Just do it!

Just do it!

fredag 16 mars 2012

Öppet i Mor Ágústas-garage lördag & söndag, 11-15...


Värst vilken vårdag det är!
Men jag håller mig här.
det doftar ju gott.
Och så tar hon kort på mig. 
Vilket jag gott förstår, jag är ju fantastisk!
 Brorsan har städkontrollen idag. Ser att han spanar på köket.
 Åh nej, nu kommer han hit!
 Jag låtsas som jag inte ser honom!
 Åhhh, det funkade inte!
 Fast, han ville bara gosa lite:)
Och nu ska ha kolla om...
 badrummet är städat.
 Skönt, då kan jag få fortsätta mysa i min ensamhet.
Känner för det just nu.
Och tvätta mig lite innan helgen.
 Sen behöver jag ju sova en liten stund. 
En sån som jag sover aldrig nog. 
 Ett måste för att vara lika vacker som jag!

 VÄLKOMNA TILL BUTIKEN I HELGEN!

Kram //
Katterna och Goa...

21 kommentarer:

ChiPPy-SHaBBy sa...

2 Kitties ~ LoVe it...
and - FaB PeRfeCtLy ChiPPy Tin Container w/Roses!!!
Jeanine Burkhardt - USA

Rummet för välbefinnande sa...

*lycklig* kram till er också.........

Chokladvillan 1910 sa...

Ja, din butik skulle jag verkligen vilja besöka ! Hur mycket fina saker som helst ! Mysig kattstory hehe ;)
Ha en underbar fredag& helg !
Kram Anki

summersundays-jw sa...

Wonderful photos.....

Duse Pasteller sa...

Søøøte pusekatter!!<3
Vakre bilder:)
klem, Janni

Angie @ Knick of Time sa...

Beautiful shop and adorable kitties!

Blessings,
Angie @ Knick of Time in the US

My Shabby Streamside Studio sa...

That was the cutest post! I'm sharing it to Facebook.

Kisses for your Kitties.

xoxo

Sandy

Tinas bo sa...

Helt underbara bilder och text!!!
Underbara katter i en såååå vacker miljö!! :))


Ha en underbar helg
Kram Tina

Qra Domowa sa...

SKLEP CHĘTNIE BYM ODWIEDZIŁA...A KOTY CUDOWNE:)))

Ljungbergskan sa...

Kisar är bäst på att mysa o njuta! Smittar av sig med sitt inre lugn! Kramis

Frida sa...

Underbara bilder Goa! Katterna ser ut att trivas i soffan. Visst har det varit en underbar vårdag.
Önskar dig en trevlig helg!
Kram Frida

Vintagepia sa...

Nyyyydeli`e bilda fra butikken din og hæææærli`e bilda av katt`n dine !!
Ønske deg æi flott hælg m' masse kunda som stekk ijnnom...klæm fra dæ likkje rø`e huse` i skogen...Vintagepia

Tracie~MyPetiteMaison sa...

Love your kitties, they are beautiful, and the greenery, fleurs are lovely too!

Heaven's Walk sa...

What sweet furbabies you have, Goa! I love the angelhair vine in the tureen on your coffee table, too - as well as your style. I LOVE the way you style your pretty home!!! :)

xoxo laurie

Vida sa...

du är så fin lilla svarta skönhet...och vilket läckert ställe du har ockuperat;)) förstår att du trivs:o)

kan du hälsa till vackra människan Goa med en kram från mej...

Vida;)

john sa...

hihi what a great post and what beauties your cats are ! sometimes I wonder what my cats are thinking...they seem to know more than they let on ! have a nice evening...Gail x

Hvidt, slidt & patina sa...

Hej...Hvilken pragtfuld historie om kattene ;) Man kan sagtens se, hvad det er, de tænker..Hihi..Skønne billeder som altid på din fine blog..Kh Camilla..

My Vintage Home sa...

Så skønne skønne billeder... må bare følge denne blog :-)

Das Hohe Haus sa...

Hej Goa,
your cats are so cute and the room is gorgeous.
Have a wonderful week.
Hugs, Steffi vom Hohen Haus

Magnus sa...

Hej Gua såååå vackert du har det i butiken , jag vill verkligen komma och kika !! Kramar magnus på Rost!!

Randi sa...

Hej Goa, äntligen har jag hittat tillbaka till dig och din helt underbara blogg. Det förvånar mig inte att du har öppnat en butik nu...hoppas jag får tillfälle att titta in en dag. Önskar dig Lycka till...med din verksamhet!!!
Kram/
Randi