Just do it!

Just do it!

torsdag 7 maj 2009

GRATTIS Hildur...

Som vann tävlingen om Sveriges härligaste inredningsblogg!

Det är hon väl värd och jag unnar henne det helhjärtat!
Och hennes blogg kommer att platsa som handen i handsken på kanal5.se


Själv pustar jag ut!
Nu är det klart och det känns som att slänga av sig en tung kappa..:)
Men det har varit såååå kul och en underbart givande resa. Tack Kanal 5, att jag fick vara med på detta fantastiska äventyr!

Nu fortsätter jag med min dagbok här i min lilla Lakritsvärld. Fokuserar och blickar framåt, på vägen mot nya äventyr..:)

Största kramen återigen till er alla och en härlig kväll..:)

43 kommentarer:

Önskedrömmar i hvitt sa...

Hej Guá! Du är en vinnare i våra ögon! Kram Maria

Jenny Oak Fae sa...

Du är ju ändå en vinnare, du vann tydligen både med Green House & Vardagsrums-temat..!

: )

KRAM, Jenny

Annika sa...

Ja, jag pustar också ut! :) Mycket jobb, men visst var det roligt - och en ära att bli utvald till tävlingen. Grattis till vinsten av sista temat! Gillade ditt vardagsrum! Hildur kommer att göra ett jättebra jobb på kanal5.se. Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Grattis vad skoj.Ha nu en skön kväll kramiz ~~~~~RITA~~~~.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Och jag som var så säker..Men det var väldigt många som tyckte du var bäst. Och för oss som läser din Blogg är du världens bästa Gua!
Kram till dig
AnnaMaria

Mitt hvite hus sa...

Helt sikkert en verdig vinner..kjenenr ikke til henne. Gartulerer så masse til henne...
Men du har vunnet våre hjerter gùa og hos oss er du nr 1...

Varm klem Kerstin

My home is my Castle sa...

Er så helt enig med Kerstin.
Jeg var så sikker på at DU skulle vinne hele konkurransen...
Men tenk... Bare det å bli valgt ut til denne konkurransen er jo såå stort :))
Du er en vinner uansett ;)

Klem,Kari

Annas Vita Hjärtan sa...

hej gumman!

Nu är det bara att pusta ut och njuta av all framgång. Tänk vad du har åstakommit, du är helt klart vinnare i mina ögon!

Ha det så gott!

Kram Anna

Unknown sa...

Du är allt den absoluta vinnaren i mina ögon, och visst grattis hilldur, du är säkert värd det men nja...inte jämförelsevsi Ooops skrev jag just så! Uppenbarligen men man måste ju får vara ärlig! Gua du har givit mig och så många med mig, det vet jag, en sån ärlig inspiration! En inspiration kommen av känsla, personlighet, talang och nytänkande!!! Tack för det, det! För mig kan ingen nydesign skapa allt detta! KRAM Petra

Cecilie sa...

Stoooor klem!! Du er fortsatt min vinner :)

Gleder meg til å følge deg og ditt videre i bloggen din. Verdens beste Gúa!! :) :)

spetsar och änglar sa...

Du är allt en vinnare i mina ögon!

Och en stor inspirationskälla!

Kram
Heléne

gittan sa...

Skönt att äntligen få besked. Men jag vara ganska säker på att det skulle bli du!

Äsch, du är vår vinnare ändå! Kram på dig vännen.

Så fin soffan blev därute. Är staketet en ersättning för buskarna som blev hastigt borttagna? Insynsskydd vill man ju gärna ha i trädgården, åtminstone när man bor i ett gammalt hus då tar man det förgivet.

Ha nu en riktigt skön avslappnad kväll / kram

Linda Summerfield sa...

pretty!

Tulipa sa...

Jag höll så mycket på dig!

Men som förste kvinna ut skriver "Du är en vinnare i våra ögon"

Älskar din stil!

Kram Mariette

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Oj va roligt för henne , hon var nog mer i kanal 5´s smak kan jag tänka , färgglatt , kitschigt och skojigt !! Underbart !!!
Skönt att din väntan är över och tack för att vi fick följa med som handbagage på din resa , det har varit så häftigt !!
Men i mina ögon är du den enda som kan skapa det vackraste vackra , din sublima känsla är outstanding !!

