Just do it!

Just do it!

fredag 27 juli 2012

Öppet i Mor Ágústas imorgon lördag och på söndag, mellan 11 & 15 VÄLKOMNA!

Hej alla mina praliner!
Vilken vecka vi haft eller hur, när den äntligen kom, solen! Jag har dock njutit i skuggan eftersom jag åkte på nånslags influensa, inte roligt! Fast nu är jag nog på bättringsvägen för om ni tittar på bilden så är det ommöblering som gäller! Friskhetstecken Nr.1 från min sida...och nu ska jag fortsätta...


-Ha en ljuv helg, välkomna till mitt garage om ni har vägarna förbi!


annars, så ses vi på söndagskväll igen och då ska jag berätta vart jag ska den 
18 augusti..!


PUSS, KRAM & KÄRLEK till er alla, alltid. 
Utan era besök och ändlösa uppmuntran vore denna blogg för länge sedan ett minne blott. 
Ni berikar mig. TACK!

//Goa

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Skulle så gjerne vært en tur innom deg ja:) men det er litt langt!
Du har så utrolig mye flott:)
I forrige innlegg så hadde du en stor gammel hvit lampe hegnenes, hva skulle du hatt for den????
Ha en strålende helg:)

Klem Merete

Unknown sa...

Hei. jeg har mange ganger vært innom bloggen din, men tror ikke jeg har lagt igjen en hilsen. Vil bare si at jeg synes du har en vakker blogg, og du skriver så godt. Takk for at du deler med "oss her ute" <3

En varm og god hilsen fra det kalde nord - Narvik :)

Norrfrids Eija sa...

Hej goa Gua! Vilken tur att du nu är på bättringsvägen och att du har energi för nya idéer och tokiga infall!
Kanske det blir rentav ett piano som släpas ut och blir blomrabatt?!
Kan ana vart du ska den 18:e...börjar på M!
Ha det gott!
Eija

Tinas bo sa...

Spännande med ommöblering!! :)

Skönt att du är på bättringsvägen.. :)

Önskar dig en härlig helg
Kram Tina

Cindy sa...

As always, your photos, your style, and your delightful words, inspire!

Cindy

Vida sa...

tittar in en snabbrunda för att tanka inspiration;)tack och bock söta du;)
härligt att höra att du är på flyttaruntmöbler-humör;) man vill ju kunna njuta av ljuset och värmen nu när den äntligen har kommit till oss;))och man får kraft att flytta berg;))

läcker bild läcker inredning;)
Vidaleverlivetlyckligkram

Anci sa...

Det är en ynnest att få komma hit och ta del av din vackra värld.
Hoppas att du mår mycket bättre nu !!

Stor kram
Anci

PS Jag kommer inte än, men kanske sen :)

Anonym sa...

WONDERFUL!!!!

jessica eklund sa...

hej tack för inspirationen och värmen du ger <3

john sa...

get well soon ! mmm I wonder where you are going Aug 18th ?? your photos are so lovely ..have a nice week...Gail x

Anonym sa...

Hej
Läser din blogg och får inspiration
Vad målar du med för färg på tyget på den ga stolen?
Kram Jeanette