Just do it!

Just do it!

söndag 23 december 2012

GLEÐILEG JÓL

Hej alla kära!
Hur mår ni såhär dan före dan? Hoppas ni mår bra och njuter av stillheten..:)
Själv skuttar jag mest runt lite okoncentrerat och väntar på min lilla Sunna, som kommer för att fira jul med oss = BÄST!
så har jag bråkat med min kamera, för den vill inte fokusera! Undrar om det kan bero på att jag glömde den i uteplatsen i -17 grader förra veckan..:( Typiskt jag! 
Japp, vi får se, det ordnar sig nog. och det finns verkligen andra och viktigare saker att bry sig om .

Nu ska jag slå in de sista klapparna, sen är jag klar och kan rulla fingrarna..:))))


GOD JUL 
önskar jag er alla mina kära vänner som så generöst gör mina dagar så vackra.

Hoppas ni får njuta av ledighet och mys med familj och vänner.

Kärlek och respekt till varenda en av er 
och 
universums största och varmaste kram ❤

//Goa


36 kommentarer:

Kristin i Villa Hillbo sa...

Otroligt fina bilder!
God Jul till dig också!

Tidevarf sa...

Fantastiska bilder.

Önskar dig en underbar jul.
Kram
Anneli

Anonym sa...

Så utrolig vakkert og stemningsfullt du har gjort til jul:)
NYDELIG

ØNSKER DEG OG DINE EN GOD OG FREDFULL JUL
Varm Juleklem Merete

Amelie sa...

Åh så vackert Gua!! :)
När har du öppet nästa gång?
Ha en superfin jul!!!!
GOD JUL!
Massor av kramar / Amelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

♥God Jul♥ Gúa
Kramar
AnnaMaria

Marie sa...

Fantastiskt vackra bilder, som en saga!

Önskar dig och familjen en riktigt God Jul!

Kramar Marie

Laura @ 52 FLEA sa...

Your tree and decorations are lovely...warm and inviting! Wishing you a Merry Christmas filled with love and joy. Laura :)

Anci sa...

En stor kram till dig och en önskan om att din jul blir både fin och mysig !

Kram
Anci

kristinvald sa...

Svo fallegt og jólalegt hjá þér að vanda :-)

Jólakveðjur frá Íslandinu góða !

kv
Kristín

mysiga heestrand sa...

En riktigt God Jul önskar jag dig och din familj och tack för all inspiration du så fint delar med dig av.
Kram Marita i Heestrand

Tinas bo sa...

Såå vackra bilder!!

Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL!

Varma kramar
Tina

Jacqueline @ HOME sa...

Merry, merry Christmas Gua ....... have a wonderful time with all of your family and enjoy every minute. XXXX

Vitt hus med svarta knutar sa...

En riktigt GOD JUL önskar jag dig!
Kram,
Regina

Ett Vitare Hem sa...

Skuttar in och önskar dig en riktig GOD JUL!!
Kram/Lena

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh! så underbart fina bilder♥


önskar dig en underbar Jul♥

♥kram wivi♥

Unknown sa...

Wonderful!
Merry Christmas
Mari

gamla skolan sa...

God Jul och Gott Nytt År !
Kramar // Susanne

Anne sa...

Beautiful photos and beautiful Christmas tree too!Wishing you a Merry Christmas!
xx
Anne

Välkommen Hem! sa...

Så himla fint du gjort! Vackraste granen!
God Jul o ett underbart Gott Nytt År!
Kram, Judita

All Seasons sa...

•°*”˜˜”*°•★ Merry ★ ★ Christmas ★ •°*”˜˜”*°•


♥ Patricia

Norregård sa...

Loooooove it:))

Ha Er bästa Jul!!
Kram M

Vida sa...

fina du..önskar dej och familjen en
GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR
gosa riktigt mycket nu med Sunna och njuuuuuuut;)tusen tack för all inspiration du tar dej tid att ge oss;)

Vidamedälskadesläktochvänner

mormorMärtas sa...

Vilka underbara stillsamma bilder♥
Och såå fint du gör det...
God Jul på dej fina Gua!

Kram Annika

idémakeriet sa...

Goa vännen,
Jag önskar dig en riktig skön jul med mycket kärlek, värme och glädje.
Njut av dessa lediga dagar.
Varm kram Gerda

Butterfly 8)(8 Bungalow sa...

Beautiful! Merry Christmas!

Lilla Blanka sa...

Gomorron!

Så ljuva bilder...underbart!!!
Önskar er, hela familjen Island 😉, en RIKTIGT GOD JUL!!!!

Kramar
Hela familjen Decoy

pernilles.com sa...

Kæreste Gua.

Kurt og jeg sender dig dit varmeste ønsker om en dejlig jul med hele din skønne familie. Vi håber snart at "kigge forbi". Julekram og knus fra de to på Møn

john sa...

Sending you peace and love at Christmas !
Gail x

Puumuli sa...

Ha en fin fortsättning på julhelgen!

Önskar
Sari från Puumuli

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

God jul önskar jag dig

Frida sa...

Vilken vacker gran ni har. God jul Goa!
Kram Frida

Millygarden sa...

God jul Gua och tack för dina vackra bilder..

Kram Marina

Adda sa...

Gleðileg jól og farsælt komandi ár
Kveðja frá Akureyri

Adda sa...

Gleðileg jól og farsælt komandi ár
Kveðja frá Akureyri

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs