Just do it!

Just do it!

tisdag 25 september 2012

En sepiasång...

Hej igen!
Hoppas ni alla har en tindrande tisdag!
Det har jag, tack vare en enorm jullängtan!...heeela dagen lång! Fattar inte när jag får såna cravings!
Det är precis som när jag inte kan leva utan choklad! Så jag har lyssnat på jullåtar och letat upp förra årets glögg. Men bara för att dofta på den, inte ett dugg sugen på att smaka! 
Ja, konstig är man allt... 

På det en tyst sepiasång från mitt matrum.

Jag har målat bordet. Det var mörkt och jag gillade det inte!
Ja, jag känner mig besegrad av det ljusa, trots höst.
Skivan var svårast, eftersom den är helt slät. 
Men nu är den naggad och fläckig, ungefär som jag..:)
Så det känns bekant och bra...


gillar att stolarna får plats under skivan..:)
båda stolarna är klara och jag är KÄR..!
 ser ni min gardin som har blivit så vackert röd..:) 

Kärlek och kram till er alla, njut av kvällen. 
//Goa

11 kommentarer:

Debora Spera sa...

Lovely result!

Anne sa...

Yes I agree white is so much better on the eyes.Whenever I visit your blog I always leave happy and inspired!!!
Have a wonderful day <3 !
xx
Anne

Eva sa...

Du är bara så bra!!!!
Jättfint :)

Kram

hobbyvimsa sa...

For et nydelig hjem,elsker spisestuen:)

Ha en fin uke!!

Klem Linda:)

Anonym sa...


Lille Weiß hat gesagt.....

Traumhaft schöne Bilder
alles so schön stimmig.

Liebe Grüße

Monika

Vida sa...

men oj oj...nu är jag oxå kär;))tänk att du kan få till det så vackert..du vilda vackra varelse;) man känner sådana kreativa vindar när man tittar in hos dej..

Vidatillnästagångviseskram

Anonym sa...

Ble bare utrolig lekkert:)
Aldeles nydelig:)


Klem Merete

Norregård sa...

Love it....

Kram M

Vintagepia sa...

Kjære Gua !!
Så nydeli` de stolan blæi førr ikkje å snakke om borde`...sokk mett hjærte mæn bræst ikkje...du e en tryllemester mæ pænsel`n !!!
Har litt ting eg skulla ha malt eg og som eg fainn på garasjesalg førr kort ti` sia mæn har ikkje fuinne ti`a tell dæ mæ aill saftinga...mæn no e eg snart færddi` så da kjæm kanskje pænsel`n fram...vesst eg ikkje væinte tell ætter eg har vorre sørover hos dattra mi og b'stemorguille mett i mett`n av oktober...får se...e og blidd bett`n av sybasill`n...e ikkje kommen igang æinda mæn min Singer Jubileumssymaskin i gammel design mæ modærne syfærdi`hæite e på plass på skatolle på soveromme`...e gira på å sy retroklea tell både bæstemorguille og tell dæinn vordende babyen som kjæm i januar...eg e vesst på high speed...hihi..har bestillt æi mønsterbok av Elisabeth Gynther (dansk designer) som kom ut på 80-talle` som eg en gang hadde og sydde klea fra tell de to æilldste...gledes :o))
Håpe du har fine høstdaga og eg glede meg tell JULEBILDA fra deg OG Garasj`n din...klæm fra dæ likkje rø`e hus i skogen i Nord Norge...Vintagepia

john sa...

Oh yes the table looks great and I know exactly what you mean about chocolate...sometimes you just got to have it ! Lovely photos...Gail x

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs