Just do it!

Just do it!

söndag 15 maj 2011

Hej mina hjärtan!
Japp, som ni märker så duggar inte inläggen tätt här i min lilla lakkris värld!
Men desto mer duggar i verkliga livet.

-Fantastiska möten med underbara människor. 
Nya intryck, ord och handlingar.
Känner styrkan växa och lättnaden överta.
Skrattar och andas in vårens alla under.
Sjunger till svalornas dans mot en blå himmel.
Pratar med mina rosor och ler mot min lavendel.
Suckar djupt av tacksamhet att äntligen kunna ta emot denna livets gåva...
-Att leva i stunden och se solsken i regnet.

Det tog tid, men det är det vackraste jag någonsin varit med om...

Och nu håller min uteplats på att bli en sådan igen. Efter att ha agerat arbetsplats en längre tid. Ska försöka få min nya kökshörna klar i veckan bara, så känns det redo för fortsättning.
Lite bilder på det, blir min lilla hälsning denna söndagskväll, 
mina kära, kära vänner!


google översättning, på ett gammalt fönster..:)
Syréner = kärlek!
Hon besökte mig länge.
Satt i min hand två gånger innan hon vinkade hejdå.
jag tänkte på min mamma.
Tog bort två lådor ur byrån och ersatte med rostig plåtbit och en gammal bok.
ny hörna i köksdelen.
lite större vy...
Och så avslutar vi med min favoritplats..:)

Ha den bästa veckan mina kära,
&
Tusen tack för alla besök och varma hälsningar!
Ni är helt fantastiska..♥

14 kommentarer:

Anna sa...

Hej!
Här har jag aldrig varit inne! Vilken fantstisk blogg och vilka fantastiska bilder!!!

Kram Anna

Sweet Young Journey sa...

Wow, all your pictures are so fun to look at! Really pretty and inspiring!
Hope you have a great week!
Cheryl

Norregård sa...

Loooooooooooooovely;o)

Varmaste kramen är din;o) Malin

Maria-Isabel sa...

Sååå skönt att komma in till dig på morgonen som inte är min bästa tid på dygnet, nu känner jag mig lugn och trygg och redo att ta emot 3 ballerinaungar under 6 år som vill ha mackor med smör som de inte får hemma och sedan lite pannkakor på det. Puss och kram och underbart att se att du njuter av ditt liv!!

LOPPISLIV sa...

Härliga bilder Gua!! Blir glad varje gång jag kikar in här. Ha en fin måndag. Kraaaam Paula

Alberte sa...

Vakkert, vakre Gua´!!!

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint din uteplats blir helt underbar!
Ha den mest fina måndagen!
Kram/Lena

Unknown sa...

Så mycket fina bilder, och vacker text, om fjärilen på din hand...

Kram Maggan
http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Vida sa...

ja möten med andra människor det är kultur på hög nivå;)

din text andas lugn dina ord harmoni..njut i solen kreativa goa du;) jag ler med dej och är lycklig...

sättervinrankorpåÖsterlenkram
Vida

Änglarnas hus sa...

Underbara bilder!! S´ljuvligt att ha en sådan plats ute i trädgården..att dra sig tillbaka till!!

ha en bra start på veckan!! Kramis Sanne

makyloua sa...

i love that !!!

HansP sa...

Tack Ödet!
Tack för att jag och Cora råkade köra genom Harlösa i lördags och råkade få syn på din butik!
Vi blev båda lika förälskade i dig som i den undebara miljö du skapat!
/Hans

Rummet för välbefinnande sa...

Gúa, jag är så oerhört glad för din skull.
Den glädjen får till och med mitt liv av blomstra lite extra.
Fjärilen = mamma :)
Kram på dig och keep on flowing

Tinas bo sa...

UNDERBARA BILDER, Gua!!
Måste stänga munnen.... hihi
Du är en evig inspirationskälla!!

Underbar tanke med fjärilen...

Kramar Tina