Just do it!

Just do it!

lördag 1 oktober 2011

Öppet i Mor Ágústas idag lördag och imorgon söndag, mellan 11 & 15

Go´morron i sommarvärmen alla mina glada!
Vet inte alls om ni orkar garage, men det gör jag..:))

Jag har höstat därute för fullt. Försökt färgsortera för att det inte skall bli rörigt.
För det är väldigt mycket saker som får samsas där, men om man tänker på att de färger man använder tar upp varann lite varstans, så brukar det gå vägen. 
Ja, tycker jag i alla fall.

Lite bilder på det, samt mitt nya/gamla väggskåp som nu har fått ersätta överskåpen från det stora varuhuset, och som jag är så nöjd med..:)))


Svart, rött, grönt, beige, zink och en liten dutt blått...
svart, glas, beige, brunt och korg...
skåpet innan.................................................efter
återigen, svart, rött, grönt, beige, zink och lite blått...
 och här ser ni en massa saker som jag inte ens orkar förklara,
 men ni är ju välkomna att titta in och se själva..;)

Önskar er alla en härlig helg!
Ta hand om varann och njut i nuet ♥

Puss, Kram & KÄRLEK
till er alla, alltid!

//Goa

25 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!! Har läst din blogg länge nu. Lämnar dessvärre aldrig några kommemtarer....Måste bara skriva ner min beundran:) Jag har aldrig sett nån med denna ide rikedom å sinne för ALLT va gäller vacker inredning.Du e outstanding bland alla bloggare!!!! Å texterna du skriver "går inte av för hackor" heller!!! Tack för allt du ger:)
Kram Gittan

mysiga heestrand sa...

Så fint du har gjort. Skulle gärna vilja besöka ditt underbara garage snart igen.
Ha en fin helg
Kram Marita i Heestrand

Anonym sa...

wow så mysigt så man blir tagen :9 ha en bra helg kram

All Seasons sa...

Oooh I love you kitchen. I see a lot of nice thing.
I would like to look in your kitchen real life, but it's so far away. It looks so great..
Enjoy your nice and sunny weekend ☼
Hugs,
Patricia

Tinas bo sa...

Vad fint väggskåpet blev!!
Gua, kan jag inte få flytta in i din affär??!! :0)
Det är sååå helsikes vackert och mysigt!!

Ha en underbar helg
Kramis Tina

Monica sa...

Hej!Jag kan bara hålla med om vad Gittan har skrivit...Du spelar inte i samma division som alla andra...Du spelar i en högre.Din blogg tar andan ur mig i bland...vacker i bild och text.Kram Monica i det lilla huset vid havet

Vida sa...

ha ha...alldeles förbaskat underbart;)))vilka bilder vilken butik...blir såååå lycklig;))

kramdufinagoa
Vida

Arja sa...

Beutiful photos! I like very much!

happy weekend<3

LantlivsAnette sa...

Ohhh himmel så fint..alltså det där skåpet blev ju bara såå vackert..passar perfekt där !!
Jaa du, jag finner inte ord för hur vacker butik du har !!
Kraaam Anette

DECOPASSIONSOLN.CANALBLOG.COM sa...

je decouvre votre blog
magnifique

je reviendrai avez vous une new letter por m'abonner
je suis en france

decopassionsoln.canalblog.com

bon week end
soln

Madame Morell sa...

Fint som snus :)
Jessika

Anonym sa...

Hej! Nu ska du få den konstigaste frågan och undran du någonsin fått. Dina bilder är ljuvliga men var ifrån fotar du? Är det ditt eget hem eller Mor Agustas? Jag blir så vimsig - kan man handla hos dig??

Goa sa...

Hej kära Anonym..:)
Bilderna i detta inlägg är ifrån min lilla butik, och ja, man kan handla av mig.

Kram på dig...

Anonym sa...

Alltså Goa, det är verkligen helt fantastiskt vilka miljöer du kan skapa! Du överträffar dig själv varje gång. Så otroligt vackert, förstår inte varifrån du får alla dina idéer :) Nu var det dags att göra sig tillkänna och lämna en kommentar för jag är nog bland många som tassar in här och beundrar dina konster men inte lämnar något inlägg. Tack igen för en helt otrolig blogg! Hoppas att komma förbi och hälsa på vid tillfälle. Mvh Anna i Gävle

Mia, New Room Interior sa...

Helt fantastisk flott!!! :-) Ha en fin ny uke!! KLEM

Vintage House sa...

Hej
Mycket vackert vännen min.. Måste ta en tripp ner till dig runt jul kan nog bli fantastiskt:)
ha det så gott
kram
sandra

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Du är min Pippi Långstrump , heltokig och underbar !!
Love/Loppan

majra1 sa...

Det där skåpet var låångt snyggare än nåt
från Varuhuset!
Så mysigt du har det. Blir så glad när jag ser
det. :)
Mari

Eva sa...

Det som retar mig mest, är att jag fortfarande inte har varit hos dig. Men jag SKA komma bort så fort jag bara kan. Undrar om jag inte dessutom ska ta med mig mamma, så kan vi göra en utflykt ihop.

Längtar!

Kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Gua!
Är bara inne och kikar lite, och längtar tillbaka till din fina butik. Det var så roligt att hälsa på dig i somras. Och äntligen få se butiken i verkligheten.
Nu förstår man bilderna ännu bättre.
Kram på dig vännen!
Marie

Ticking and Toile sa...

Wow!!! Love your kitchen!! So beautiful....I could look at it all day :)

xo,
Shellagh

Funamals sa...

Hey I love your kitchen! I don't speak...what language? I apologize, but I don't even know. I know English. Even though I couldn't read it, I really enjoyed the photos :)

Ida Lindström sa...

Hej!
Var har du köpt den fina zinklådan som hänger ovanför bänken? :)

/ Ida

Unknown sa...

Permission to listen to the article. other articles awaited

Walatra G-Sea Jelly Gamat
Obat Penurun Kreatinin Ginjal
Cara Beli QnC Jelly Gamat
Pengobatan Jantung Berdebar
Pengobatan Alami Infeksi Ginjal

Nabila Widianti sa...

sangat menarik sekali gan, kami tunggu updetan informasi informasi terbaru dan teranyar lainnya woke
Cara Mengobati Abrasi Kornea Secara Alami, Cara Mengeluarkan Batu Ginjal Tanpa Operasi, Cara Menyembuhkan Gatal Kutu Air Di Telapak Tangan Dan Kaki,