Just do it!

Just do it!

måndag 19 december 2011

 Hej mina vänner!

Hur har ni det?!
Hoppas ni inte stressar, utan andas lugnt och stilla in julefriden.
Kan i varje fall försäkra er, att det är just det jag gör, och har mycket svårt att inta det faktum att det är jul om bara några dagar! Fast, lite klarnade det i kväll när jag tittade på Ernst jul. Men mest av allt var jag dock nyfiken på Carl Jan´s vind! Åhhh, tänk att få gräva där en dag eller två!..:)

Men imorgon ska jag i alla fall på julklappsjakt. Har inte köpt en enda ännu, vilket bara känns hel ok!
Jag ska bara mysa på stan och ta det lilla lugna, och finns det jag letar efter blir jag glad.
Men finns det inte, så får det bli något annat!
Jag har nämligen bestämt mig för att denna jul ska gå i julens anda
 = den ska vara fridfull och lugn

 Detta tycker jag är lite juligt i all sin enkelhet,
fast lite grönt skulle ju sitta fint!
Men, men, vem vet, 
jag kanske blir full av inspiration efter morgondagens shoppande,
-om jag inte råkar ut för några klappsnappare förstås..;)

Puss & Kram till er alla och njut i stunden ♥
//Goa


13 kommentarer:

Malin's Hus sa...

Det enkla är det fina och du fixar fint alltid överallt, nu måste jag upp o väcka kidsen sen bli d jobb jobb jobb. Må så gott! Pöss

kråke sa...

hihi...kanske du och jag kan åka till vinden och gräva tillsammans...det hade varit roligt;))

Underbara bilder du visar som vanligt:))

Kram fina fina

kråke

hagagården sa...

Underbart fint,så fridfullt och lungt.
Kram o ha en fin dag.
ninni

Unknown sa...

wonderful, it s so lovely, I love it !!! big hugh Kathrin
have a nice Chrismas time !!!

Vintage House sa...

Hej
JA hoppas du inte träffar på någon snappare.....
Ja du den vinden hade jag oxå velat leta igenom tänk vilka skatter....
härliga bilder med soffan och pianot...
ha en vacker dag min vän...
kram
sandra

lisashus sa...

Så enkelt och vackert du har det!
Önskar dej en härlig dag!
Kram
Lisa

Praliner sa...

Vackert och rofyllt! Du finner säkert det du önskar! Kram

Rut och Signe sa...

Snygga bilder du visar idag! Jo, här tar vi det lugnt i vardagen men så är ju barnen vuxna och utflugna så jag finner ingen julklappsstress för min del.

Ha en skön vecka! Marie

Anonym sa...

En god tanke men inte alltid så lätt. Jag försöker också att inte stressa:-) Mysiga bilder.

Kram

Tinas bo sa...

Vackert!!!
Underbart!!
Härligt!!!

Ha en fin och lugn julvecka
Kramis Tina

Amelie sa...

Åhh du har det sååå fint Gua!
Det blev så läckert med biostolarna från butik sophie!
Ja hjälp vad du har det fint!
Önskar dig en härlig julvecka och god jul och gott år till dig världens bästa Gua! Kramar Amelie

Från Mitt Kök - Susanne sa...

Då är vi två som vill besöka hans vind! Fast det hade nog tagit ett par dagar att gå igenom den *fniss*.

rosenälvorna sa...

Hej, vackert som allt du gör:) Visst vill man vara i den ladan och rota!! Christina