Just do it!

Just do it!

fredag 11 maj 2012

Öppet i Mor Ágústas, lördag & söndag mellan 11 & 15. VÄLKOMNA!

Ville bara önska er en trevlig helg alla mina 

funderar vad jag ska ta mig till med sovrummet, 
är såååååå trött på det! Vill göra något helt nytt!
TIPS någon?!?
fast just nu är det dessa skönheter som möter mina morgnars 
första blick åt höger. 
En sann ynnest...
 och överkastet gillar jag, finns liknande i min butik..:)

Nu ska jag fortsätta dagen med diverse sysslor och forska om det verkligen, på riktigt, är 23 grader i detta murriga väder!?

Skin nu, mitt ljus, vitt, vitt
skin genom klart, klart blått,
gör in i gömslen en titt,
glittra i droppar av vått,
skyar, nu skingrens och simmen
hädan från zenit och glimmen
solgult långt in, in, in
regnby, försvinn, svinn, svinn

Kram och kärlek till er alla och bästa helgen!

//Goa

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag gillar verkligen ditt sovrum. Pläden som är lik ditt överkast har även jag i min butik www.jolins.se. Men nu blev jag väldans sugen på det är överkastet till mitt sovrum. Får jag låna bilden om jag länkar till dig?

Kram Linda

LissasVita sa...

Ditt sovrum är så enkelt...gillar jag..jag är ju såld på vitt...så kanske måla sängen vit? Kramen Lisbeth

Tinas bo sa...

DU frågar efter tips??!!!
Inrednings-gudinnan!!!
Fattar ingenting!!! hihi
Det fixar du nog allra bäst själv, det är jag fullkomligt övertygad om!! :0)
Fast jag tycker ju att det är supersnyggt som det är...

Ha en underbar helg
Kramis Tina

Norregård sa...

Ha Din bästa Helg....♥

Kram

Alberte sa...

Du er et vakkert menneske!!!
Ut med Ikeasengen:-) Min står kassert i garasjen.
Har du sett hvordan Bjørn hos K & co har det på sitt soverom? Jeg er SÅ inspirert!!! Bytter man ut gevirene med noe mer feminint, så mener jeg at det er perfekt - ihvertfall hos meg. Bølgeblikk er fint!!!!! Jielde, JAAA!!
Skråtak er en utfordring, dog....

Anonym sa...

Hei!
For et lekkert sov-rom og den seng helt nydelig:)
Sov godt

Klem Merete

My Vintage Home sa...

Ser så fint og hyggeligt ud !!! - Go weekend fra H.C

Mimmie sa...

Sitter nu och doftar på något så härligt så det är svårt att beskriva. Hemmagjort isländskt flatbröd. Tjuvsmakade ett och det smakar himmelskt - jag måste ransonera så de räcker riktigt länge. Mina bloggläsare måste naturligtvis få se, önskar bara att de kunde kännt doften också. Och pannkakorna - den lena smaken dröjer sig fortfarande kvar. Mmmm! En stor kram till bakerskan.

En stor lördagskram till Dig också Gúa för vår mysiga pratstund. Det är som att krypa in i en varm och gosig fårpäls när vi ses, och kaffet är alltid färdigt, idag även med god kaka. Hur kallt det än är ute blir man varm inombords när man kommer till Dig.

Njut kvällen min vän och sköt om Dig och Din familj.
Mimmie

Anna S sa...

Hej Goa, du har väldigt bra smak, men skulle jag tycka något så kanske måla korgkistan vit med någon text eller bokstäver? Och knopparna på sängen i silvermetall eller lite ärgat grönt?

Vida sa...

underbar syn det där blommande äppelträdet;)hoppas du hinner njuta vännen..

om jag känner dej rätt har du redan gjort en total makeover;)

kanske gamla dörrar som huvudgavel..kanske franska blommiga täcken..kanske lite Paul massey men mest och bäst Gúa;))med sin ljuvliga stil vi älskar;)

Vidavarmavindarkram

MADE by ANNIE sa...

Hej!
Jag tycker du har ett fint sovrum.
Men vill du inspireras, kika in på pb home eller min lilla blogg där jag visade lite sovrumsinspiration för någon dag sedan!
//Annie

kråke sa...

Hej fina! Hoppas din helg varit skön:) Jag gillar ditt sovrum som det är med det fina överkastet:)) När jag inte vet hur jag ska göra brukar jag om det går...ta bort så mycket som möjligt i rummet och sen börja om och flytta möbler hit å dit...till min mans stora förtret;))

Kram going och ha en härlig start på veckan:)

kråke

Kallholmen sa...

Sovrum är ett ganska enkelt rum att förändra. Ny gavel eller nytt överkast gör så mycket för en mindre penning. Fast jag tycker ju att ditt sovrum är så fint som det är men man kan ju ändå vilja förändra eller hur?
Lycka till och kramar från Norrland.

Anette sa...

Hej! Du har ju ett fint sovrum även om det kanske inte är lika kreativt inrett som t.ex butiken. Ibland är det väl så att vissa utrymmen helt enkelt inte inspirerar lika mycket. Själv gillar jag metall. Sänggavlarna skulle kunna bytas mot skivor klädda med rostig plåt (som lackas) alternativt kopparplåtar eller kanske en neutral säng av trämaterial med väggen bakom klädd i plåt eller koppar, gärna popnitat. Taket och snedtaket skulle kunna draperas med tunt tyg som fästs bakom list uppe i taket eller smal stång jättenära taket och sen hålls intill väggen med list eller smal stång där taket bryts. Tyget kan fortsätta ner till golvet. Det kanske låter krångligt, men i så fall är det bara jag som är dålig på att förklara. Hoppas du fått nån idé att spinna vidare på...

Alltid lika trevligt att titta in hos dig hoppas det ska bli IRL nångång också.

Kram

Anette