Just do it!

Just do it!

onsdag 20 november 2013

Öppet i garaget idag 13-18 VÄLKOMNA!

Hej mina solar!
Inläggen duggar inte tätt här, och jag är mest förvånad över att ni orkar hällsa på mig. Tack!
Men lite händer i det verkliga livet. Bland annat har vi tagit bort vårt hus från marknaden.
Och nej, vi har inte sålt, utan tänkte att vi testar två månader och ser hur det går. Visst har vi haft spekulanter och även fått bud, men...inte det vi hade tänkt.
Och då lugnar vi oss lite och tar till vara på denna ljuva tid som nu är här. Jag vill inte hamna i nån känsla av besvikelse och tappa fokus på grund av det. Livet är för kort.
Sen får vi se till våren, om min dröm kvarstår lika starkt, då testar vi igen. För precis som jag skrev innan, så har vi ingen panik och det blir som det ska i slutändan.

Japp, och då vet ni det mina kära som alltid peppar mig i mina infall i regnbågens alla färger.
Ni är bara så bäst!

Och lite halvkassa bilder följer här från vardagsrummet, det är ju så mörkt ute! Jag vill ha ett rum som andas samvaro och arbete och nu när mitt skrivbord ska flytta till Stockholm, så var det bara att möblera om lite och ett matbord får uppta en hel vägg och där tänker jag samla saker istället för att sprida ut dem. Jag erkänner villigt att jag gillar murr denna tid, och nu har svart fått lite större roll. Har alltid gillat och använt den som accentfärg, och även bott svartvitt i olika perioder. Men det klarar jag bara en kort stund, för så fort ljuset återvänder, vet jag att den åker ut :)


Kram i dagen till er alla och må allt det goda springa runt er, alltid!

// Goa

12 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej!
Jag önskar jag bodde närmre så fint!
Härlia bilder!
Önskar dej en fin Dag!
Kram Kathrine

Fågel Blå sa...

Hej!
Jag önskar jag bodde närmre så fint!
Härlia bilder!
Önskar dej en fin Dag!
Kram Kathrine

Anonym sa...

Nydelige bilder:)
Ønsker deg fortsatt herlig dag
Klem Merete

Unknown sa...

Åh så mysigt du har det! Kommer nog snart på ett litet besök i garaget... Kram

G:a Affären sa...

Det är bra det, att du ger tiden som behövs till försäljningen. Jag tror också att de flesta vill köpa under den ljusa årstiden.
Lite murr passar så här års och det ser både kreativt och mysigt ut där i ditt vardagsrum. Jag hälsar så gärna på hos dig!

Kramar
Cia

Ramuan Disfungsi Ereksi sa...

nice post blogs

obat pelangsing badan sa...

very interesting article with images that are so beautiful

Obat Kuat Pria Perkasa sa...

thank you has been authorized to visit ^^

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs