Just do it!

Just do it!

söndag 11 mars 2012

*Pssst*

bara en liten snabbis här innan sömnen..:)


Är det någon som läser här som vill komma på kundkväll hos mig, 
eller olika diverse tillställningar?
Om det är så, vill ni då maila mig på hviturlakkris@live.se
alternativt lämna kommentar med mailadress.    
Och så hör jag av mig till er när det är dags.


Japp, det var bara detta jag ville be er om.
-------------------------------------------------------
Sov gott mina solar ♥
så ses vi snart igen...

//Goa

9 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Ja men gissa OM jag vill.....
Det är ju en bit att åka bara :(
Men, du vet att jag skulle hänga på låset.

Den här bilden får mig att bli alldeles prillig av inspiration Gúa. Du är baske mig helmagisk du! Fattar du att börja en måndag på det här viset - nu vill jag bara hem och inreda och flytta och bära och greja och stå i. Kankse tur ändå att jag redan är på jobbet ;P

Ha den bästa dagen!
Puss o kram
*saknar dig*

Anonym sa...

OM jag skulle vilja! Men tyvärr är avståndet lite långt från Nacka där jag bor :-(
Tittar kanske in i butiken om vägen går förbi....
Du har en så fin sida som jag läser alla inlägg i, och har gjort så länge den funnits. Finaste bilder o häftiga saker som bara är "vill ha"

Ha en ljuvlig dag
Marylyn

Kläddilin sa...

Jätte gärna kan nog "fylla" en bil med glada tanter :)
Maila gärna till lotta@kladdilin.se.
Ha en underbar dag i solen...
Lotta

Amelie sa...

snygga bilder!!!!
jag längtar redan tills söndag då vi ska komma och hälsa på dig! åhåhåhå. Jag vill ha allt i din butik!
Ha en skön måndag!
Kram AMelie

Vintagepia sa...

Kjære deg Gua...hadde eg hadd sjumilsstøvla som Espen Askelaidd hadde eg komme sprættanes sporenstreks...Garasj`n din e som et Ferytale og Alladins skatt`kammer på en gang...VIL HA AILLT !!! Kos deg i dagen Gua...klæm fra dæ likkje rø`e huse` i skogen...Vintagepia

inga Heiddal sa...

Já takk.... ég vil !!!

john sa...

Great photos ! have a nice week ! Gail x

Josefine-Elvine sa...

Vilka jättefina bilder du tar och vad duktig du är! Wow är verkligen imponerad :) Ha en bra kväll! Kram Josefine

Das Hohe Haus sa...

Dear Goa,
your pictures are so beautiful again. And I love your new header with Marilyn. She is absolutely right!
Hugs, Steffi vom Hohen Haus