Just do it!

Just do it!

fredag 18 maj 2012

Öppet i Mor Ágústas, lördag & söndag mellan 11 & 15. VÄLKOMNA!

Hej alla mina kära solar!
Jag lider just nu av den stora bloggtröttheten..:(
Alla tips om medicine mot denna åkomma mottages tacksamt!
Men har jag tur, så kanske det som gör mina dagar just nu, det verkliga livet gör susen! Vad vet jag.
I veckan har jag bl.a....
umgåtts med min kära svärmor som åker hem imorgon..:( Skulle vilja ha henne här alltid!
varit i Köpenhamn en sväng och doftat av våren. 
klättrat uppför Stenshuvud i högklackat (inget jag rekommenderar)
målat alla garagets fönster svarta, (alltså bågarna förstås..:)...samt våra ytterdörrar, och är sååå himla nöjd med det valet! Blev en helt annan karakter på allting!
Fast mest av allt har jag trotsat denna förbannade kyla som hängt i mitt hår, och inte brytt mig ett skvätt om den! Och titta i dag skiner solen..:)))) 
Och nu vill jag ge er lite glimtar från dagens dag och med dem påminna om att, perfekt är tråkigt..;)
 och önska er alla en solig helg 

 Till slut vill jag påminna om att Mor Ágústas-garage är öppet denna och nästa helg lördag och söndag mellan 11 & 15, för att sen STÄNGA för semester tills den 28 juni.
Och jag hoppas förstås vi ses innan dess..:) 
Vill ni kolla bilder därifrån kan ni klicka HÄR

Ha det bäst mina kära!
 Njut av livet och älska varandra...
Kram, Kärlek & Respekt till er alla
//Goa

16 kommentarer:

Tinas bo sa...

Som vanligt helt underbara bilder!!
Blev supersnyggt med de svarta fönsterramarna!! :))
Du har så mycket vackert i din trädgård... :))
Ljuvliga detaljer!

ha en härlig helg
Kram Tina

Anonym sa...

Hei!
Fortryllende bilder som alltid:) herlig med gamle klær hengende i hagen:)
Likte alt så godt og du er så flink til å ta bilder og skrive:)
Ha en god kveld

Klem Merete

Sommerhusstil sa...

Sikke nogle fine billeder :O) God weekend Klem Betina

Unknown sa...

Tror inte att jag sagt HEJ till dig förut.
Vi följer din blogg och här inne får vi inspiration o kreativitet.
Ha det gott!
PS. Svart dörr -jättesnyggt.

MVH Lotta

Alberte sa...

Du altså!! Ny og fin layout ....og så inspirerende og vakre bilder!!! Alt du får gjort.
Elsker steingulvene dine - og gjerdet som hindrer innsyn = I WANT IT!
LOVE YOU - ALWAYS!

Norregård sa...

Så galet vackert ♥♥♥

Varm Kram Malin

LissasVita sa...

Oj så många vackra bilder du inspirerar med ....Har du hör om Tahitian nonijuice : MAX. Den har jag som mitt livselixir....sedan 2005...aldrig att jag släpper den...ger dig rätt bränsle så din kropp aktiverar sitt eget apotek...Vi har löpande infokvällar..nu närmast den 24 i Trelleborg....och vi kör även ut....Kan säga att din trötta kropp skulle gilla den...jag vet det...Kramen Lisbeth

Vida sa...

oj vad du skämmer bort oss med massor av bilder med ljuvliga kreativa berättelser från ditt;)) och måste säga att vad underbart det är att ha varit där irl ;))

ditt svarta nymålade blev så läckert;))fina du

vila och njut..om kropp och själ vill ha en still stund;)

Vidastjärnstoftkram

Annika J sa...

Vill bara tacka för all härlig inspiration och fina bilder!! Trevlig helg,önskar Annika

Anci sa...

Vet du vad jag tror ?! Du är helt enkelt trött ! Du är så himla energisk att du måste vila ibland (från bloggen också). Ta det lugnt !!
Jag njuter av dina underbara bilder så länge !

Kramar
Anci

Drömliv sa...

Varje gång jag tittar in på din blogg får jag se nya, vackra och inspirerande bilder... Tack för det ☺

Unknown sa...

Tack för härliga och inspirerande bilder :)
/Catta

kråke sa...

Vad vackert det blev med det svarta:)) Man kan inte vara på topp hela tiden...och du fina är energins mästare:)) njut av dagen och känn att inspirationen återvänder...jag samlar energi hos dig en stund...:)))

Varmaste kramen...

kråke

model baju muslim sa...

Nice post, thanks for sharing this wonderful

Eddan sa...

Vilka mysiga bilder :-)!

Var sak har sin tid, nu har du väl så mycket annat än bloggen att fundera på så det är inte så konstigt att du känner av lite bloggtrötthet. Krama om Sunna lite extra istället och så ska du se att du får nya krafter till bloggandet ;-)!

Kram kram

Linda sa...

LOVE all these pictures....very homey..:)