Just do it!

Just do it!

onsdag 26 december 2012

God fortsättning...

Hej mina ljuva.
Nu hoppas jag ni är nöjdast och gladast av alla! Att julen har varit och är precis så som ni önskade er.
Det har verkligen min varit. Att bara få vara tillsammans med de man älskar mest, i lugn och ro, så är min önskan uppfylld.
Och nu är dotterns lilla familj på väg hem till sitt igen och äldre sonen till sitt. Och alla är lyckliga och friska. Det är mitt livs kärlek.
Och jag börjar genast känna en ivrig längtan efter våren och ljuset! Granen sneglar jag lite skeptisk på, fast den är väldans fin, så den får stanna lite till.

Så fyller jag ju en himlans massa år idag. Jisses, så fort livet går!...men roligt är det!
Och jag älskar att bli äldre. Jo, det är sant, vänta bara! Lugnet sprider sig starkare för varje år och jag trivs i det.
Men det där med firande är jag inte så bra på när det kommer till mig själv, så när vi blev bortbjudna på middag idag, så tackade jag ivrigt ja..:)


-Men först ska jag iväg och träna en sväng..:)))


Önskar er alla en god fortsättning 
och tack 
för alla vackra, varma julhälsningar.
Ni är så bäst ❤

Kärlek // Goa

15 kommentarer:

Marie sa...

Ett stort, stort Grattis gumman! Ha nu en riktigt fin födelsedag!

Kramar Marie

Tinas bo sa...

Ja GRATTIS på födelsedagen!!
Och god fortsättning!

Varm kram
Tina

mormorMärtas sa...

Jag tycker också stillheten och lugnet är det bästa med julen! Såå skönt att bara vara och ta dagen som den kommer...

Kram och Grattis // Annika

Mimmie sa...

God fortsättning själv Gua, är litet ledsen jag inte hann in och ge dig en julkram, men jsg kommer snart. Julkram också till T. Härligt att du haft barnen hemma, kärlek! Och nu även ettstort GRATTIS och en stor grattiskram till dig idag på din speciella dag. Mimmie

Annas skattkammare sa...

Stort grattis på födelsedagen!! Och god fortsättning! Hoppas du får en underbar dag! Kram Anna

Anonym sa...

Gratulerer så utrolig mye på dagen din:)
Du fortjener kun det beste:)
Høres ut som du har hatt noen gode dager:)
Ønsker deg verdens beste dag, kos deg masse:)
Fortsatt herlige Rom juls dager:)

Chokladvillan 1910 sa...

Grattis & god fortsättning !
Kram Anki

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Grattis på din dag idag:) hoppas du får en fin dag.
Kram

Anki sa...

Stort grattis på din dag!

Varm kram!

Butterfly 8)(8 Bungalow sa...

So beautiful! Merry Christmas!

Vida sa...

http://www.youtube.com/watch?v=sF6S6N3azbg

Vidagrattisfinavänkram

pysseltanten sa...

Grattis fina Goa..:-)
Kram Git

marcelswhiteshabbydreams sa...

Happy Birthday ... GOA!
may all your dreams come true :-)
Hope you visit my blog soon and follow me!
Hugs and so much Love
From Germany
Marcel ( 16 )

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs