Just do it!

Just do it!

torsdag 12 april 2012

STÄNGT i Mor Ágústas-garage denna helg...

God afton mina kära!
Skulle precis gå och lägga mig, men så kom jag på att...jag bloggar..:)
Allt är bara bra här hos mig. Hoppas ni också mår gott! Påsken gav mig många besök i garaget som jag tackar ödmjukt för.
Värmen har kommit tillbaka i Skånelandet och I like! Jag snurrar runt bland mina prylar och trivs som fisken i vattnet. Förbereder det ena och det andra, tar emot nya och gamla saker och skuttar runt mellan dem, hemmet, butiken och så börjar uteplatsen inta någonform av mys. Ja, ni hör allting är som det ska.
Mitt i allt så känner jag en enorm förväntan!...för massor av saker.
Bland annat, kommer min kära svärmor från Island. nästa vecka...åhh, det ska bli så mysigt!
Så är det Brocanten i min trädgård den 21 april, och jag ser sååå framemot att träffa alla gulliga som ska fira med mig! Hoppas några av er kan och vill komma hit då! Vilken ära det vore!
Och störst, störst, absolut störst är att den 23 april är det datum som är planerat för mitt första barnbarn!
Ja, fattar ni, jag ska bli mormor!...och jag kan bara inte vänta längre! Så vackert!


-Lite glimtar från saker ni kan skåda den 21/4 i butiken..:)



Puss, Kram och Kärlek till er alla mina solar 
som så tryggt kikar in här hos mig.

Trevlig helg önskar jag er alla
och 
så ses vi snart igen...

//Goa

16 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!

For noen fantastiske bilder:) liker dette kjempe godt!
Riktig god helg!

Klem Merete

Anonym sa...

Hei!

For noen fantastiske bilder:) liker dette kjempe godt!
Riktig god helg!

Klem Merete

Chokladvillan 1910 sa...

Härliga bilder med fantstiska saker som vanligt ! grattis till att snart få mormortiteln :D
Må så gott !
Kram Anki

kråke sa...

Åhh vad jag längtar...och vad roligt att du ska bli mormor...grattis!!:))

Kram fina...

kråke

Vintagepia sa...

Kjære Gua !!

Nydeli`e bilda som vanli :o)
Hær at liv`e smile tell deg...kjæinna mormorfølels`n...ikkje mykkje kainn måle seg mæ dæinn...æinast måtte være egne fødsla !!!
Har vorre en tong dag i dag pga dødsfall i samboeren sin familie (bestefaren hans) og mykkje å tænke på...mæn sånn e dæ dessværre nån ganga i live...har hæilldi`vis en del å tænke på i førrbijnnelse mæ konfirmasjon i slutt`n av mai og glede meg vijlllt tell æilldstedattra mi mæ main`n og bæstemorguoille kjæm oppover...sokk hjøærte mæn bræst ikke...
Løkka tell mæ aillt i samma...klæm fra dæ likkje rø`e huse` i skogen...Vintagepia

Annes vita rum sa...

Härliga bilder! Så mycket att se fram emot,och att bli mormor, det är stort det!! Ha en fin helg/Anne

Norregård sa...

Så vackert....

Ha en mysig Helg:)
Kram M

Tinas bo sa...

Ljuvliga bilder!!

och vad kul att du blir mormor!! :0)

Ha en underbar helg
Kram Tina

Vida sa...

men Gúa vad roligt;)) och oj vilken underbar mormor du kommer att bli;)) bara att stilla få sitta och dofta på dessa små sockerbullar gör att hela hjärtat fylls med sång;)) Jag har fyra små barnbarn;)) som det kommer så många roliga funderingar ur varje dag;))

underbara bilder och underbar längtan;) du vet....
Vidafinastelyckokramen

Anneli sa...

Hej söta du.
Önskar så att jag kunde komma till dig nästa helg!
Om 1 månad är jag nere i dina trakter igen får besöka dig då.

Fin helg till dig,
Kram Anneli

LissasVita sa...

Hej Goa!!
Jag kikar ofta in till dig. Hittade dig via Idemakeriet. Min stil är vit och vintage...love it!!Vi är några som hoppas kunna komma till dig den 21/4 om vi får ihop oss!! Hade varit så trevligt!! Kanske är du en av alla som följt med en bit på min pilgrimsvandring som jag delade med mig utav hela mars månad? Och mormor...förstår dig precis..jag har två små guldgossar som tagit hela mormorshjärtat....en ny värld...Min dotter ät född just den 23 april...Syora kramen Lisbeth

Från Mitt Kök - Susanne sa...

Hej!

Jag tänker iallafall komma och besöka dig nästa helg!
Ser verkligen fram emot det!

/Susanne

Från Mitt Kök - Susanne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Das Hohe Haus sa...

Hallo liebe Goa,
vielen Dank für die wunderschönen Impressionen!
Hab noch einen schönen Sonntag!
Liebe Grüße von Steffi vom Hohen Haus

pepparkakshuset sa...

hejsan vilka fina bilder du visar;)) kul med färgerna. vit är en fantistisk färg eller hur? me like
kram ELLINOR

pepparkakshuset sa...

hejsan vilka fina bilder du visar;)) kul med färgerna. vit är en fantistisk färg eller hur? me like
kram ELLINOR