Just do it!

Just do it!

tisdag 26 november 2013

Öppet i Mor Ágústas-garage, imorgon onsdag, 16-19 VÄLKOMNA!

Hej alla mina kära!
Solen skiner i Skånelandet och frosten biter sådär lagom i kinderna, och luften är hög och allting är bara så himla vackert. Att alla dammtussar här inne förstoras och med den extra uppmärksamhet det innebär, gör inte så mycket, bara solen vill visa sig :)
Helgen min har varit fin, med bl.a. massor av kunder i butiken, TACK till er alla! Och på det  besök av min lilla Sunna.
Men nu har hon åkt hem och det blir väldans tomt. Men, åh så fantastiskt att hon finns och kommer och gör våra helger emellan varven. Min lilla Sol.

Nu ska jag fortsätta rota i mina julsaker.
Vi får se vad som får vara med i år.

Japp, jag har målat svart! 
Och det känns alldeles rätt just nu :)

Stor varm kram till er alla ❤
// Goa


12 kommentarer:

Anonym sa...

Vakre bilder:)
Svart er kjempe stilig innslag til alt det andre:)
Ble lekkert
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Rozmeen sa...

Hi Goa,

Enjoying your beautiful home.

xo Rozmeen

Syster vit sa...

Riktigt snyggt
Fin dag till dig
Kram Liselott

john sa...

fabulous photos and yes lovely contrast with the black !
Gail x

Daisy sa...

Kul idé med den gamla soptunnan till veden=)
Snygg förvaring till ved och platsbrist är stora vedproblem här hemma.
Hälsningar Daisy

Ramuan Disfungsi Ereksi sa...

nice pghotos and yes lovely contrast

obat pelangsing badan sa...

very interesting article with images that are so beautiful

Obat Kuat Pria Perkasa sa...

thank you has been authorized to visit ^^

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs