Just do it!

Just do it!

onsdag 21 december 2011

Öppet i butiken ikväll mellan 17 & 20 och imorgon mellan 14 & 19...

Hej mina hjärtan!
Jag verkligen fick en uppenbarelse när jag var ute och shoppade!
Så nu jular jag för fullt! 
Inte att det är så märkvärdigt eftersom det är julafton om tre dagar. 
Fast lite, för jag är klar då i alla fall..:)

Granen är till och med klädd, OCH alla paket klara och inslagna!

Och så bara lite ditten och datten bilder härifrån, som vanligt, denna årets mörkaste dag.
Kunde inte motstå dessa små retro Bambihuvud, så söta! 
-inte minst eftersom de är i plast och klädda med tyg..:)


 Puss, Kram och kärlek till er alla!
Hoppas ni inte stressar, för det är verkligen överskattat!

Och så ses vi snart igen!
Nu ska jag ut och piffa lite smått i min butik.

-om ni vill så är ni ju välkomna ikväll, ja, eller imorgon..;)

Tjingeling!
//Goa...♥

30 kommentarer:

Marthina, Holmbytorp sa...

Vilken fin liten filur du hittat! Och så vackert du har det. Vi tar det också lugnt i jul, vägrar stressa, det är bara av ondo. Stor kram!

Sussi sa...

Vackert, vackert....!
Här är också granen klädd och paketen inslagna...nu fokuserar vi på MYS!
Kram
Sussi

Mys och hemtrevnad sa...

ja stress är inte bra...ha en riktigt go jul...kramis semlan

Tinas bo sa...

Som vanligt SÅÅÅÅ VACKERT!!!
Har ett liknande rådjurshuvud. De är såååå fina!

Önskar dig en underbar, fin, härlig och mysig jul!!

Julkram Tina

Jenny Oak Fae sa...

Jättefint rådjurshuvud!

KRAM & God Jul från Jenny

My Shabby Streamside Studio sa...

God Jul, dear Goa! Love the comfort in the images...

xoxo

Sandy

Vintage House sa...

Hej
så söta:)
härligt att du är i stämning.....
ha det så mysigt ikvälll
kram
sandra

Vida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vida sa...

vad härligt det låter att du har det mesta klart inför julhelgen;) kan tänka mej att det går åt mycket tid även i garaget;))

underbara bilder med läckra detaljer;)

julshopping är det Antony Gormleys European field;)

hosVidaråderharmonikramdugoa

Vitt hus med svarta knutar sa...

Kikar in i ditt hem och förundras över allt det vackra...men också för att önska dig en underbar jul.

Kram,
Regina

Else sa...

Elsker dine billeder:)

Rapport till Vänfors sa...

Jättevackra bilder
Kram Annika

kullervilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
kullervilla sa...

Helt underbara bilder som alltid...
Rådjurhuvuden bara så mysiga.
Önskar dig en riktigt god jul
kramiz//kullervilla

Heaven's Walk sa...

I always look forward to my visits here, dear Goa! Your home and photos always inspire me. :) Merry Christmas to you! ♥

xoxo laurie

LantlivsAnette sa...

Åhhhs å fint du har pyntat !!
GOD JUL på dig vännen
Kraaam Anette

Praliner sa...

Så vackert rådjur, du har det bara så mysigt! Härlig jul till dig från mig! Kram

Anci sa...

Så vackert !
Jag stressar och tar det lugnt om vartannat :)

Kram & God Jul
Anci

Anonym sa...

Du får ha en riktigt God Jul!

Kram

Angelica sa...

Jag vill bara tacka för en underbar blogg som har inspirerat mig mycket! Du har ett underbart hem och inreder med sådan känsla!
God Jul önskar Angelica från nya bloggen Blommig bondromantik

john sa...

Wonderful ! Wishing you a peaceful and relaxing Christmas ! Gail x

Anonym sa...

Guda-goda GUA!
Onskar dig en rofyll helg och ett nytt fantastiskt 2012 med det basta av det basta till dig och din familj!
Kram Zazza

dea sa...

I love yourblog and I wish you a verry christmas!
Dea

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så söt liten Bambi! Önskar jag kunde komma in och säga God Jul, men jag får göra på det här sättet i stället...
God Jul och Gott Nytt År!

Kram

Marie

Marie sa...

Hej sötaste Gúa!

Önskar dig och din fina familj en riktigt härlig och mysig jul!

Kramar Marie

Mimmie sa...

Hej Gúa,

jag hann inte ut till Dig igen innan jul, så synd, men jag vill i alla fall titta in litet snabbt för att önska Dig och Din familj en stressfri och fridfull Jul och ett Gott Nytt År.

Kramar
Mimmie

kråke sa...

Vill önska dig Goa Gúa en riktigt God Jul och Gott nytt år:))

Stora kramen...

kråke

Maria-Isabel sa...

Önskar dig en skön julhelg och födelsedag vackraste isländska, LOVE!

gamla skolan sa...

Hej vännen !
Vill bara önska dig och familjen en riktigt god jul !
Stora julkramen // Susanne ♥

Lenaslera sa...

Får jag fråga? Vart hittade du det fina rådjurshuvudet? Har sett det förut i en tidning men har inte hittat det någonstans. Fin o trevlig blogg. Hälsningar Lena