Just do it!

Just do it!

måndag 20 december 2010

Hej alla mina ♥

Hoppas ni har det bäst och gillar snöns glitter och kylans lugn.
Själv kom jag faktiskt på det i morse när jag tittade på julkalendern, att det bara är fyra dagar till julafton! Så det är nog dags för julklappsrunda snart..;)
Och istället för att bli snurrig för det, bestämde jag mig för att tycka det är kul att ha det kvar.
Jag tänker mys, dofter, smaker, stämning. 
Så japp, det är helt ok...

Lite bilder från just nu, mitt favorit rum..:)
Fönster OCH dubbeldörr, kan det bli bättre?
Skulle helst flytta in där, men tyvärr är det inte plats för dubbelsäng, 
så det får fortsätta vara Hlifs, hemmahosmamsen- rum..:)



Stora Kramen till er alla mina fina!
Njut av julveckan & stressa inte.
För julen den kommer ändå..

36 kommentarer:

Liane sa...

Hei
you have a very, very beautiful blog, i love it very much!!! you are on my blog-list.
Wish you and your famiily a merry christmas and a happy new year
Best Greetings from vienna
Liane

Lantliga drömmar sa...

Underbara bilder ! Nej här ska inte stressas julen är en tid att passa på att njuta. Nilla

kråke sa...

så vackert, så vackert!!

kram kråke

Mäster Henrik sa...

Dom vackraste dörrar man kan tänka sig !!!
Önskar dig en härlig julvecka
Kram
Magnus

Sussi sa...

Förstår att det är ditt favoritrum....LYCKLIGA Hlif!

Kram
Sussi

Malmkakan sa...

Jisses vilka vackra bilder!

Som vanligt hos dig.

Kram, Cecilia

hlíf sa...

Där kommer jag ha det så himla bra! Jag älskar att du satt dit lite rosa till mig också :)

Skogland sa...

Nydelige bilder!!

Klem fra Fru K

Lisas torp sa...

Så skönt Hilfs rum är i färgerna - lugnande och vackert, nästan som den mjuka snön med nyanser...!
Allt gott till dej!
Kram
Lisa

Unknown sa...

I love each picture and each detail. Magical!

Tine

Anonym sa...

I just found your blog and think it is absolutely beautiful! Your photos are amazing! My son is in the Air Force, stationed in England and was sent to Iceland for 3 wks, at the base right outside your capital. He thought it was beautiful and had the best time there! I will visit your blog often!
Rebecca walnutandvine.blogspot.com

Vintage House sa...

Hej vännen,
Dörrarna är gudomliga, och rummet lika så:)
ha en skön kväll
kram
sandra

Anonym sa...

Nä vännen nu tror jag du har tagit priset.....
Såååå otroligt vackert ryser av välbehag.
TACK än en gång.
Kraam Therese
(www.herbretantik.se9

Marieke Reintjes sa...

Hello, I love your blog and the pictures ....I already signed in as your follower...
Greetings and have a merry christmas..!!!
By, marieke (holland)

Vida sa...

tror prinsessan Hlif kommer att må som en prins i rummet hennes kärleksfulla mor har skapat..

ja det är en underbar tid vi har nu de sista dagarna på detta år..ska försöka njuta av allt och bara göra roliga saker;))

älskar dina spännande bilder:)

kramdugoavän
Vida

STENLYCKA sa...

Vill bara önska dig en underbar Jul..... du goa bloggerska.... som jag bara tittar in till och aldrig skriver till.Måste bara säga du är en konstnär- livet din pannå!!!
Tack för att vi får njuta av din blogg och dina vackra ord.
Kramar från en som smygtittar
Raina

Nordisk gammelt sa...

Jeg elsker dine fine billeder du altid tar af dit dejlige hjem. God jul.

Anonym sa...

Finfina bilder! Vilken underbar bild på dig och barnet. Antar att det är Hlif, eftersom det är i hennes rum.
Stora adventskramen till dig.
Marita i Björkhagen
Ps. Jag stressar inte i veckan. Är leeedig. Så underbart.

emilias gömmor... sa...

Det är bara så underbart vackert!!!!

Kram Mimmi

Pysselfröken sa...

Så underbart vackert du har det!
Dina dörrar är så fina.
Önskar dig en riktigt god jul.
Kram

Millygarden sa...

Ljuvligt fint! går här hemma ocgh drömmer om att få up en vägg med fönster och pardörrar...nu blir jag ännu mer sugen när jag ser dina fina.

kram GUA!
/Marina

Annas skattkammare sa...

Vilket ljuvligt rum! Förstår att du vill flytta in där!
Önskar dig en supermysig julvecka!
Kram /Anna

makyloua sa...

j'aime ta maison en blanc...reposant et accueillant
bon noël en islande

Norregård sa...

Gúa, Tack för finaste kommentaren;o) Om du visste vad den värmer mitt hjärta....

Hos Dig är alla rum favoriter hos mig, så makalöst vackert som du har det!!!!!!!

Varmaste Julkramen till Dig;o)

Unknown sa...

Jag vill bara titta in hos dig och önska dig en riktigt fröjdefull jul! KRAM Petra, Romantiskahem

Anonym sa...

Weisst du eigentlich, wie sehr ich deine Seiten liebe?! Sie sind wundervoll, Danke!!!
... gemütliche, kuschelige & heimelige Weihnachten mit Schneevanillebratapfelduft und einem lieben Engel, an deiner Seite,
von Herzen, Elke-Maria, Deutschland

ilva sa...

Vilken fin ide att att sätta foton bakom sikten!

ilva sa...

Vilken fin ide att att sätta foton bakom sikten!

Rummet för välbefinnande sa...

Världens bästa Gúa - vill önska dig och din familj en riktigt GOD JUL!
Stor kram Mia

Anonym sa...

GOD-JUL!!!
Önskar Therese
(www.herbretantik.se)

Vida sa...

♥♥♥♥♥♥♥God Helg♥♥♥♥♥♥♥
du goa vackra människa..önska dej änglalika vita dagar med glädje och lycka..

kramkramkram
Vida

Mia, New Room Interior sa...

GOD JUL!!! Klem

Blogg by Maliin Stoor sa...

Vackert!!

verkligen underbart - I like!



God Jul



Maliin

♥ Pia... sa...

Hej kikar in för att önska dej en riktigt GOD JUL..kram..Pia

MakeMyDay sa...

Gorgeous pics, beautiful blog!
Lots of hugs and kisses from New Zealand :-))))
Christine

Nillis sa...

Underbara bilder! Spegelbyrån är jag smått kär i känner jag. Vart hittar du allt det fina? vänligen Pernilla