Just do it!

Just do it!

måndag 15 september 2008

En kort hälsning...

Hej igen!
Nu sitter jag förstås och funderar över hur många jag skrämde med mitt förra inlägg..:)
Så är det med att vara modig, det är svårt att hålla det vid liv!
Men, men...

Idag är en vacker klar höstdag
Det känns inomhus att det blir kallare utomhus
Jag ska ta en kopp te och tända i kaminen
sen ska jag ta en promenad och
le mot denna tid
som får mina tankar att klarna...


Er alla önskar jag en härlig ny vecka...

lite saker i en hylla...
ännu mera saker i hyllor...
ett enkelt ljus blir fint, bara man pyntar det...samling i en korg...där kan den också hänga, tycker jag...
på min lilla köksö...

25 kommentarer:

S o F sa...

Ja du skrämde inte iväg mig i alla fall, jag är rätt modig. ;)

Ha det bra!

rosenskära sa...

Du - tanken slog mig också, du fick inte lika många kommentarer som du brukar. Men så är det, det får man ta. Man får trösta sig med att de flesta faktiskt vet att det inte smittar!

Tittar på dina fina bilder och ser att du också har en sån tång som jag har (du har två, tror jag). Den brukar jag ha när jag serverar scones här hemma!

Det gjorde jag senast igår, fast då var det kalas och vet du - när gästerna kom stod jag med nävarna i degen och mjöl/smör/bakpulver överallt (scones ska ju serveras nybakade). Inklusive på mig själv. Där föll den idealbilden av hur man ska ta emot gäster! Jag överlevde det också!

Kram/Lena

Stämningsfullt sa...

Hej!
Mig lyckas man inte skrämma så lätt ;)
Så vackra bilder!
Hoppas din dag har varit bra :)
Kram!

Lilla huset på prärien sa...

Jag tror inte att du skrämmer så många kära du. Inte skrämmer du mig i alla fall, det är alltid lika trevligt att titta in här och läsa det fina du skriver och de vackra bilderna du alltid visar.

Ha en skön vecka!

Kram Jenny

Veronica sa...

Jag är inte lättskrämd, så mig blir du inte av med!
Vackra bilder som vanligt! men din lilla köksö, visst är det ett symaskinsunderrede. Oj långt ord!

Kram Veronica

inga Heiddal sa...

Já fáðu endilega móral yfir fyrri færslu i dear you...:=)flottar myndir kv INGA og rykið

Casa Loda sa...

Hej!
Mig skrämde du inte heller. Jag kommer fortsätta besöka dig, varje dag. Ha det så bra!

Kram

Annika

MiaMaria sa...

Hej min rara!!!!

Du vet att du inte skrämmer oss så lätt...på ett eller annat sätt så är vi nog alla ganska lika....

Var inne hos Lena mycket kloka ord att ta till sig...absolut....

Och jag brukar kika in då och då och faktiskt så lämnar jag inte alltid en litet spår efter mig...men bara så du vet så finns jag...alltid......

Man kan inte skrämmas iväg från denna vackra sida och kloka ord... Utan att man blir trollbunden och inte kan lämna den....

Må så gott och ha det det allra bästa... Goa!

Kramis/MiaMaria

Marie sa...

Hej!

Har läst ditt förra inlägg nu, och mig har du då inte skrämt bort! Jag tycker du är alldeles förskräckligt modig! Jag gillar verkligen att läsa allt du skriver. Du har ett sätt att skriva på som fångar upp en, får en att tänka, känna efter och reflektera, dina texter känns så mycket Du Goa!

Den varmaste kramen till dig!
Marie

Ojdå, höll på att glömma att skriva att dina bilder är ljuvliga. Ditt hem är som en dröm!!!

lottens vita och gröna sa...

du underbara människa! om det är nån som blir skrämd av dina härliga inlägg så måste ju vara rubbade och då är det ju skönt att bli av med dom dårå...ljuva saker, slurp! varmkram swooop till dig, kände du! lotten

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej där vän!
Jag läste inte ditt förra inlägg förren nu...FANTASTSKT och lite skrämmande.Men är det inte just så livet är?Men egenligen blir ju allting lättare när man lyfter fram saker i livet.Du är modig!!!
Ha en bra kväll kram Viveka

Jenny Oak Fae sa...

VACKRA bilder min vän!

: )

KRAM, Jenny

<3

Sigga sa...

Svo fínar, svo fínar, svo fínar myndir alltaf hjá þér.

Knús og kremja, Sigga

Inspiration i vitt sa...

Jag är verkligen kär i din köksö det är bland det bästa ide'n jag skådat i hela mitt liv, ja det är sant.

Hela ditt kök är som en dröm.

Du förgyller bara ,skrämmer aldrig tvärtom gumman.

Kram på dig/Ingela.

Ps.Jag vill berätta en sak för dig, undrar om du kan maila mig så mailar jag tillbaks.

ingela.broling@gmail.com

Himlarum sa...

Hej!

Världens finaste köksö! Fiffigt och sagolikt vacker!

Kram
Ann-Helen

Synnøve. sa...

Inte blev jag skrämd inte.
Tror jag är ganska tuff hehe....
Du skriver rätt från hjärtat och det är modigt.
Ha nu en fin dag.
Kram vännen.
Synne.

Sallys hus sa...

Lika vackra bilder som vanligt..och text som berör...:)

Jag skickar dig en stoooor varm o trött kram min vän......

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Mej skrämmer du inte så lätt ;-)
Det är inlägg som dina som får mej att kämpa vidare !!
Kram/Loppan

Pampy sa...

Jag tycker att du skriver så otroligt vackert & tar underbara bilder!! Det känns som en förolämpning mot det sagolika huset-men undrar vart du gömmer tv'n!? :) MVH

Vintage sa...

Ruggig histora,det som hände med lakrits.Mitt hjärta brister lätt när djur får lida..Skönt att han är bättre,han är så söt! Kram Susanne

Millygarden sa...

Mig skrämmer du inte ivägg!! jag älskar din fina blogg!! Gillar såå din fina köksö!


Ha det gott!
kram Marina

Anonym sa...

Hej vännen.

Jag älskar din köksö. Fantastiskt bra idé.
Ha, jag kom på en kupp som vi måste utföra.
Vi går och hänger upp trädgårdsstolar i alla flaggstänger i hela harlösa.
Otroligt roligt.
Jag skrattade så jag grät när jag tänkte på alla reaktioner och på hur det skulle se ut.
Jag tror jag kan övertala mamma ganska lätt...hon är ju faktiskt en vandal!

Ses snart igen förmodar jag.

Puss

Veronica (http://closedfornow.bloggspace.se)

spetsar och änglar sa...

Vackra bilder!!!!
Ha en bra dag
Kram

Gnistrande snö sa...

Åh, vad fin blogg du har. Tycker jättemycket om bilderna av köket.
Hit kommer jag gärna igen :-)

Kram Katarina

Elzie sa...

Inte skrämde du iväg mig. Älskar att läsa dina inlägg som alltid är blandade mellan allvar och skämt. Och att se dina vackra bilder. Så mig slipper du inte *s*.
Hoppas du har en bra kväll.
kram Elzie