Just do it!

Just do it!

torsdag 15 november 2012

Öppet i Mor Ágústas garage, lördag och söndag mellan 11 & 15. VÄLKOMNA!

Hej mina solar!
Idag är en vacker dag. Jag mår bättre i ryggen efter gårdagens stund hos naprapaten, tacksam!
En gårdag som i övrigt var alldeles fantastisk bara, av olika anledningar.
Och återigen bugar jag över att livet mitt innehar så många ljuva människor som berikar mig i tanke, sätt och ord. 

-Så ta vara på era sådana kära ni och låt de andra segla förutan vind, tillsammans med likasinnade. 
De klara det, var så säkra!
Och ni kan tillåta er lättnaden och lyckan över att genom ansvar, ha tagit bort de som inte vill er väl.

Ett liv i kärlek och tillit, utan skitprat och avundsjuka.
Det skålar jag för!

 Bästa helgen till er alla, överallt, alltid!
Tack för era ändlöst ljuva ord!
Ni är fantastiska...❤❤❤

KRAM//Goa

8 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ VILKA VACKRA BILDER DU VISAR IDAG. IBLAND BEHÖVS DET SÅ MAN BLIR BÄTTRE TILL MODS .GÅSEN OCH KANINEN SÅÅÅ SÖTA.HA DET GOTT LENA

Pitimini sa...

fotos preciosas. Saludos

Annas skattkammare sa...

Så mycket fint!!
Ha en fin dag!
Kram Anna

Norregård sa...

Om du visste vad Du & Alla Dina vackra bilder berikar......

Må det goda alltid....;))

Kärlek M

Ido sa...

Just beautiful!
XXX Ido

Anonym sa...

For noen helt unike vakre bilder:)
Kan man virkelig ha noe så vakkert:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs