Just do it!

Just do it!

torsdag 7 november 2013

Nyanser av brunt...

God morgon mina ljuva.
Ja, det är som vanligt med mig, antingen syns jag inte härinne eller så blir jag överflitig :) Tur jag inte har de krav som jag sett vissa bloggar har, där innehavarna bli utskällda om de inte uppdaterar. Ganska hemskt tycker jag.
Men, men, denna dag tänker jag börja med lite morgonyoga sen ska jag bl.a. fortsätta med mitt julande, är sugen på att göra lite mysigt i uteplatsen.
Sen har jag ett DIY försök, där IKEA möter gammalt. Ni får se om jag blir nöjd :)

Tycker om att bruna till det denna tid.
Älskar de små fjädrarna, (fasan, gås, struts) de mjukar upp det mesta i sin eleganta enkelhet.

Kram i dagen till dig, må den bli precis som du önskar ❤

och så, ses vi imorgon ;)

Kärlek
// Goa

12 kommentarer:

Hanne sa...

Fantastisk nydelig…ALT! Brunt er den perfekte kontrastfarge, varm og myk! LOVE <3 En deilig dag til deg også Gúa <3

KLEM!!

Maliva`s verden sa...

Elsker nyanser av brunt....og der ser jeg også noen franske skatter med gode minner vi hadde sammen. Herlig julestemning hos deg også....synd avstanden er så stor. Ønsker deg også en toppers dag.
Klem fra meg

Chabby Chic sa...

Kram i dagen till dig, må den bli precis som du önskar ❤

och så, ses vi imorgon ;)

Was für ein schöner Satz,liebe Grüße Chabby by Berlin

Johanna sa...

Så fint! Brunt är verkligen en fin och varm färg som bryter av mot vitt och grått. Jag älskar de höga träljusstakarna! Helt underbara.

Ha en finfin torsdag Gua!

Kram Johanna

Annas skattkammare sa...

Så fina bilder du bjuder på!
Kram Anna

Ramuan Disfungsi Ereksi sa...

Nice post blogs (y)

obat pelangsing badan sa...

very interesting article with images that are so beautiful

Obat Kuat Pria Perkasa sa...

thank you has been authorized to visit ^^

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs