Just do it!

Just do it!

måndag 23 januari 2012

Hej mina hjärtan!
Åhh vad jag njuter av det faktum att januari nu närmar sig sitt slut! Jag vet att det inte hjälper att tycka illa om den, men jag kan faktiskt inte rå för det..:)
Men nu har den i alla fall visat sina bästa sidor, frost och sol! Och då blir jag sådär som en yrvaken igelkott i vårvärmen. Jag vaknar till liv och ser mig omkring och får miljoner idéer! (Undrar förresten om igelkotten får miljoner idéer när den vaknar...hmmm!?) Ja, i alla fall, jag röjer och planerar. Köper in till min butik som ska få vakna snart igen. En salig blandning gammalt och nytt blir det, från "gamla" och nya leverantörer. Sen flyttar jag förstås möbler i vanlig ordning och river bort gardiner och väggar. Ja, alltså nu är mitt fönsterrum ett minne blott..:)...och så planerar jag lite till. Och mitt i allting finner jag fokus.
Så skönt, för jag har varit lite väl tankspridd den sista tiden.
Men med ljuset kommer lusten och lekfullheten, Hoppas ni också känner det..!

Lite bilder på stundens pågående projekt...matrum...(ännu engång, jag vet!)


ljusslingan får ta över när solen sover..:)

 -Japp, typ så ska det bli. Jag är ju inte klar ännu..;)

Puss och Kärlek till er alla mina ljuva!
Jag blev så chockad häromdagen när jag såg 
så många följare jag har fått här på bloggen
Jag bugar ödmjukast och tackar...
TACK-TACK-TUSEN TACK! 
-för att ni vill följa med på min lilla resa i vardagen ♥ 

//Goa

28 kommentarer:

stefanie sa...

soooooooo beautiful!!!

Cat-arzyna sa...

Stunning dresser and beautiful items on it.

Lantliga drömmar sa...

Underbara bilder ! Här har vi fått snö och kyla så nu är det vinter på riktigt. Ha en skön vecka. Nilla

Anonym sa...

TACK-TACK sjalv goda-GOA for att du tar med oss alla pa din "lilla resa i vardagen..." I sjalva verket ar det ju ett varldsomfattande upptacksresande i INSPIRATIONENS och KREATIVITETENS land, dar du, GOA, ar guiden i din levandens drom!
Jag ar sa GLAD for att jag far folja med pa farden!!
Kram Zazza Susanne

d e l i g h t sa...

Lovely!! I love the contrast of the dark books on the white shelves.

Cosy Life by Elly sa...

Wat een prachtige foto's en wat een sfeer...Lieve groetjes, Elly

Änglarnas hus sa...

Ååå Gua!

Det blir så fantastiskt fint! Älskar det stora tunga skåpet med industrihjul på som med sin öppenhet ändå blir "lätt"..
helt sagolikt fint är det att samla madonnorna så där utanför fönstret..blir såå inspirerad!!

Ha det gott! kraam sanne

Vintage House sa...

Hej vännen
åh så vackert du gör det och det blir kanon......
ha en mysig kväll
kram
sandra

hampton sc sa...

Wonderful images and inspiration, as always.
You have a box of wine of my country, "La Mancha"!
kisses
Piola

Hvidt, slidt & patina sa...

Hej Gua..Det er bare så flot alt det, du viser..Kh Camilla

Jen sa...

Everything is beautiful.

Alberte sa...

SMASK!!!!!!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Underbara bilder som vanligt och så fint med madonnorna som vakar utanför fönstret.

Önskar dig en fin vecka, söta yrvakna igelkott=)
Kram,
Regina

Tinas bo sa...

LJUVLIGA BILDER!!!
Slutar aldrig att förundras över hur vackert du har det....:)

Kramis Tina

Heaven's Walk sa...

You always know how to make my heart sing, Goa! Your decorating style is so beautiful! Thank you for sharing your home with us! I need to make some changes around here to my house looks more like yours. :)

xoxo laurie

Malin's Hus sa...

det är väl ite så konstigt Goa, du ör en fantastiskt kreativ människa som man inte vill missa en sekund med ;) kam till dig! Och Tack för en bra blogg!

Anonym sa...

Så fina bilder du visar. Som vanligt:)
Ha en fin vecka. Vi får hoppas på mycket sol.
Kram Marita i Björkhagen

Anonym sa...

Hej!
På bilden ser man ett vitt bord, undrar vad det är för storlek och om det är till salu.
Du har en helt underbar blogg!

mvh Agneta

Goa sa...

Hej Agneta!
Detta är vårt matbord och är inte till salu, ännu..:)

Ha en bra dag och tack för dina varma ord.

//Goa

Linneskåpslycka sa...

Underbara inspirerande bilder:))

Ha en fin dag:))
Kram

john sa...

Hello ! Hihi I love the hedgehog story ...and your dresser is so full of wonderful goodies...not surprised you have a lot of visitors ! Wonderful ! Gail x

Torparlycka sa...

Tack själv att få ta del av alla dina härliga "förvandlingar"! Kram A

Marie sa...

Här är en till som inte har januari som favoritmånad, men i år har jag fyllt den med en massa projekt så tiden har bara försvunnit. Skönt dock att februari snart är här.

Underbara bilder Gúa, du inspirerar ALLTID!

Kramar Marie

Vida sa...

sanslöst vackert...underbara bilder som andas full aktivitet och värme;))

härligt att vi är på väg mot ljuset med stora steg;) februari går alltid snabbt och vips ta-da.. vårvärme och vårblomster;))

Vidauppfinnarjockekram

Chrissy...The Apothecary Shop sa...

WOW..you never disappoint thats for sure! Love your new header too! All the best,Chrissy

Madame Morell sa...

Jag tycker så mycket om ditt benvita porslin. Vackert vackert vackert.
Kram

Millygarden sa...

Det bor en igelkott i mig med...en Norrlänning.

vackert....Åh så inspirerad jag blir av dina vackra bilder!

Kraam Marina

Marie-Hélène sa...

Votre blog est merveilleux.
Bonne journée.