Just do it!

Just do it!

tisdag 20 mars 2012

Livet leker...

Hej mina solar!
Idag är en sån där toppen tisdag! Varför, får ni veta imorgon..:)

I helgen hämtades de möbler som jag inte sålde på auktionen, för Blocket är ju bara bäst! Eller hur?
Vi tänker här ska så smått bli ett skafferi, men eftersom det inte är överst på schemat, behövde jag hitta gömmor till mina tråkiga prylar när skänken försvann. Så efter lite tänk igår, satte jag dörr för "nischen" i köket. Och nu har jag ett hemligskåp tills skafferiet förverkligas. Trädgårdsbänken fick också flytta in. Om ni vill veta dess funktion så är den noll! 
Men det kan vara roligt att bara ställa lite olika saker på den. Saker som man tycker om, ni vet..:) Som till exempel mina gamla fågelburar. Alltså jag fattar inte vad det är med mig och dessa två burar, jag liksom flyttar dem hit och dit och har gjort i några år nu!...och tycker fortfarande lika mycket om dem!?! 

Ja, ja, men nu ska jag förbereda mig för dagens fortsättning, en full bil med...? (Vad tror ni?)
...anländer snart...:)))


 Puss & Kram och tack för att ni hälsar på mig!
Mina bästa bästa...♥

// Goa

17 kommentarer:

www.MaisonStGermain.com sa...

Always love stopping by your blog for gorgeous inspiration. Have a wonderful week:)
~Debra xxx
Capers of the vintage vixens

orsolya vanessza kiss sa...

WOW !

This door is adorable !:)

Chokladvillan 1910 sa...

Det gäller att vara klurig ! ;) Jättefin dörr helt underbar !
Nu blir man nyfiken...kollar in snart igen ! Här får man inspiration vill jag lova !
Kram Anki

Unknown sa...

Åhhh vad jag tycker det är sååååå tråkigt att vi inte kan stanna hos dig denna gången på vägen ner!!! Hoppas verkligen att vi får träffas igen, skulle vara såååå skoj om du kom på bloggträffen som jag och Ingela äntligen fått tummen ur att ordna med, SSSSTTTOORRR KRAM

En blandad kompott sa...

Fin dörr o fina fågel burar...
alltid inspirerande att kika in hos dig och se din konst...=)har inte skrivit nåt tidigare.

Ha det bra!

Mette`s hus og hjem sa...

Herlighet så mange nydelige ting du har, bare elsket den gamle døra :)

Fortsatt fin uke til deg
Klem Mette :))

linnea-maria sa...

Jamen det är ju nå speciellt med gamla fågelburar (bara det inte bor en fågel där). Jag har bara en rosa som någon ställt vid återvinningen som barnen har lekt med. Jag gillar din fiffiga förvaring bakom vikdörrarna. Massor med kramar /Therese

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad fint det blev med trädgårdsbänken fylld med massor av ögongodis=) Den gamla dörren är ju bara helt outstanding! Vilket fint inlägg med kattorna, ibland kan man riktigt se hur de tänker;-)

Ha en fin fortsättning på veckan!
Kram,
Regina

Tinas bo sa...

Alltså den gamla dörren är ju bara sååå läcker!!
Och fågelburarna är ljuvliga!!
Härligt med bänken och att ställa dit det man gillar... ;))

Underbara bilder!!
Kram Tina

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Jätte fina bilder än en gång, och dörren var ju bäst!
Så snyggt!
Ha en fin dag i mårron med ditt hemliga projekt...

Candylei sa...

Always so many beatiful things to look at on your blog! Loveliness!

Weisser Traum sa...

meine liebe
oh dein vorratsschrank soooo schön.
und die bank...hihi bei mir stehn auch schöne sachen aber nicht zum gebrauch sondern zum schön sein.
wünsche dir spass mit dem voll gepckten auto.
herzlichst daniela

Cosy Life by Elly sa...

This is very, very beautiful! I like it, I like it, I like it!!
Dear greatings Elly from Holland

Vida sa...

herregud det bara sprudlar idéer runt dej;) hoppas du förstår att du gör oss glada;))

och dörren..ja vad säger man..den är ju helt underbar...kramkramvännen

Vidatackarvädergudarna;)

Annas skattkammare sa...

Så fiiint!! Så mycket fint hos dig så man blir galen av inspiration! Fiffigt med dörren och när det gäller ofunktionella möbler måste man ha dem med för att man mår bra av att se dem! :)
Kram Anna

Burlap Luxe sa...

välkommen
Ibland de bästa bitarna har ingen funktion så är det bara inspirerande skönhet.

Allt du inspirerar är bitar av skönhet!
xx
Dore

Le Patiné sa...

I really love the foto's off your blog.

love, Natasja