Just do it!

Just do it!

fredag 20 april 2012

Imorgon smäller det!... och idag har vi en vinnare..:)

Hej alla mina solar!
Ja, då så är det nära min Petit Brocante!
Jag kan erkänna att jag är lycklig och stolt idag. Tänk att min lilla butik fyller ett år!
(kan tillägga att jag är ganska så snurrig, har haft många saker att stå i, men sååå roligt..:)

En annan anledning till min glädje är att jag i morse drog vinnaren i min utlottning.
Det nummer jag drog tillhörde en kvinna som jag skickat många varma tankar.

Hon är en av er alla som lämnar kommentarer till mig som kan värma en hel armé. 
Hon är en av er alla som ger mig mod!


Och det är med sann glädje och kärlek jag skriver följande rader...
Kära VIDA 
GRATTIS till din vinst!

Tusen Tack alla ni andra underbara, som ville delta i min utlottning!
och 
Tusen Tack för att ni länkade till den, bara för att ni är så generösa!

-Några snabbshots från garagets festklädsel till er, sen ska
jag fortsätta morgondagens förberedelser...


 Bästa helgen till er alla!
Hoppas vi ses..;)

Kram, Kärlek och Respekt...

//Goa

41 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis finaste Goa-Gúa!!
Och stort GRATTIS till Lyllos-VIDA som vann den fina vinsten!
Hoppas pa många kommande Mor Águstas Garage-år och ALLT GOTT till dig fina Gúa!! Hade såååå gärna velat vara med er imorgon, kanske ett annat år...
Stor kram Zazza Susanne

Fleaing France & French Shopping Tours sa...

So many beautiful things....very lucky ladies to be at your sale!!!!

Sofia sa...

Åhhh... så mycket fint!
Lycka till i morgon...
Kram Sofia

Sofia sa...

Åhhh... så mycket fint!
Lycka till i morgon...
Kram Sofia

Anna S sa...

Grattis Gúa till ettårsjubileet!
Hoppas att solen skiner på er imorgon och att komma kommer till brocanten.

Vill också säja grattis till Vida som tog hem vinsten.

Hoppas ni har det fint, alla!

Chokladvillan 1910 sa...

Grattis till Vida ! ;) & grattis till 1-år ! :D Jag skulle så gärna vilja besöka din butik...jag blir smått sjuk av att se dina bilder på dina underbara saker !
Hoppas att helgen blir kanonrolig & med mycket folk.
Kram Anki

lisashus sa...

GRATTIS till den värdiga vinnaren!

Så mycket vackert du visar från din butik! Den är som en dröm - DIN dröm!
Lycka till med jubiléet!
Kram
Lisa

Anneli sa...

Grattis till 1-årsdagen!

...och även till den lyckliga vinnaren.

Önskar dig och alla dina besökare en riktigt fin och kul helg!
Jag kommer på besök om 1 månad.

Kram Anneli.

Norregård sa...

Grattis Gúa...

Hade det inte varit så långt & att jag har fullt upp med min egen dröm hade jag aldrig kunnat hålla mig därifrån:))
Du är min största & vackraste inspiratör, ALLTID!!!

Grattis till fina Vida som skänker oss bloggare de finaste av kommentarer...

Kram M

LissasVita sa...

Så glad jag är..att jag kan besöka dig och de andra imorgon....Fantastiska bilder du visar!!!Kramen Lisbeth

Tinas bo sa...

Grattis till vinnaren!!
Och tack för en fin utlottning.. :)

Som vanligt helt underbara bilder!!

Synd att man inte kan vara med i morgon... men jag önskar er alla lycka till med försäljningen och HA SÅ KUL!!!

Ha en mysig fredag
Kraaam Tina

Anette sa...

Grattis till vinnaren ;)
Måste säga att du bjuder på härliga bilder.
Ha en fin helg
Kram Anette

pernilles.com sa...

Så er Transitten proppet til bristepunktet :-)) Vi ses når vi har sovet en gang.... Tillykke til Vida - den heldige vinder. Knus og KH Pernille

Sabelhagens Olivlund sa...

Grattis till vinnaren och grattis till dig!
Så mycket fint, man blir ju helt 'sjuk' av habegär:)).
Ha en fin helg.
Kram Maria

Anonym sa...

Hei!
Gratulerer så mye med 1 års dagen av butikken:) den er jo bare kjempe lekker og du har så utrolig mye flott:)
Skulle ønske jeg bodde mye nærmer for å kunne tatt eb titt:)
Ha en strålende helg! Og lykke til i morgen!

Klem Merete

Jacqueline @ HOME sa...

Oh Gua,
It all looks wonderful and I so wish that I lived in your country so that I could come !!
Well done to Vida....she will love it. XXXX

Felix sa...

Grattis till ditt ettårsjubileum! Och grattis till den lyckliga vinnaren! Önskar dig lycka till i morgon!

Aprilhälsningar
Elisabet

Deborah@Green Willow Pond sa...

I love everything about your shop! I could just move it all to my home. Best of luck on you sale.

Have a lovely weekend!
Deborah

Annes vita rum sa...

säger grattis till dig och ettårsdagen! Grattis oxå till Vida;)
kram till båda!

Vida sa...

..jag blir alldeles varm i hela kroppen..tänk att få dessa vackra ord och sen på det fina gåvor...hoppas alla kan se mej när jag nu sitter här med ett saligt leende på läpparna och är LYCKLIG LYCKLIG ;))

tokglädje för att jag äntligen får en chans att besöka dej imorgon och hoppas du kan hålla dej still så länge att jag hinner ge dej en kram;))

tusen tack fina vän med ett änglahjärta och med inspiration över gränser;)

Vidakanintesovainattkram

kråke sa...

Grattis finaste Vida...jag lovar att undersöka vinsten extra noga sen....hrmm...så att du inte glömt något eller så...typ...;)))

Tack goa Gúa för fin utlottning...imorgon ska jag minsann krama om dig:)))

kråke

Eddan sa...

Grattis till Vida :-) Vilken fin vinst du lyckades knipa ;-)!

Grattis på 1-årsdagen Gúa och önskar er ett riktigt stort lycka till på brocanten. Önskar jag bodde närmare men är med er i mina tankar <3

Kram kram

BLOMSTERDESIGN sa...

Grattis till ett års-jubileumet. Roligt! Du har många vackra saker. En underbar inspiration får man när man kikar runt. Jag har även blivit din följare. Lycka till i morgon! Mvh Therese

Marie sa...

Ett stort Lycka Till idag, hoppas det kommer massor av folk och att solen lyser på er. Önskar att jag hade kunnat vara med!!!

Många kramar
Marie

Anci sa...

Ha en fantastisk, rolig och mysig dag i dag ! Jag önskar att jag kunde vara med.

Kram
Anci

Anonym sa...

Stort GRATTIS Gúa till ettårsdagen med din fina butik! Jag beundrar dig och din kreativitet!
Stort grattis även till Vida som vann din fina vinst!
Kram Marita i Björkhagen

Anonym sa...

Grattis till vinnaren och tack för en fin tävling! :)
Kram Caroline

MCKINLEY sa...

Felicidades! Me encantan las fotografias y el reportaje. Buen fin de semana.

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren!!! Och sååå fina bilder från Mor Águstas Garage! Jag önskar dig en underbar lördag och helg!

Kramar,
Regina

Randi sa...

Stort GRATTIS till dig och din underbara butik!
Önskar jag kunde åka upp till dig. Skulle vara sååå
spännande att få den "på riktigt"!
Lycka till!
Kram/
Randi

Vida sa...

här är jag igen..måste bara in och skriva några rader till dej du vackra kloka läckra kvinna..så roligt att träffa dej idag vännen..
tänk att ni har skapat dessa vackra levande rum med handplockade ting som andas sagor..du har gjort ett underbart livsval som inspirerar och uppmuntrar många vännen;)

bara så du vet..vi återkommer;))

tusen tack för vinsten..vilka vackra gåvor..
Vidavärldentacksamhetkram

Anki sa...

Grattis til vinnaren i din fina tävling! Hoppas ni haft en underbar dag!

Kram!

Frida sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren! Och lycka till i morgon!
Kram Frida

Sandi sa...

Such gorgeous images!! Just beautiful. Thanks for sharing!
Blessings~

Stenmur & Gärdsgård sa...

Önskar att jag någon gång får möjlighet att besöka. Din underbara butik!

Många kramar Malin

Boxwood Cottage sa...

Oh lucky Vida, congrats on winning this oh so gorgeous give away!
Congratulations on your 1 year anniversary dear Gúa! I'm sure your petit brocante was splendid und you had the best time :) Your shop looks fabulous and I still wish I could have participated!
Btw I finally posted about my wonderful visit with you last August just yesterday on my blog.
Wishing you all the best for the next 12 months!
Hugs to you from Germany
Carola xoxo~

Lallbacken sa...

Hej Gúa. Nu har jag kikat genom HELA din blogg. Gud vad fina bilder. Gud vilken inspirationskälla. Tack för att jag fick "låna" bilder. Ska precis börja renovera vårt vardagsrum, gissa var jag ska vända mig för tips ;)?
//mia

john sa...

congratulations to the winner and oh my such lovely things in your photos (as usual!!!) sigh ....Gail x

Cindy sa...

Every time i look at your blog posts, i get so happy, your photos and decor are so so beautiful...

Cindy

Gusta sa...

hæhæ elsku Gúa innilega til hamingju með ömmudúlluna þína bið að heilsa afa líka knús á ykkur kv Guðsteina

Jolanda sa...

Hello,

I Get so Happy Thanx!!!

Jolanda