Just do it!

Just do it!

torsdag 15 december 2011

Mor Ágústas öppettider fram till jul...lördag & söndag, 12-16, onsdag 21/12 17-20, torsdag 22/12, 14-19. VÄLKOMNA!

Nu har jag haft så många allvarliga tankar i veckan, att ikväll får vara tysta kvällen..:)

Förutom att...
Jag har problem med mina bilder, de är dassiga och korniga..:(
Samt...
Dagarna fram till jul, kör jag REA på alla julkulor.
Då vet ni det..:)


Och så ser ni, inte mycket jul i mitt hem ännu! Fattar inte vad det är med mig!?!
Men, jag har i alla fall bakat åtta sorters kakor = alltid nåt.
Inte för att jag tycker det är så gott, utan för att det är så himla roligt..:)))

Puss & Kram och kärlek till er alla underbara människor.
Jag bugar och tacka ödmjukast för era fantastiska hälsningar! 

Ni ska veta att de berikar mitt allt ♥...TACK!

Bästa helgen till er, hoppas vi ses i garaget..;)

//Goa fönsterfantast...


16 kommentarer:

Malin's Hus sa...

Gulliga gulliga! Ditt hem är vackert i både vardags skrud p jule skrud! Åtta kakor!!!! Mumma!!! :) pöss!

annashusidingtuna sa...

Hej!
Jag hoppas så få tillfälle att besöka din butik, har bara hört underbara saker om den.
Kram Anna

Rummet för välbefinnande sa...

Tack för hälsningen!!!!
Jag har haft en stillsamt härlig toppendag och det har varit gott kan jag lova. Fyllt på med energi :)
Ha en fin-fin helg min vän.
PUSS

Tinas bo sa...

Alltså dina bilder är inte alls dassiga eller korniga!!!
De är fantastiskt vackra!!!!
Love it!!

Kramis Tina

Vida sa...

vännen, vilka tänkvärda rader i dit förra inlägg..vi måste hjälpas åt så detta med mobbing kvävs...
vill inte att du ska vara tyst..

vill ha lite frost så är jag nöjd;) snö går oxå bra..

ljuvliga bilder;))

Vidasillinläggningkram

My Shabby Streamside Studio sa...

Sa vackert!

God Jul,

Sandy

Weisser Traum sa...

ach einfach ein traum dein wohnzimmer.
grüässli daniela

Foto Bugil sa...

Hello I'm adam I like your blog. Your blog looks elegant. Was I allowed to exchange links or links with your friends. I wish I could be your blog friend
if bulek Confirm yes to my blog

Norregård sa...

Önskar jag hade lite närmare till Dig, skulle så gärna vilja se garaget i julskrud.....

Ursäkta inte dina bilder, de är galet vackra...

M

john sa...

Hello ! oh so lovely everything looks...photos look fine to me !! Happy 4th advent ! Gail x

LyckligaPraliner sa...

Ditt inlägg om mobbing berörde mig djupt och mitt hjärta värker för alla de stackars barnen/tonåringar och deras föräldrar!

Ann-Louise

Anonym sa...

Tjingeling! Ljuvlig blogg och vilket hem du har!! Hur ljuvligt som helst.. Såå glad att jag hittade hit.. O en tur till Harlösa blir det allt. Stor julekram till dej/ Marie

Lucía Martínez - Periodista y fotógrafa. sa...

Beautiful. I love it. Me encanta!

andi sa...

Hej!
Det är balsam för själen att se dina bilder, något vilsamt över dem. Jag läste ditt tidigare inlägg om mobbing och jag blir så J-la arg, så mitt huvud känns som det ska spricka! Vi sviker barnen, de som legat små nyfödda i någons armar, jag fattar inte hur vi kan tro att vi kan låta barnen så fort de lämnat dagis/förskolan ska klara sig sjäva på skolgården och i andra sammanhang där det är stora barngrupper och knappt en vuxen! Vi FÅR inte vända dem ryggen, inte heller när de går på högstadiet! De ÄR inte vuxna, trots att de nästan ser så ut, vi får inte bli rädda för ungdomarna när de knuffar bort oss, för de behöver oss mer än nånsin just då!
Det är f-n i mig inte klokt hur det har blivit, det är inte acceptabelt att vuxna människor med pedagogisk utbildning får välja att inte ingripa på den minsta lilla kränkning. Det är väl bara att vända det till hur man själv vill bli bemött! Ska det vara så j-la svårt! Varje dag på mitt jobb, jag är förskollärare jobbar jag med konflikthantering, och då handlar det om 3-5-åringar! Men det är skrämmande hur olika förhållningssät i ett arbetslag det finns. När jag väljer att krypa på ala fyra för att medla, jobba med positiv förstärkning bland barnen som har det tufft, kan en kollega stå bredvid och gnälla på att en tågbanelåda är urhälld på golvet! Suck. Förl¨t om jag gick på lite här men jag detta ligger mig oxå så varmt om hjärtat. Det handla om relationer, vi måste se till att barnen och ungdomarna har och skapar goda relationer mellan varandra tror jag på. Och det kan man inte hjälpa dem med genom att titta bort när det krackelerar.

Önskar dig en fin fjärdeadvent!***

Tine sa...

Wow, hvor er det nogle gode billeder - det er virkelig flot.

Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.