Just do it!

Just do it!

fredag 3 maj 2013

Öppet imorgon & på söndag, 11-15

Hej alla mina ljuva!

Ville bara önska er bästa helgen!
För att ni är ju mina favisar, trots min ständiga frånvaro härinne ❤

 -På det, lite bilder från min lilla livets lek.

Avslutar med en Insikt som jag så gärna vill leva enligt. Ibland är det svårt, men det går...
-Jag måste inte vara arg för att delge mina insikter eller bemöta begränsade egon och aggressiva attityder. Jag förstår att det är rädsla som gör att människor skapar arga masker och väljer nu att stå över detta och inte vara rädd för andras ilska. 

Stor varm kram till er alla mina solar, var ni än är.
Kärlek 
// Goa

14 kommentarer:

Norregård sa...

Kärlek till Dig <3

Varmaste kramen är din...;))

Anonym sa...

Så fortryllende vakkert:)
LOVE IT
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete

Annas skattkammare sa...

Så vackert!!
Önskar dig en fin helg!
Kram Anna

toko busana muslim murah sa...

Its the details of our lives I think that in some respects make the impact. Its only once in a while the big picture matters. I loves these photos of the details.

mormorMärtas sa...

Så sant fina Goa!! Vilken härlig känsla det är i alla dina bilder och i allt du omger dej med♥ Sådan underbar korg du har på bordet...

Ha det fint!

Kram Annika

Ewa-Christina sa...

Kloka tankar! Jag brukar också försöka tänka på att inte ta ansvar för andra människors ilska eller otrevliga attityder. Tänker att de får bära den ilskan själva och själva reda ut var ilskan kommer från. Har lärt mig att ju mer värme, glädje och kärlek jag sänder ut, desto lyckligare och bättre mår jag själv och någonstans vill jag tro att glädje smittar av sig, iaf lite. Önskar dig en superfin helg!

Eddan sa...

Kraam <3

sagra sa...

Oh you have so a fantastic shop! I wish you were not so far to us! :( but I love looking the pictures and getting inspirations for our shop and home. :)
Have a nice evening,
Sabrina

Anonym sa...

Asking questions are really nice thing if you are not understanding anything totally,
except this piece of writing offers good understanding yet.


My page :: xerox 8560 printer

Anonym sa...

Asking questions are really nice thing if you are
not understanding anything totally, except
this piece of writing offers good understanding yet.


Also visit my homepage ... xerox 8560 printer

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs