Just do it!

Just do it!

torsdag 29 november 2012

Öppet i Mor Ágústas lördag & söndag mellan 11 & 15 VÄLKOMNA!

Hej mina käraste!
Här får ni lite halv suddiga inblick i mina dagar denna vecka. 
Jag kan bara konstatera att jag har haft så roligt :)
Älskar såna kreativa dagar. Skulle önska att jag hade flera hem att fixa i ordning!

 Så ser det ut i matrummet!...för att...
 denna har flyttat in i köket.
 Så har denna fått två dörrar och en ny gräddvit färg. 
Och när jag ändå höll på, så fick kylskåpet också bli gräddvitt!
 För jag inser att det är i nuläget min enda utväg mot ett bulligt sådant..:)
Och som ni vet, så anser jag ju att man kan måla allting! 
Vet inte vad mannen tycker bara..;)
 äpplen inslagna i papper i en gammal låda, det tycker jag är juligt.
 bor här på bordet. och ser ni kanapén...
 ja, men alltså efter veckor med den terrakottafärgen i skånemörkret, gav jag upp! 
Och igår skred jag till verket och klädde av den. Då blev den för smutsig, till och med för mig!
...så jag klädde den i gammalt linnétyg. Då blev den för gullig! 
Då målade jag träverket och kladdade tyget, och så får den vara så länge den bor hos mig.
Lakkrís gillar den i alla fall..:)

Men nu ska jag fortsätta för snart, snart kommer det som ska ersätta väggen i matrummet! JIPPPIIEEE!
Ni får se nästa gång..:)

Puss, Kram och Kärlek till er alla mina solar!
Och
en vacker första advent...❤

//Goa

13 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Ja men, du är ju bara för underbar!!!
Sitter här och fullkomligt TOK-LER
Ser framför mig hur du far runt med målarfärgen och fixar och donar, hela tiden sjungandes väldigt förnöjt.

Men, du vet ju att det bara är att komma till mig och fixa och dona näääääär du vill. Ta gärna med dig sås snipan och kristallkronan då :):):):):):):)

Ska bli så kul att se hur det blir sen.... *väntar ivrigt*

Puss du galna

mysiga heestrand sa...

Du får gärna komma till mig också och fixa och dona. Du är så duktig med att klä av alla dina stolar och soffor. Jag älskar fåtöljen jag köpte av dig. Det är lite långt att åka till ditt garage, men snart tror jag att jag måste ta mig en tur igen.
Kram Marita i Heestrand

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Härligt fixat, finns ju möjligheter att få fixa här hos mig om du tar slut på projekt hemma hos dig... hihi kram

Vida sa...

ja det är bra så...du är en liten islänsk duracellkanin;)) så mycket du får gjort och så himmelskt smakfullt så man blir lycklig;))

allt blir så rätt i dina händer;)

Vidatassarrunthosdejkram

Tinas bo sa...

Du är otrolig!! :)
Allt du rör vid blir magiskt vackert!
Bara ääälskar din stil..
Du är en evig inspirationskälla...

Alltså, jag ställer gärna mitt hem till förfogande, om du inte har nåt att göra... hehe

Kram Tina

Anonym sa...

For et utrolig nydelig skap:) og alle de herlige gamle porselen du har der:)
Bare utrolig vakkert:)
Du er bare så flink så skulle gjerne lært litt jeg:)
Sov godt
Klem Merete

Anonym sa...

ÅHHHH vilken UNDERBART mysig blogg du har:) det påminner om när jag firade jul i mitt föräldrahem på landet. Inget slår de jularna.

Jag fick inspiration att göra sånna fina kransar som du har hängandes överallt. Har du tillverkat dem själv och av vilket material???

Om du vill ha julklappstips kan du kika in till min blogg:)

ha en underbar advent

LOVE Maria från inredningsvis.se

Inspiration i vitt sa...

you are AMAZING. det finns bara en som du hihi. Jag älskar att titta in till dig Goa och det har jag alltid gjort, bara så att du vet. Puss i natten/Ingela.

Norregård sa...

Tack för din Hälsning Vackra Goa!

Gissa om jag är nervig nu....:))

Kram M

john sa...

Hello ! ah it all looks so fine and cosy ! the apples in the box are so simple and effective....lovely photos and lovely sleepy cat ! Happy Advent ..Gail x

{oc cottage} sa...

soooooooo pretty!

m ^..^

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs