Just do it!

Just do it!

onsdag 2 maj 2012

I dag vill jag tipsa om en Workshop...THE WORKSHOP!


Hej alla mina vackra!
Ville bara tipsa om att fantastiskt duktiga, trevliga Minna, har två platser kvar på sin workshop!
Åhh, hoppas verkligen du blir den lyckliga som kan vara med, för jag lovar att det blir en helg att minnas! 
Se följande...




Satsa på dig själv- på riktigt! 



Workshop 11-13 maj.

 Jag hade en plan. Och nu blir den verklighet. Och den inkluderar dig som vill ha mer. Mer av egentid. Mer av blomsterpyssel. Mer av vackra bilder. Mer av glada skratt och nya likasinnade vänner.

I maj, från fredagen den 11 till söndagen den 13 ordnar jag en kurs här i Skåne. En kurs där du får släppa taget av den personen du är till vardags och bli en skapande konstnär. Göra blomsterkreationer, lära tricks och få spännande idéer. Frossa i material och inte ha brått. Du lär dig också hur du förevigar dina fina alster - vi går genom grunderna i fototeknik och styling på Blomsterverkstads vis. 

Du ska ha en digital systemkamera och grundläggande kunskaper om den. Jag kommer visa och berätta hur jag gör och hjälpa varje deltagare individuellt att bli vän med kameran.

Kursen är från fredag kväll till söndag förmiddag och inkluderar även en shoppingrunda hos Blomsterverkstad-favoriter, bl a Mor Agustas garage som drivs av Hvitur lakkris-bloggaren Güa.
Max åtta deltagare.
Inklusive kost och logi. (kost: välkomsttapas & vin, 2 x frukost, lunch, fika, middag. Logi: 2st dubblerum, alllrum med två bäddsoffor. Om inte rummen fylls av väninnor, lottar jag ut sängplatserna)
Kostnad 4.700 kr. (anmälningsavgidt 500kr, resten 30 dagar före kursstart)


Kursinnehåll:
Bloggingtips
Hitta material i naturen
Göra blomsterarrangemang & kransar
Fotografera i "Blomsterverkstad stil"
Behandla bilder

Preliminär schema:


Fredag kväll 
 19  ankomst
19.30-21 Välkomstsamling med tapas & vin
Lördag
9-10 frukost
10- 13 kurs 
13-15 lunch & shopping
15-18 Kurs Inkl fika
19-21 middag
Söndag 
9-10 frukost
10- 11.30 kurs
12 hemfärd




Vill du veta mer eller anmäla dig, skicka ett mail med ditt namn och kontaktuppgifter till minna@blomsterverkstad.com


Och här får du bo!!!










Bo vackert mitt i Skåne bland böljande sädesfält och betande hästar. På vår gård hittar du lugnet och kan koppla av mellan utflykten. Det vackra nyrenoverade stenhuset från början av 1900-talet rymmer även större sällskap.
Varmt välkomna att kontakta oss,om ni är intresserade av att hyra vårt gästhus på Hjärtesjö Gård!

In the heart of Skåne you'll find a beautiful place to relax and enjoy the beauty of country living. The newly renovated house from the beginning of 19th century is a perfect place to rest between excursions, and suits even for bigger groups. Please, don't hesitate to contact us if you're interested in renting the house.

Jag har sett det och känt det, och lovar om du gillar bilderna, så kommer du att ÄLSKA det!...för det är alldeles, alldeles = UNDERBART

Och ska du till Minna så kommer vi också att ses
i garaget! Endast några kilometer mellan oss..:))

Puss och Kram till er alla mina solar!
Ses snart igen..:)))

//Goa