Just do it!

Just do it!

onsdag 7 maj 2008

En underbar present...

Titta!! Vilken present jag fick i brevlådan idag!!
Fattar ni att jag blev glad..:)

Dessa supersöta saker får bli dagens hälsning....

jag har fått paket...med detta lilla söta kort som hamnade här i mitt fönster...
där får det pryda min lilla tunna, tillsammans med min Daniels första skor..:)
paketet innehöll...denna underbar påse...som hängdes upp direkt för fotografering...titta så vackert!!!
och dessa helt ljuvligt vackra...
söta...små...minikängor....visst är de bedårande?!?
och en ängel!! ...från en ängel!!!

Tack!!!....du raraste Maria för dina ljuvliga presenter...!!!
Jag är alldeles förstummad över din godhet!

Må väl !...alla mina underbara bloggvänner!...må det goda springa runt er...alltid!!

Kraaaaaaaaaaam...

18 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja de slags fästingar är genom vidriga !
Där hjälper ingen fästingborttagare i världen .
Som du du säger för varje gång man trillar ner , är vägen upp tredubbelt så lång :-(
Maria är en goding , vilka "gifts" , dem är du värd du lovely woman !
Kramar i parti och minut !
Loppan

Mina´s This´n´That sa...

how nice !!! I love the pic with the wooden bucket and the vintage photo and these lovely shoes ... !!!!

Anonym sa...

Men så många härliga och urfina presenter du har fått! Men det måste bero på ditt underbara väsen, man blir ju så glad i din närvaro! :)

Jag ler med hela anisktet när jag tänker på dig från bloggträffen och när du hade hela famnen full med fynd! :) Och Jenny o jag med vår futtiga påse med ett litet ynka zink decilitermått! hahahaha

Ha det bäst goaste Goa!
Kram ♥

MiaMaria sa...

Hej min sköna.....

Klart at du ska ha dessa saker...sedan första data träffen så var jag fast...ditt vackra hem dina värmande ord som spred sig rakt i hjärtat....
All vänskap till dig!

Jag tror att de andra förstår mig.....

HA nu det så gott min vän!
Miamaria

Anonym sa...

helt bedårande dojor ... vilken lycka att få ett par såna!!
kram/ruffa

Gårdsromantik sa...

Dom där kängorna är så charmiga!

Kram Maud

My Lovely Things sa...

åh så underbara presenter du fått..

kängorna är så ljuva..
kram anna

Annika sa...

Vilka söta och vackra presenter du fått:) Vilken gläde att få något så fint.
Ha en bra kväll
Kram Annika

Solsjö - Under en vind sa...

Hej min vän!!!! Vilka fina presenter du fått! Så kul att få se dem!

Hoppas att du haft en härlig dag! Här har jag idag bara varit hemma och njutit av den lediga dagen! har hunnit vila massor samtidigt som hemmet har städats! Nu är jag redo för att fira pingsthelg! Tvätten är upptvättad, alla golv är dammsugna osv....Under eftermiddagen satt jag på däcket med näsan i vädret, underbart!

Ha det bäst! Stor kram!

Berglind sa...

Ég væri nú til í að eiga svona vinkonur... en skólinn og prófin búin bíð spennt eftir öllum 10 unum sem ég ætla að fá fyrir þetta allt saman svo veit ég bara ekki hvað ég á að gera af mér í sumar, þú kemur er það ekki?elskaþig

Lilla Blanka sa...

Men åh vad fin present du har fått! Hon är ju en ängel Maria, det håller jag med om...och du är ju så himla go så det är inte konstigt att dufår så fina presenter!
Den där tunnan var ju för söt också, såå gulligt med de små skorna också.
Kram min goa vän!
Mia

Kamomilla sa...

Hon är så otroligt duktig, den kvinnan! Så fina skor hon sytt!!
Jag förstår att du hoppar av lycka!

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja jag förstår att du blev glad av de underbara presenterna! Ja visst blir man bara så varm i hjärtat av alla nyfunna vänner här i bloggvärlden!

Kramisar Anita

inga Heiddal sa...

.....ææææ..en gaman að fá pakka... Ég fæ aldrei pakka frá útlöndum...Mikið þætti mér það gaman ef ég þekkti einhvern svona í útlöndum sem myndi senda mér pakka öðru hvoru...:=)

Dubbelörn sa...

Det är precis då, just då, som vänner betyder så oerhört mycket. En visad omtanke, en överraskning med posten el ett oväntat besök, kan förändra det nattsvarta till en ljusare nyans av grått ;).

Varma kramar till dig

ängeln i vitt sa...

Dessa underbara presenter är du värd vännen. Kängorna är bara sååå fina ju. Älskar tunnan oxå.

Ha det gott
Kram Carina

Mjuka sa...

Åh så vackra presenter!!
kramar Malin

Marie Söderberg sa...

vilka fina texter du skriver..ljuvlig blogg du har..