EnVilsen

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväller!! Åhh du är verkligen PROFFS på de här..I mina ögon är du en vinnare..Alla dina teman har varit såå underbara som hela ditt hem..fortsätt me de du gör för du är OUTSTANDING....kram snowwhite-sussie

♥ Pia... sa...

Åååå jag som röstade på dej heeeeeela tiden..men som sagt..vi har dej här i blogglandia..där är du vinnaren ...och din lakritsvärld vill jag för allt i världen inte vara utan..stor kram till dej...PIA

Hildur sa...

Tack för dina vänliga ord! Du är verkligen bra med orden!!! Som jag skrivit tidigare. Vi har helt olika stilar, men jag ser det vackra i ditt sätt att inreda och förstår verkligen att det är många därute i blogg-världen som gillar dig och det du gör. Kram på dig... och jag kommer att fortsätta följa din blogg även i fortsättningen. Jag gillar dina funderingar kring livet...

Therese sa...

Håller med alla andra du är en vinnare i våra ögon. Du har det mest otroliga hemmet! Så vackert.

Kram
Tezz

MiaMaria sa...

Hejsan!

Trodde nog att du enkelt skulle vinna detta...men det är klart som så många säger är du ju en VINNARE ändå....för dina bilder är det ju alltid något trollskt över....och vi ser dig som en vinnare...även om det var andra fina hem också...men smaken är som baken alltid delad...och det är ju tur annars vore det alllt trist om alla hem såg likadana ut...

Det hem som vann stämmde kanske mera in hos kanal 5.....

HA´en skön helg.....mot nya äventyr!
MiaMaria

Violas vita spetsar sa...

Hej!

Jag följer din blogg och röstade på dig i tävlingen. För mig är du en stor inspirationskälla.Fortsätt med det du håller på med , du kan gå låångt. Kram Emm

Mejrams! sa...

Nej, men hur gick det till? Kanal5 måste ha räknat fel på rösterna. Finns ju inte att du inte vann! Kanske är svensken inte riktigt mogen än, din tid kommer!/Kram Merja

Lis sa...

jag tycker du skulle vunnit helt klart! :) vet du på tal om inget vart man kan hitta madonna figuriner/statyetter i lite sandstensliknande material? tack på förhand mvh lis

Elisa Day sa...

Brukar läsa din blogg, men av någon anledning har jag inte kommenterat förrän nu. Jag tycker ditt hem ser ut som en dröm! Jag kan inte ens förstå att man kan bo så där vackert och inspirerande. Och din blogg är också som en dröm. Kram

Pysselpalatset sa...

Hej Guá, I min lilla värld vann Du allt... gillar din stil och dina tankar, som du delar med dig.... Du ska se att det blir ringar på vattnet av dina bidrag... snart kommer de stora tidningarna.. och knackar på.... var beredd... ha nu en go och trevlig helg önskar Jeanette

kiki sa...

Du är jätteduktig ändå! :D Helt klart en av mina favvobloggar

Kallholmen sa...

Tack för all inspiration och alla vackra ord och bilder.
En vinnare är du allt.
Ha en mysig helg.
Kram Carolina

Unknown sa...

Hej du goa Gúa,

För mig är du vinnaren!
Inget snack om saken.....

Du är bäst1

Känner igen mig i dina tankar om att hitta ett nytt hus, ingeting hemma är bra, jag kan inte det här, varför har alla det så fint men inte jag......

Lätt att säga till andra att det bara är att släppa dessa tankar....
Men att ändra detta tänk gör man inte så där på en kafferast....

Är så glad för din skull att du har älvorna som hjälper dig....
Kan du skicka över några till mig???

Jag gillar i vart fall ditt hem så om du skall sälja huset så lägger jag ett bud, hihihihihi

Tycker att Du har såååååå fint.
Min önskan om styling hjälp kvarstår.....
Kan du inte komma över?????

Tävling på g. Titta in hos Minna.
Hjälp!

Önskar Dig en härlig helg.

Tänker på Dig
Kramisar Jeanette

Titti sa...

Jag tycker också att du är en vinnare!!!!!

Kram Titti

Unna sa...

Uss og svei! Þessir kanal fimmarar eru sko með einhverja menningar stæla og kunna sko ekki að meta þína frábæru hæfileika. Þeirra tap!!! Ég kaus bloggið þitt í öllum uppgiftunum og það gerði Jonni líka þó að hann viti ekkert um það :0)
Við verðum endilega að fara að hittast!
Love á línuna

Helene sa...

