Just do it!

Just do it!

torsdag 26 september 2013

Öppet imorgon fredag 14-18. Lördag & söndag, 11-15...i Mor Ágústas. VÄLKOMNA!

Hej mina solar!
Här i min lilla lakritsvärld går livet sin stilla gång.
Jag har väl försökt sådär fyra gånger denna vecka att få till ett inlägg, men orden bara vill inte.
Tankarna är många och orden få, som så ofta förut.
Men se, det ordnar sig, som alltid.

-Så lite bilder från min lilla butik där hösten har flyttat in,
och som håller extra öppet i morgon,
är allt jag har att bjuda på denna soligt krispiga höstdag.

Ser ni att min slinga i taket har fått skärmar. Jag gillar det.
Närproducerade besticksringar. Så vackra!

 Stor varm kram och bästa helgen till er alla som ändlöst tittar hit.
Ni ger mig mod. Tack!
Kärlek❤

// Goa

18 kommentarer:

Linda sa...

I love the spoon rings. So 1970's! Linda@Wetcreek Blog

Maliva`s verden sa...

Åh så mye fiiiiint. Jeg ser noe jeg ønsker meg, hvor mye koster det for en Globus? Sender du til Norge, ikke Frankrike denne gangen sukk....
Miss u!
Klem fra meg

Syster vit sa...

Så fin din butik är.
Kram Liselott

Anonym sa...

For noen utrolig flotte ting du harfått inn:)
Den blå kannen på siste bilde var skjønn:k) ønsker meg:)
Kos deg i butikken :)
Klem Merete

VINTAGELINE sa...

Hei Gua

Så utrolig mye fint du har i butikken din!!!
Er det hatteesker du har der ved sengen?

Klemmer til deg!
Line

G:a Affären sa...

Lilla pariserhjulet och skärmarna i taket är saker som gör mig glad, så lekfullt!

En varm kram från mig och önskan om en fin helg!
Cia

Norrfrids Eija sa...

Meeeen Goa nu har du ju kommit på världens grej med lilla lampskärmarna till ljusslingan. Precis vad jag behövde, få min slinga lite mysigare! Du har alltid så finurliga idéer - får jag sno denna idé? Ha det bäst!
Eija

mormorMärtas sa...

Åh vad mycket fina saker du har i ditt garage!! Sån härlig känsla i allt fina Gua!!

Kram Annika

Burlap Luxe sa...

I love my visits here so inspiring with all your gathered and collected pieces.
I also went back to yours older posting and noticed your Guignol puppets love them wish I could find some for my theatre collection.
I sent your site onto a few friends who will also be enamored with your design style.

See you soon
Xx
Doré

Celestina in California sa...

Hello! My name is Celestina from California {USA} at www.celebratemevintage.blogspot.com.I am so inspired by your lovely blog and all the wonderful things in your shop. Can I feature your shop in my blog with photo credits, of course, to you. Regards.

Cindy sa...

What a bounty of beautiful things in one space. I would die and go to heaven to be able to visit your shop.

Cindy

Corien sa...

Hi Goa, are the headboxes on pict 5 and the old bowl on pict 10 still for sale?
Greats Corien

obat pelangsing badan sa...

very interesting article with images that are so beautiful

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs

chanee sa...

I think these must be useful to you.
แทงบอล 1×2
บาคาร่า เว็บไหนดี
บาคาร่า มีกี่แบบ
หนุ่มใหญ่แก้บน “กุมารสมบัติ”
เลขเด็ด หวยป้าม่วง เลขจริงจากวงใน
Thank you for your interest.