Just do it!

Just do it!

torsdag 3 maj 2012

Öppet i Mor Ágústas, lördag & söndag mellan 11 & 15. VÄLKOMNA!

Hej igen alla mina kära!
Vilka fantastiska dagar vi har haft!
Jag njuter till fullo och gillar att känna solens kraft nypa i min vintertrötta hy. Åh, vad det behövs!
Det lilla lugna fyller just nu mina dagar. Veckan har varit omtumlande och vacker, trots att jag lyckats trampa i klaveret ett par gånger. Vilket nog händer oss flesta ibland, men jag tycker att det är jobbigt när det uppstår och mår inte bra av det. 
Men som sagt, solen skiner och veckans höjdpunkt var absolut mötet med mitt lilla barnbarn. Jag säger bara kärlek!
Helgen tänker jag sen spendera i mitt lilla garage = där mår jag bra, där är jag trygg.

Till slut lite bildbevis på att, undrens tid ännu ej är förbi. Min gamla hörnsoffa har flyttat hem igen!?! Japp och den är välkommen till och med!
...och jag är så kär i det lilla bordet jag köpte av Pernille på Brocanten, det bara stod Goa på det..:) (Svärmor tyckte att det skulle platsa fint i en verkstad..:) 
Vilket jag genast tog som en komplimang eftersom mitt hem är nog allt lite av en verkstad. -Ett hem i ständig förändring, med utgångspunkten dagens känsla...eller förvirring..;)

väggskåpet från köket har fått hjul och blivit golvskåp.
Tusen tack för att du besöker mig!
Det värmer likamed solen.

Önskar dig en helg full av skratt och lycka!

och kom ihåg...
försiktighet bör användas i alla själars närvaro.

KRAM & KÄRLEK
//Goa

12 kommentarer:

Anne sa...

Your cabinet is so lovely.So pretty displayed with vintage books and cameras.That chair is so pretty draped with lace.And that chippy table is simply beautiful.
Have a wonderful week.
Anne

Angie @ Knick of Time sa...

I love your rolling cabinet and your little table - that chippy paint is beautiful!

Blessings,
Angie @ Knick of Time

Tinas bo sa...

Bordet är ju helt fantastiskt coolt!!
Passar ju underbart hos dig.. :)

Väggskåpet som fick hjul.. oxå en härlig ide' och sååå snyggt!!

Underbara bilder!!

Kram Tina

gamla skolan sa...

Hej fina Goa !
Bordet är fantastiskt !!!
Trampar i klaveret det gör vi alla , iallafall händer det mig lite då och då :(
Önskar dig en riktigt fin helg !
Kraamar // Susanne ♥

LantlivsAnette sa...

Ohhh så fint..och bordet..wow vad vackert !!
Ha nu en jättefin helg vännen
Kraaam Anette

Blonder og perler sa...

Vakkert bord!Takk for all inspirasjon du git gjennom bloggen din.
Håper å kunne få besøke din butikk en gang, kanskje til sommeren..

Klem Frida

LissasVita sa...

Såå vackert du har .blir glad av dina bilder...och att vara mormor...<3....jag vet...:) Var rädd om dina tankar....ta inte in andras energier och må dåligt av...har du sett mitt inlägg om tankar? Kramen Lisbeth

Fint o Fult sa...

Vilket fantastiskt bord, älskar färgen och slitaget...
Du har så mycket vackert hos dig!

Ha en fin helg, Monica

Anonym sa...

Hei!
For noen vakre bilder:) det hvite skap var aldeles nydelig:)
Ha en strålende helg

Sov godt

Klem Merete

kråke sa...

Hej fining!:) Tokälskar bordet...pernille har många härliga skatter precis som du:))
Och det där skåpet på hjul var ju riktigt smart och snyggt:))

Hoppas helgen fortsätter bjuda på massor av skratt och bus....det är det som gör livet värt att leva...och små söta prinsessor såklart;))))

Kram fina...

kråke

Vida sa...

du är full av vackra idéer vännen;) gröna korgen i hörnet vill mina ögon titta länge på;)

hur sjutton bär du dej åt..en hörnsoffa?..och det ser helt underbart ut hos dej;))

inte första och inte sista gången vi trampar i klaveret..och vi växer hela tiden;)

njut här och nu av liv och barn;)

Vidapussochkram

Roberta sa...

How can you sleep when the sun is shining? heehee. Such a pretty space. xo Roberta
Happy Mother's Day!