Njaeeee jag tycker att du skulle vunnit! Hennes stil föll inte alls mig i smaken..:(
Men men vi är alla olika.
Du är i alla fall min favorit. Läste Vakre Hjem igår. :) Duktiga du!

Kram Helene

Anci sa...

Men du är i alla fall en av de bästa bloggerskorna :) Din bloggvärld är underbar och jag drar mig så gärna tillbaka dit.

Ha en skön och underbar helg !

Kram

Unknown sa...

Hej goding!

Jag håller med dem andra som har skrivit här - Du är en vinnare i våra ögon!
Ditt hem är helt fantastikt & underbart och kommer alltid att vara! Kan tänka mig att dessa uppdrag har varit jätteroliga att göra :)
Din blogg är också helt fantastisk & underbar - här inne hos dig finner man alltid inspiration, tack Gúa!

Många varma kramar till dig!
Moa


<3

hemtrevnad marie sa...

Ja, Gùa, du är vår vinnare!!
Alla vi som gillar denna inredningsstil vill gärna stanna i dina ljuvliga rum, både ute och inne!!
Fortsätt i samma anda....det älskar vi!
kram på dig!!

linnea-maria sa...

Häftiga bilder från en hall. Ja din stil är faktiskt snyggare. Ha en fin helg /linnea-maria

MODERN COUNTRY sa...

Hei Gúa, min fine spesielle bloggevenn :)

Takk for klemmen du gav meg for noen dager siden! Jeg hadde vel trodd du skulle vinne denne konkurransen, jeg har fulgt deg hele veien og som Jenny sier, i våre øyne er du allerede en vinner!! Jeg satte meg ned her om dagen med siste Vakre hjem. Tittet nøye på forsiden og tenkte, dette ser ut som et arbeide fra en bloggevenn. Oja, så var det deg Gúa som hadde stylet og dekorert så himla fint. Underbart vakkert!!! GRATTIS!!
Et riktig drømmerom, nytelse for hele sommeren. Jeg undrer hvordan jeg selv skal få det til på min veranda. Men tenkte gamle florlette gardiner kunne være riktig så fint mot innsyn av nysgjerrige naboer. Ja man samler ideer.

Håper du har det bra, tenker ofte på dine funderinger. De går jo som alltid rett i hjertet.

Varmeste klemmer, sov som en prinsesse!

Aina

Syster vit sa...

Ingen förändring, din blogg hör till en av mina favoriter ändå så keep going. Kram Liselott.

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhh Guá, jag var så säker på att du skulle vinna, men någonstans så tror jag att det här är precis rätt.......
Nu har du nämligen möjligheten att fortsätta din egen väg och jag tror att det är många dörrar som står där på glänt för dig. Känn bara noga in med magen vilken som känns rätt att öppna - låt inte huvudet styra för mycket.
Ja, säger jag som inte lyssnat till magen alls. Hamnade på sjukhuset jag och så går det när man inte lyssnar in kroppens signaler ordentligt.
Men, idag bär det på vingliga och matta ben hemåt igen. Gott.
Nu ska jag vila och återhämta mig.
Önskar dig en toppenfin helg!
Kram kram Mia

Forførende Farger sa...

Det kom ikke som noen stor overraskelse at du vant ;-)
Elsker bloggen din!

(Sier jeg som er bare såååå opptatt av farger!)

Klem

Camillas Romantiske hjem sa...

Gratulerer så mye med 1.plassen i konkurransen, det må være veldig morro!! Første gang jeg er hos deg, og jeg forelsket meg helt i denne bloggen..Flotte bilder og interessante innlegg å lese, legger meg til som følger:-) Ha en strålende helg!

Klem Camilla

Anonym sa...

Hej hej! Jag har inte glömt bort dig. Svar på mejlet kommer. :) I dag passar jag på att vara ute i solen och grejja. Ska ut och rensa lite ogräs nu.:)

Hörs! Stor kram till dig.

Kommer in senare och läser det nyaste inlägget. Måste ha full fokus så jag kan läsa och njuta ordentligt. :D

/Malin Inspiration & Design

Maria-Isabe sa...

Du är min vinnare . . .

Unknown sa...

Hej Guá,
grattis till vinsten, vi är ett par som gillar din stil.
Har du något presenttips du vill dela med dig av?
Mvh Valle&Frida.