Just do it!

Just do it!

onsdag 4 maj 2011

Still flowing...

japp alla mina fina!

Jag finns kvar..:)
Och är på G, och njuter och har hundramiljoner saker att tänka på och fixa och dona! Och bloggen får lida, men bara just nu. Det blir bättre..:)
Och livet är roligt! Och idéerna sprudlar.
Har bestämt mig hur jag så smått ska öka utbudet i min lilla butik.
Men än så länge tar jag det varsamt, varsamt, känner av och lär mig.
Funderar på vad jag ska lotta ut till er!?!

Fyller på i mina hyllor med små under som andra slängt ut.
Klär om lite möbler. Målar.
Tänker, umgås, skrattar.
Gillar nuet.
Men längtar till imorgon, då jag öppnar dörrarna igen till min dröm.
Tänker inte mera överge mig själv, utan låta själen visa vägen.

Ja, ungefär så rörigt är det i mitt huvud just nu.
Och det är alldeles UNDERBART...:)

Och nu...ska jag skynda mig att sova, för att möta morgondagens under.

Lite bilder av min lilla fåtölj som igår fick en omgång, behövde verkligen en ny sådan i mitt vardagsrum samt att...det var mycket roligare än att städa..;)
Klädde den med lakan bara, sen lite rep och så målade jag utsidan. Lite lagom icke perfekt = good enough for me...


som ni kanske ser, så är det den ena av de två från garaget.:)

Tusen tack för alla besök! All uppmuntran och all värme!
Ni berikar mig.

Stora bamsekramen och allt det goda till er alla.
-Så ses vi snart igen..:)

PUSS...

21 kommentarer:

Sweet Young Journey sa...

Looks like your cat found a good place to nap : ) I love the way your chair turned out!

Cheryl

Anonym sa...

Härligt härligt! Önskar dig all lycka och framgång!:)
Kram Marita i Björkhagen

My Shabby Streamside Studio sa...

Thank you for your kind comments, Gua! Hoping you'll put your shop online...

Bisous,

Sandy Foster
My Shabby Streamside Studio
http://www.myshabbystreamsidestudio.blogspot.com

emilias gömmor... sa...

Ja, den är god nog åt mig också! Ljuvlig! Njut av din resa, och vi med dig!

Kram Mimmi

Weisser Traum sa...

oh deine samtpfötchen katze soooo süss.
wünsche dir ein wunderschönes wochenende.
sei lieb gegrüsst daniela

Livsnjutaren sa...

Önskar dig lycka till. Härligt med egenhändigt renoverade möbler. Titta in och se min köksträdgård när du får tid. Oj vilket projekt jag gett mig på men kul är det. Får se om jag har vägarna förbi under sommaren. Då tittar jag gärna in i din butik.

Ett Vitare Hem sa...

Åh så vacker den var, efter att vi var ner och hälsade på dig kunde jag inte släppa den fåtöljen som numera bor hos Carina, tyckte den var så underbar, letar som en tok efter en liknade möbel här uppe men jag går bet men men när det är meningen att jag ska hitta en så dyker den upp ;o)
Ha en riktigt fin torsdag!
Kram/Lena

giveto sa...

la vie est belle!!

la féneïre sa...

it's a cat live!!

Ellemeller sa...

ååå, so lekker!!:)

Vintage House sa...

Hej vännen,
Så läcker och enkel, perfekt kombination...
Längtar till sommaren som vi kan komma och besöka dig...
ha en skön dag
kram sandra

Vida sa...

underbara ord..låter så spännande att höra dej berätta och man får en sådan harmonisk känsla för garaget ;))

förstårvarförkattenlerkram
Vida

Anci sa...

Vet du vad som fastar från ditt inlägg idag ?(som är fint, underbart och inspirerande). Det är att du inte ska överge dig själv mer. Jag tar det med mig ! Tack Och fortsatt Lycka till !!

Kramar
Anci

Norregård sa...

Lovely!!!!

Puss & Kram Malin

www.MaisonStGermain.com sa...

I am a new follower and wanted to tel you how mcuh I LOVE your blog. Your home is ABSOLUTELY GORGEOUS!!!!!!!!!! I will be back to say hello.
~Debra xxx
Capers of the vintage vixens

Elisabeth sa...

Har läst din blogg så länge nu att det känns som jag känner dig och jag glädjs verkligen med dig och din butik, kram Elisabeth

annika sa...

Såg att någon mer än jag hade orden...tänker inte mera inte överge mig själv...kvar i tanken.Det ska jag ta till mig och förvalta i mitt hjärta. Jag kommer att fundera en hel del över det. Visst har jag tänkt en hel del innan men den frasen den gillar jag.
Du har ordnat det så vackert så man blir nästan andlös och bara låter ögonen jobba medan man tar in det.
Lycka till

Kram
annika

Anonym sa...

En underbar fotölj....
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)

Amelie sa...

Taack för din fina kommentar hos mig Gua! Sedan jag var i din butik har jag bara sprudlat av energi och inspiration! ÅHÅÅÅÅÅ så underbart där var! Vill komma tillbaka till dig snart igen!!

Tack för att du gillar mitt bord :) Tyvärr tar det upp lite för stor plats i min lilla lägenhet!
Jag skulle gärna vilja titta på bordet igen innan jag bestämmer mig.
Sen undrar jag om den gamla "lådan" på hjul finns kvar? Min kille fastnade nämligen för den :)

Ha det SÅÅ bra tills vi ses igen! och det blir snart! :)

Kramkramkram

Tinas bo sa...

Herregud vad snygg den blev!!
Var får du allt ifrån? Ideerna alltså... :0)
Beundrar dig!!

Ha en fin kväll

Kram Tina

Magdalena sa...

så mange vackre bilder jeg har tittet på nå..
klem,magny