Just do it!

Just do it!

tisdag 28 maj 2013

Mitt livselixir just nu...

  Dessa blommande favoriter som fyller mitt hem 
med sin oemotståndliga doft 
och ändlösa skönhet.
solen som smyger sig på titt som tätt.
och så mitt kaffe. Nybryggt kaffe.
 Heeela tiden. 
efter det till min favoplats för tillfället med min kopp och Ipaden i knät.
Pallen hittade jag i en antikaffär för några veckor sedan. 
Föll för formen och tyget.
 sen hamnar jag oftast här en stund varje eftermiddag. 
 En perfekt plats för kattmys :)


Stor varm tisdagskram till er alla mina solar ❤
// Goa

16 kommentarer:

stefanie sa...

soooo beautiful!

Anajá Schmitz sa...

Linda sua cozinha branca, e esse café estou sentindo o cheirinho.
Tenha uma ótima semana.

Kristins Hus sa...

Så nydelige bilder:-) urtolig!!
Kristin

Sandi~A Cottage Muse sa...

Just stunning!

Anci sa...

Så vackert och så mycket inspiration !
Ha det gott, min vän.

Kram
Anci

Terhi sa...

Beautiful.

Norregård sa...

Lycka är när jag ser att du gjort ett inlägg...:))

Du är ju som vanligt bara så bäst<3<3
Puss & Kram

Anonym sa...

Wow..kjære vennen for et nydelig hjem du har:)
Blir helt satt ut:)
VAKKERT:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Le Patiné sa...

What a beautyfull Pictures.

Love Natasja

john sa...

Ahhh beautiful photos as usual ..thankyou for sharing ! Gail x

G:a Affären sa...

Doften av syrener känns ända hit, de blommar här nu. Jag har tassat in här tidigare men inte lämnat något spår... lite trött men ögonen har varit öppna för allt.
Så inspirerande bilder, och kaffe hela tiden låter bra.

Varm kram till dig fina Goa!
Cia

Anonym sa...

Helt underbara och inspirerande bilder :-). Jag blev särskilt fötjust i din tallrikshylla/diskställ, det är jättefint. Är på jakt efter ett liknande så jag undrar var har du hittat det?
//Lotta

Unknown sa...

You have become - in a matter of moments, my favorite blog - what spectacular images!!!
Is this your home?
Absolutely GORGEOUS!!!
xxx

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs