Just do it!

Just do it!

tisdag 14 december 2010

Tankarna rullar, men orden stannar.
Ögonen uppmärksammar, 
och lämnar lite svartvita julglimtar till er...


 Och så bara måste jag visa er min dotters alster.
 Smycken och ...
Skärbrädor
Hon skapade dessa och sålde på HDK:s julmarknad.
(Kan också dryga mig och berätta att det gick jättebra..;)
Och jag gillar dem sååå, och har önskat mig en i julklapp...*hoppas*

Det är många som frågat vilken låt det är som hörs här när man kommer hit.
Du hittar den HÄR, om du vill..:)


Puss & Kram till er alla mina fina.

13 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Vilken duktig dotter du har, fin fina...
Hoppas du får en;)
kram
sandra

Vida sa...

vackra svartvita bilder i adventstid..du är makalöst bra på att skapa händelser i varje vrå av ditt hem:))

underbara verk av din kreativa dotter..systrar med armen på axeln i vänsterhörnet är ljuvlig..
snälla du får nog många klappar av tomten;)

utodrickaglöggfårskinnkram
Vida

Älfgärdet sa...

Helt galet underbara motiv på skärbrädorna!

Norregård sa...

Så duktig hon är din dotter men hon har ju att brås på;o)

Läckert, har en vit kyrka med svart tak jag hittat på loppis;o)
Får nog visa den snart!!!

Kram Malin

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag är väldigt imponerad av din dotters alster. Hon är otroligt duktig och har verkligen fångat en egen stil. Snygga smycken!

Håller tummarna för att du får din önskejulklapp. Ha en fin dag!
Kram,
Regina

Eva Agnes sa...

Hej Gua!
Jag blir alldeles lyrisk när jag träder in hos dig.
Och, jag följer dig allt i alla magasin som du har reportage i.
Du är så kreativ och inspirerande.
Dotterns alster är fantastiska och annorlunda. Härligt med lite nytänkande.
Kramar och God Jul till dig och de dina.
Eva Agnes

Maria-Isabel sa...

Åhh, vilken talang hon har din Hlíf... underbart allt du visar!! Puss på dig min sköna böna!

Tine sa...

Moin Moin...

really, really wunderful..

hugs tine ;o)

Ragnhild sa...

Hei,

hvem er det som spiller/synger i bloggen din? Koselig musikk, nesten som å koma heim :-)

Anci sa...

Ni är duktiga båda två, tycker jag.

Kram
Anci

Mattias Liljeqvist sa...

Kyrkan på bilden ger minnen från barndomen:)
Tack för din fina blogg!

Mia, New Room Interior sa...

Nydelige bilder!! Ønsker deg en fin førjulstid! Klem

Made in Persbo...Carina sa...

Wow, vilken talang hon har din dotter! Kvinnoporträtten är ju helt fantastiska! Just love them!

Kraaam goa Gua och fin julvecka till dig!
Carina