Just do it!

Just do it!

onsdag 6 november 2013

OBS! Ändrade öppettider i garaget, se högerspalt...

Hej mina kära!
Jag har inte glömt er, bara inte hunnit och när jag väl ska ta bilder har mörkret infallit, och då blir det ju inga bra sådana.
Men, men, nu är jag här i alla fall och jag vill passa på att tacka alla helgens besökare som var här på vårt lilla julmys. Det är så roligt att så många orkar ta sig hit, gång på gång. Och så stort för mig, så stort!
TACK ❤

Och idag har jag lyckats ta lite glimtar i garaget, så jag fortsätter på jultemat i novembermörkret.

Så ses vi snart igen:)


 Kram i kvällen till er alla och må bäst! 

// Goa


13 kommentarer:

fröken knopp sa...

Som alltidlika vackert i ditt garage Gua!!!
Underbart!!

Varmaste Kramarna Elin

Johanna sa...

Så underbara bilder! Jag fortsätter att hoppas på en tripp till ditt vackra garage i December:)

Kram Johanna

Rozmeen sa...

Love it!

xoxo Rozmeen

Hanne Valkoinenleinikki-blogi sa...

<3

Anna S sa...

Så fint du har det , som vanligt! Jag börjar längta efter julen nu och blir inspirerad av dina bilder!

Kram!

LantlivsAnette sa...

Åhhh så mysigt du har det..julefrid, jättefint !! Ha en fin dag Kraaam Anette

Ramuan Disfungsi Ereksi sa...

I love combination

obat pelangsing badan sa...

very interesting article with images that are so beautiful

Obat Kuat Pria Perkasa sa...

thank you has been authorized to visit ^^

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs