Just do it!

Just do it!

torsdag 29 december 2011

Öppet i Mor Ágústas i morgon fredag, mellan 14 & 18 - VÄLKOMNA!!!

Hej mina sköna!
Ville bara titta in en sväng och tacka så mycket för alla era grattishälsningar..:)
Ni är ju helt otroliga! TACK!

Idag har jag sytt, sytt och sytt...en klänning av klädseln från min gamla soffa, från början av 1900-talet!  Och...det gick bra! Till och med kan bli min nyårsblåsa.
Kanske lite roligt att vara en sittpuff på nyår..;)...annorlunda om inte annat!
Vi får se...

Bara lite glimtar av allt och inget, har inte ens rört kameran, så insnöad har jag varit av att sysselsätta mig med mest ingenting. Nice!
Men imorgon ska jag ha öppet några timmar i min lilla butik! Det ska bli ljuvligt, hoppas nån kikar in...

Julaftonsmorgon, mös vi här i lugnet.

Men nu...känner jag hur vårvindarna trycker på i sinnet mitt.
Precis som alltid denna tid..:)

Puss & Kram och så ses vi på lördag..♥


16 kommentarer:

Tinas bo sa...

Vet inte vad jag ska säga utom UNDERBART!!!!!!!
Du har det sååååå vackert!!!

Kramis Tina

Anci sa...

Så fina bilder !
Jag kommer gärna och hälsar på, fast inte just nu, i vår ??

Kramar
Anci

Jules sa...

it looks sooo pretty Happy New Year.

Vintage Station sa...

Wish I could visit...but alas, I can't....maybe someday?

Madame Morell sa...

Vi kommer till sommaren igen :)
Gott nytt år!
Jessika

Rut och Signe sa...

Visst är man allt lite vårsugen nu. Har nu inte det kommit någon snö fram till nyår så behöver vi ingen efter, fniss.

Önskar dig ett fortsatt bra år 2012, Marie

Vida sa...

du är så go..en klänning av tyget;) just en sådan sak som jag tycker är underbart;)

önskar dej allt gott och visst blåser det vårvinda friska..här är julen borta och jag har ljusblå pärlisar på bordet;)tillsammans med en liten gran;)

Vidaskickartusenstjärnorskram

Marie sa...

Hej gumman!

Först och främst, ett stort GRATTIS på födelsedagen så här några dagar efteråt. Hoppas du hade en fin dag!

Och så vill jag önska dig och din fina familj ett riktigt Gott Nytt år! Hoppas vi får möjlighet att ses många gånger under nästa år!

Kramar Marie

Solvejfire sa...

Super skønne billeder :) glæder mig til at følge dig i året der kommer
Rigtig godt nytår

Vintagepia sa...

Kjære Gua !!

Vil bære sæi at eg ÆLSKE bloggen din og ønske deg GODT NYTT ÅR så "sees" vi på bloggen tell næste år...hils`n fra Enebakk i Norge (e` hos dattra mi,mai`n hennes og barnebarne` mett på 1 år og fæire jul og nyttår ilag mæ dæm,gubben min,æildstsønn min,øngstepia og øngstegutt`n vårres samt stedattra tell dattra mi)...nyttårsklæm... Vintagepia :o)

C De-sign sa...

Tack för det här året! Jag vill nu önskar dig ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2012! Kram fr C

Vita Huset sa...

Dank je wel voor alle mooie foto,s en inspiratie dit jaar.
Een fijn en gezond nieuw jaar gewenst voor jou en ik ben benieuwd naar je foto,s en verhalen in 2012.
Groetjes uit Holland,
Elly

Mimmie sa...

Ett Gott Nytt 2012 önskar jag Dig Gúa och Din familj.

Kramar
Mimmie

Anonym sa...

Gott Nytt År Gua!
Marita I Björkhagen

Sallys hus sa...

Hej du allra finaste..;)
Kikar in o önskar dig o familjen ett rikigt underbart gott nytt år!
Grattis också i efterskott....å vad rolig du är som inte riktigt vet hur gammal du är...fniss...
tack du fina för all inspiration du ger! Ser fram emot 2012
Kram katarina

Finally White sa...

Have I already told you that I absolutely fell in love with your blog and house??? I adore your beautiful pictures! They're stunning!
Have a wonderful 2012!

Greetings from Germany!
Birgit