Just do it!

Just do it!

måndag 24 september 2012

Ett steg närmare min strävan mot det icke perfekta...

Hej alla mina solar!
Oj, nu var det länge sen jag var här! Men, så blir det ibland när tiden ägnats åt livet.
Vad har jag gjort? 
Ja, känns som jag gjort allt och inget när jag tänker efter, men många terriner har i varje fall packats och är nu på väg mot nya hem = ROLIGT!..:)
Butiken har jag fyllt på med nya och gamla varor, så där har jag sysslat, och källaren har fyllts med julsaker som snart får pryda sin plats..:)
Japp, en liten glimt av mina dagar.
Så har jag kollat bloggar, första gången på länge! Och åhhh, så inspirerande det är!
Jag dånar av alla kreativa människor som finns. Underbart!
Och nånstans där mitt i alla tips om trender och svartvitt och stramt och träfärgat modernt, fick min tvärtom ådra en riktig skutt! Så idag har jag kommit ett steg närmare då jag tog in två ljuvliga (enligt mig) gamla korgstolar, målade tyget och som jag inte riktigt var överens med, (fast jag försökte) slipade det, och klädde sen ryggen med ett gammalt mönster, som skrynklar sig lite lagom trött sådär = ännu bättre!..;)
-Så slutresultatet blev, alldeles inte perfekt, precis så som jag ville!
 (bakom glimtar mitt nya matbord som jag målar också..:)
Och nu får de bo en tid i mitt vardagsrum, tills någon "icke perfektionist" kanske vill köpa dem..:)

Sen vill jag meddela att den 11:e och 12.e oktober finns möjlighet att få varor från mig levererade i Stockholmområdet! 
Så om någon av er hittar något ni skulle vilja köpa från min butik, ex. möbler eller något annat, så passa på! Bara maila mig and I will fix it..:=)


Puss och kram till er alla mina käraste,
och bästa veckan till er alla...

//Goa

10 kommentarer:

mormorMärtas sa...

Va härligt det låter! Dina korgstolar blen´v ju underbart operfekta...

Kram Annika

Debora Spera sa...

Good result!
Compliments!

Annas röda stol sa...

Åh..vad fint och vad påhittig du är. Gillar gamla mönster. Ha en bra kväll./Anna

Finally White sa...

These pictures are so beautiful..... I simply love your blog!
Have a wonderful week!
Yours
Birgit

Anonym sa...

Hei:)
Høres ut som da har hatt en herlig tid:)
Så utrolig flotte de kurvstolene ble:) du er jo bare utrolig flink og kreativ:)
Alltid like herlig å se inn til deg og kos å ha deg tilbake:)

Ha en herlig uke
Klem Merete

Cindy sa...

They are perfectly imperfect! I love the pink vintage floral on back of the one chair. Everything you touch becomes beautiful!

Cindy

Norregård sa...

I mina ögon är det perfekt...:))
Så vackert som allt & allt du rör vid....

Må det goda....
Kram M

Lallbacken sa...

Dom blev ju sååå himla fina ;)
/mia

Diana (Apple Pie) sa...

Wonderful blog!
I'll be follow you... :)

Diana
http://applepielovefordetails.blogspot.it

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs