Just do it!

Just do it!

onsdag 4 september 2013

Vackert...

Ibland är bara svartvitt så vackert.
Lugnt och stilla, precis som hösten.
Precis som när underbara okända människor kommer med gammal järnsäng och lämnar den till mig, bara för att de lovade i våras när de lämnade den andra.
Japp, jag har alltså fått två fantastiskt fina gamla sängar av ljuva människor som läst om mig i en tidning. Jag bugar ödmjukast och blir så oerhört rörd över att få ta del av sådan godhet och generositet. 

Vackert är ordet, och jag låter det bli dagens ord...


Stor varm kram till er alla mina solar.
Må det goda springa runt er, allatid.

Kärlek ❤
// Goa

7 kommentarer:

Jennys Vita Villervalla sa...

Vilka vackra bilder, och vilka fantastiska människor som du fått sängarna av!
Men du är själv så fin, ödmjuk och go så jag förstår dem till 100%
Ha det fint!
Kram
jenny

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt härlig onsdagkväll!
Kram/Lena

Anonym sa...

Nydelige bilder av vakker stemning:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

obat pelangsing badan sa...

very interesting article with images that are so beautiful

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs