Just do it!

Just do it!

torsdag 26 april 2012

Öppet i Mor Ágústas lördag & söndag mellan 11 & 15. -VÄLKOMNA!

Hej mina solar!
Hur mår ni i regnet? 
Jag mår i alla fall bara bra, har nyttjat tiden och just regnet med att färdigställa ett par saker som fanns på "att göra" listan. Däremellan har jag njutit av umgänge med min söta svärmor. 
Det är en gåva vet ni. Och jag bara njuter.

Lite bilder på soffan som jag målat, som stod ute i regnet i lördags. Den är inte perfekt utan gjord för att passa i uteplatsens bohemiska miljö (sen kan jag ju ändra färgen efterhand..;)...och så den vackraste fåtölj jag hittills klätt av! Den är redan såld, men som tur är har jag en till och den får börja med att bo hos mig..;)


Bästa helgen önskar jag er alla underbara!

(svårt att få färgen att stämma, är lite grönare i verkligeheten.)

 -och så  lite vårregn...

 tror jag lägger mig här en stund och lyssna på regnets smatter,
innan jag gör stan och shoppar prinsesskläder..:))))


Kram och Kärlek till er alla, alltid...

//Goa

22 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Jag drömmer om när jag ska få komma och vandra runt och njuta i din dröm , vända och vrida på alla vackra saker !!
Va mysigt att ha svärmor där lite , och va kul att prinsessan kom just då oxå !!
Ha en fin helg PussGurka !!
Kram
Drömmer vidare !!

Caroline sa...

Grattis till den väldigt lyckade lördagen och barnbarnet! Jag var hos dig i lördags och det var väldigt trevligt. Jag ville ha allt, men klarade av att hålla mig till det projektet som är igång för tillfället.
Är sååå nöjd med min fina lampa till taket i nymålade hallen. Jag kommer snart igen. Hälsningar Caroline

Norregård sa...

Du gör min dag:))

Kram

helle sa...

Elsker stolen og sofaen i al sin rå-hed!

Fine billeder.
Kram Helle

B sa...

Wow, that is simply gorgeous! And so is your home. It's raining here too in England, so I have an excuse to sit and read more of your blog ;o)
Hugs, B x

Anonym sa...

Hei!
For noen utrolig vakre bilder som alltid:) Den sofa og stol var kjempe lekker:) skulle gjerne hatt selv og sengen var en drøm!
Regner her også og har gjort det lenge nå!
Fortsatt god dag!

Klem Merete

Tinas bo sa...

Soffan är helläcker!!
Och fåtöljen är en dröm!!

Supervackra bilder som vanligt!!

Kraaam Tina

Anneli sa...

Superläckra möbler, gillar verkligen fåtöljen med hjulen.

Grattis till mormor!
Kan tänka mig vilken lycka........

Kramar Anneli.

Annelie i Sundets Pärla sa...

Goa, vilken lyckad 1-årsdag och Brocante! Sååå trevligt! Och grattis till barnbarnet, mormor och morfar (och en, kan vi tänka oss, stolt morbror)! :-) Om ni inte "snosat" på prinsessan ännu, så hoppas vi att ni snart får göra det!
Kramar som stramar från Annelie & Jerry

Angie @ Knick of Time sa...

The couch is beautiful!! Is it leather or fabric? Can you tell me what kind of paint you used on it?

Blessings,
Angie @ Knick of Time

gamla skolan sa...

Så vackert så det gör ont !
Kramar // Susanne

john sa...

Lovely lovely lovely ! Gail x

Alberte sa...

Gratulerer med prinsessen, vakre mormor. Hun er heldig som får en kvinne som deg i sitt liv.
Takk for vakker inspirasjon. Herlig lysekrone.
Du er flink!!!!!

Marit sa...

Så masse vakkert!
Elsket stolen!!!

Ønsker deg en riktig fin dag imorgen :)

Vintagepia sa...

Åååå Gua...førr en hærli` header...dæinn franske lampa e bære sååå nydeli`...som et smykke akkurat som du e...fotøljen æiller stol`n e og sofaen e og et smykke...nydelie` bilda !!!
Kos deg masse mæ svigermorbesøk og barnebarn i vårrægne...ønske meg MASSE vårrægn sånn at aill snyen førrsvijnn her nord !! Klæm fra dæ likkje rø`e huse`e i skogen...Vintagepia :o)

Le Style sa...

Wonderful pictures!

XO

kråke sa...

Så vackra dina bilder och kronan är:)) Härligt att få shoppa loss i små prinsesskläder...mina tjejer är lite större men jag går fortfarande och tittar på dessa underbara små prinsessklänningar:))

Ha en härlig helg fina och njut av alla dina skatter:))

kråke

Vida sa...

vackra vän..vackert överallt..miljöer bilder hjärta och själ..håller med dej om den där fåtöljen;) ljuvlig...

ditt uterum gav inspiration så nu går jag omkring i "blaklader" o donar;)

Vidahelafamnenkram

Eva sa...

Underbara du med underbara bilder!


Trevlig Valborg!
Kram Eva

spokslottet.devote.se sa...

Hejsan.
Måste bara fråga dej.
Är soffklädseln också målad?
Har fått för mej att måla två av mina fåtöljer men ingen vet vad för färg man ska ha.
Har frågat i färghandeln men inget svar.
Hoppas du läser detta och kan ge mej ett svar.
Kram June.
PS Jättehärlig blogg måste jag också tillägga.

Melanie @ Country Cottage Living sa...

Love your blog and ideas; will visit often!

Anonym sa...

SÅÅÅ fina bilder:) Jag undrar om du har twitter eller facebook så jag kan följa???

Vill du se härliga bilder från botansika i GBG, då kan du kolla in min blogg:)
Ha en kanonvecka.

LOVE Maria på inredningsvis