den där liggomanen du har där på bild #fnissar# puss o kram vad jag saknar dig just nu

Sofia sa...

mina favoritfärger är vitt/grått/svart med inslag av lite trä!!

Vida sa...

då vill jag ingå i din fanclub;)) vill inte följa några trender eller färger utan känna var jag trivs och blir harmonisk och kreativ;))

ljuvliga bilder helt i min smak vännen;)

Vidavitäggskalkram

annashusidingtuna sa...

Hej!
Jag tycker att du gör rätt som trotsar trender och går din egen väg. Om man följer sitt eget hjärta så brukar det bli bra!!
Kram Anna

kråke sa...

Håller med dig...kör på din egen väg...den leder dig alltid hem:))

Kram fina och tack för din alltid så härliga inspiration:))

kråke

Norrfrids Eija sa...

Goa Gua, för mig är du en trendsättare, vi andra följer! Nej man ska göra så som hjärtat säger...
Olidligt vackra bilder...mmm för det vita porslinet!
Tänk att möta våren i din butik!
Kram Eija

Heaven's Walk sa...

I would love to shop at your sweet store, Goa! You have so many wonderful treasures!! :)

xoxo laurie

Kärt barn har många namn sa...

Tack för det vackra som du alltid delar med dig av.. Din blogg var den 1:a jag började följa här på nätet och den är verkligen en favorit...
Kram Vilda

Neutral Heaven sa...

I have used one of your beautiful images in a post today. I hope you don't mind?
http://neutralheaven.blogspot.com/
No21x

hagagården sa...

Underbart vackert!!!!!!
Stora kramen till dig.
Ninni

Sallys hus sa...

Godmorgon!
Kikar in o suger i mig underbar inspiration...tack kära du!
Kram Katarina

Frida sa...

Så mycket fint, vill åka och hämta tallrikshyllan bums, men får nog vänta någon vecka till. Kommer säkert bli snyggt med äggskal och grått. Jag är inte någon färgmänniska men utmanar mig med naturfärger. Ser fram emot att få se hur det blir när det bli klart i din butik,
Må så gott!
Kram Frida

Tinas bo sa...

Hej igen Gua!
Du har ju "klätt av" en hel del möbler.
Har du nån gång stött på att ryggen och sidorna på en fåölj är klädd med hård kartong/papp??
Ville klä av min fåtölj och stötte på detta, så jag vågade inte fortsätta...

Kramis Tina

Candylei sa...

Great collection of lovely white gravy boats! So beautiful all lined up like you have them.

Vintagepia sa...

Kjære Goa !!

Trend og trend fru blom...har aldri brydd meg om trenda og ikkje bli eg å gjøre dæ hæiller...nåkken gång...omgjer meg mæ dæ eg like og syns e fint...fortsætt mæ dæ du og...ælske bloggen din...fargen dine...roen som e på bildan dine...ja,hæile deg...hihi :o) Her i Norge har Hanne mæ Hannes Dagbok og Mia mæ Mias Interiør laga en samleblogg førr sånne som oss som ikkje vil følle trænda...et supplemang tell NIB (Norske Interiørblogger)...dæinn har fådd namne VI (Vintage Interior Blogs) og dæ e mæininga at aille som ælske nostalgisk...romantisk...kvitt...vintageinteriør...mm. bli samla her sånn at aille som ikkje vil følle trænda lættar skal finne oss og hæinte inspirasjon. Dæinn e ikkje hæilt klar æinda mæn dæinn e like om hjørne`...du e hjærteli` vælkommen som "medlem" så får ainner se og føle din stæmningsfuille nydeli`e blogg !! Masse torsdagsklæmma fra dæ likkje rø`e huse` i skogen...Vintagepia :o)

Ivy and Elephants sa...

Just gorgeous. Love it.

Paula
ivyandelephants.blogspot.com

Team Åsgård sa...

Det gör du rätt i! Man ska ha det som man vill. Och förresten är väl vitt, äggskal och grått också färger, även om dom inte är färgglada;)
Jag gillar färg och har aldrig hakat på dom helvita trenderna.
Jätteinspirerande blogg med fina färger har du och jag kikar in här då och då.
Ha en bra dag:))
// Cicki

savvycityfarmer sa...

I featured your lovely blog yesterday ... please come by and visit, won't you?

Meis Ideis sa...

What a beautiful collection of porcelain. I really like your blog

Meis Ideis sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.