Just do it!

Just do it!

måndag 27 februari 2012

Hej mina hjärtan,
Hoppas er helg varit ljuv med massa sol! 
Men alltså idag är jag mera ivrig än vanligt och bara klarar inte av att skriva nåt! 
Huvet går på högvarv och det är en sån "oj jag glömde visst äta dag" 
Och jag skulle vilja be om er hjälp, om ni hinner och vill förstås, och svara på följande två frågor.


1. Vad tycker du om denna lilla fåtölj?
2: Vilken färg skulle du välja om du fick välja vilken färg som helst?

Japp, detta blir min måndagshälsning. (trist, jag vet!)
Anledning till frågorna kommer senare i veckan..:))



(hade så brått att jag missade att fota de små vackra hjulen på frambenen..:)

Puss & Kram 
-och så ses vi alldeles strax igen...♥

//Goa

26 kommentarer:

PRINCESSGREENEYE sa...

Ich wuerde den Stuhl / Sessel so lassen, wie er ist, oder einfach nur den Bezug entfernen - ich habe den selben Sessel und vor einiger Zeit auch gepostet. Bei meinem Sessel kam ganz alter heller Baumwollstoff zum Vorschein - ich bin immer wieder ganz hingerissen, wie schön der Sessel ist.
Hab viel Freude mit dem Sessel
Jacqueline

Anonym sa...

Hej just nu är jag svag för smutsig ljuuuus lila sån man ser på rosor.Mvh Lena

Solstrimmor sa...

Älskar fåtöljen och min färg är linne.

Kram Eva-Mari

Anonym sa...

Såå söt å nätt modell, jag skulle ha den i svart grovt linne i mitt kommande rum som ska renoveras i lte budoir? stil, snyggt! kram Bettan

cat sa...

Sååååå läcker!!! Helt underbar! Svart för att bryta av och ge lite spänning i allt det ljusa.
Ha de gott. Catarina

Jacqueline @ HOME sa...

I just LOVE it the way it is .... do you have to cover it ? If so, I think that off white would look lovely or grey linen or a narural linen. It's a beautiful chair.
Have a lovely week Goa. XXXX

G:a Affären sa...

Underbar fåtölj och fick jag välja skulle den vara ljus grålila eller som Anonym skrev smutsig lila!
Det blir spännande att få se vad det blir.
/Cia

Vintage House sa...

Hej
du har turen att hitta alla dessa fantastiska möbler och precis sådan som jag själv vill ha....
jag tycker den är vacker som den är....
kram
sandra

Ingela sa...

Fåtöljen är häftig, både ljuvlig och tuff! Jag skulle vilja se omklädd i en härlig mossgrön färg ev med lite brunt. Ser framemot att få se resultatet! Lycka till!

Anci sa...

Jag gillar den !! Den är fin som den är (svårt att avgöra färg), men annars en ljus grå eller blå färg. Lite åt jeans fast ljus.

Kram
Anci

Lilla Blanka sa...

Hej sötis!

Den är jättefin!!!
Vanligtvis hade jag sagt beige, linne eller naturvit... Men när jag såg denna fick jag en syn på hur den skulle se ut som knallturkos! Totalt oväntat men såå coolt :))

Kraaam
Mia

Anonym sa...

Basta sota GOA-GUA!
Vilken fin & sot liten solitar! Lattplacerad och mycket karaktar i sig sjalv...Mums.
Maste den klas????Fin som den ar i sitt grova och notta tyg!
Den hade absolut INTE fatt en kjol da den har sa underbara spiror...men kanske ett krispigt grovt kritvitt tyg ELLER ett morkt djup-lila sammetstyg. Eller ett smalrandigt, natur/bla lin-tyg...Men det blir svart med alla knapparna i ryggen, inte en rand rak da den klas (vet av sur erfarenhet...)
Jaaadu GOA, manga harliga mojligheter till en sadan skonhet!
Kram Zazza Susanne

Norregård sa...

Den är så fin som den är...

Må det goda springa runt Dig alltid...
Kram

Tinas bo sa...

Altså jag tycker den är såå vacker och jag skulle skala av den..
Tycker det är otroligt vackert med avklädda möbler...
Tyvärr har jag inga egna såna, men jag älskar den looken!! :))

ha en underbar vecka
kram Tina

Anonym sa...

Underbar fåtölj, jag skulle ta mörklila i kobination med svarta ben. Väntar med spänning när du ska avslöja vad det ska bli:)
Ingela

Marie sa...

Den är helt underbar!!! Jag ser den framför mig i grönt, samma kulör som vi har på vårat tv-skåp. Har totalt snöat in på den gröna färgen just nu, hihi.

Kram Kram
Marie

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Ljus rosa metallik look skulle passa bra med vita knappar och runt alla "kantningar" vitt.

Annars beror det ju lite på vilka andra färger du har där stolen står... Lycka till med ditt valg av framgångssätt/färger!

Butik Östergården sa...

Hej
Jag skulle vilja se den vackra stolen i lime färg och svarta ben. Lime är ju årets färg i alla fall då det gäller kläder, jag såg en soffa i lime färg för inte så länge sedan och blev helt såld på den, spännande att se vad det blir av den fina stolen!

Kram Helen

Anonym sa...

Just nu är jag för första gången i livet (fyller 64 i april)inne i en sval vattrad blekblå period. Skulle behålla stolen som den är med andr ord. Lovely

Vida sa...

oj så vacker..en riktig skönhet som den är tycker jag;) men om man skulle ändra färg på den hade jag nog tagit en dimmig turkosgrön färg..du vet så där med gammal sliten look;))

det kommer att bli bra hur du än gör för du har konstnärshänder;) fina du...

Vidavårregnidagkram

Maddis sa...

Hej Goa, Fåtöljen är ljuvlig.. så fin! Jag tycker du ska satsa på en turkos nyans, kanske samma färg som i bakgrunden på tyget på din stora härliga fåtölj med blommor på inne i din underbara butik!
Så mysigt att hälsa på dig där i lördags..

Många kramar från Madelena & Love

Maddis sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna S sa...

Jag gillar stolen jättemycket.
Håller med de andra som skrev att färgen är så fin som den är.
Kanske med något varmt grått till, som en fårskinnsfäll eller pläd.
Annars ev "skuggor" i grått på passande ställen på stolen.

Hoppas du får en fin dag!

Elisabeth sa...

Hej, underbar fåtölj och jag tycker du ska låta den vara precis så som den är, kram Elisabeth

Loella sa...

Hej Goa Goa!!

Tittar in hos dig då och då, men har inte lämnat några avtryck på länge....trist, så nu tar jag igen det :)
Fåtöljen är så söt, och om den har färgen isblå som jag får det till tycker jag den ska vara precis som den är...:)

Många kramar Loellan

Anonym sa...

Underbar fåtølj. Sulle ville ha den i sart lilac velur:)

Hilsen anonym fast leser