Just do it!

Just do it!

onsdag 27 oktober 2010

Same old story...

Hej alla mina solar!

Behövde en liten paus från fönstermåleriet, så vad är då bättre än kika hit..:)

Har inte mycket att komma med. Är ganska oinspirerad för tillfället, av olika anledningar.
Så ni för stå ut med att jag upprepar mig. 
Jag har svalt det faktum att det inte finns oändliga hörnor att visa från ett hem. Så idag får ni för femtielfte gången bilder från mitt badrum.

Men dagen till ära, bytte jag färg..:)




Puss och Kram och en mängd kärlek till er alla mina fina!
Och ännu engång...
Tusen Tack för era varma ord!
Ni är sååå BÄST!!!

23 kommentarer:

Lisas torp sa...

Du får gärna upprepa dej! LJuvliga bilder från ditt badrum! Åh, så vackert och romantiskt det är! Så många fina saker som skapar stämning!
Oj, så du jobbar! Jag kan tro att det är slitsamt! Bra att du tar lite paus ibland!
Kramar
Lisa

Rut och Signe sa...

Ser ljuvligt ut. Vi kommer också att få rutigt golv dit vi flyttar om en vecka. Marie

(eddas) sa...

Så koselige bilder...
eddaKlemmer

Malin's Hus sa...

så fint såååå, som ny bloggerska har jag inte sett dina "gamla" bilder så jag kikar o njuter för fullt!
kram

Nordisk gammelt sa...

Skønne billeder -
man får lyst til at være i rummet.

Vida sa...

målar du fönster vännen..det är det jobbigaste jag vet, men på med musik så blir det förhoppningsvis lite lättare;)

http://www.youtube.com/watch?v=QGM9Wph8k14&feature=related

jag tröttnar aldrig på dina vackra bilder...

sjungerochlåtsasattjagkandanskakram
Vida

giveto sa...

j'adore ta salla de bain, les carreaux par terre, trés beaux!!

FrenchGardenHouse sa...

It's so beautiful, I could spend days in there! Thanks so much for sharing...love the petite bath bag, too. xo Lidy

Candylei sa...

Beautiful!

Candylei

Sussi sa...

Det gör iiiingentiiing! Sån upprepning står man ut med, och vill bara ha mer! Fortsätt upprepa dig, så får du lite paus och kan hämta inspiration till nya stordåd...

Kram
Sussi

Sirpa sa...

Helt underbart har du där! Mycket fina bilder!
Har en skön kväll och en trevlig torsdag!
Kram Sirpa

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag är ganska ny här hos dig, har kikat in någon gång då och då tidigare, men jag kan tänka mig att det finns mängder av bilder jag inte sett. Men ditt badrum, kan jag ha sett det i "magasinet"? Hur som helst är det mycket vackert, så många fina detaljer. Tvålar tillhör min last, jag älskar doften av en nyuppackad tvål. Mmmm...

Kram,
Regina

Norregård sa...

Jag kan se ditt badrum hur många gånger som helst....även när jag blundar;o)

Kram Malin

sylvia sa...

hei.
helt fantastiske bilder fra deg.
blir helt satt ut så vakre er de.
godt med pauser.
klem fra sylvia

Alberte sa...

Guà, Guà - vakre Guà!
Det er så nydelig. Tenk å ha et slikt hjem. Du er begavet.

Carpe diem♥

All Seasons sa...

I love this photo's, this is really nostalgic.
I want to take a bath in this room :-))

Have a nice evening
Warm greatings from Holland ☼
Patricia

Ewa sa...

Kan ses hur många gånger som helst...det är bara sååå inbjudande!
Spelar ingen roll va du visar, bara du visar nåt för då blir man glad i hjärtat
Kram
Ewa

Linda sa...

Gode ting kan ikke sies for ofte:) Bildene dine er nydelig, og bloggen full av inspirasjon. Gjenta deg gjerne:)

Elin | Draumesidene sa...



E

Anonym sa...

Så fint du har det i ditt badrum.Tål att ses många gånger om.
Kramis Marita i Björkhagen

Junk De Lux sa...

Du bare pøser ut med inspirasjon og jeg ELSKER det!

Ha en fin helg!

Hanne

Behindabluedoor sa...

Hei...
Her var det jammen mye nydelige baderoms detaljer :))
Kjempeflott!!!!!
Og for en nydelig sang som spilles i bakgrunnen...den likte jeg også.
Toppers :)
Ha en fin dag.
Klem

Tonita sa...

SO SO SO BEAUTIFUL.