Just do it!

Just do it!

torsdag 19 september 2013

Öppet i Mor Ágústas-garage lördag & söndag, 11-15. VÄLKOMNA!

Med dessa enligt mig, fantastiskt inspirerande bilder som jag lånat HÄR,
vill jag önska er alla en vacker helg.
Min kommer att spenderas i garaget där ännu flera nyheter har flyttat in, samt fortsatt chans till fynd! 

Så har ni vägarna förbi är hoppas jag att ni kikar in :)


Tusen tack för alla hälsningar om huset som ni har skickat mig, 
både här och via mail.
Det är så stort och så oerhört generöst. 
TACK ❤

Kärlek
// Goa


12 kommentarer:

Linda sa...

I can "smell" the old books. Lovely photos! Linda @wetcreek Blog (www.wetcreek.blogspot.com)

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Lycka till på färden du vackra själ !!!

Kram Anette

Anonym sa...

Ønsker deg masse lykke til:)
Herlige inspirasjons bilder:)
Varme klemmer Merete

Carina/I Vått och Torrt sa...

Men guud vilka vackra bilder!!!! Måste kolla närmare! Ha en härlig helg!
Kram Carina

vitadrömmarobusigabarn sa...

Vackra bilder!
ha en jättefin Torsdag
Kram Tina!

Unknown sa...

the stairs are very cool

obat pelangsing badan sa...

very interesting article with images that are so beautiful

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs

Anonym sa...

Hi
Book