Just do it!

Just do it!

söndag 30 december 2012

Vet att ni säkert sett dessa hundra gånger, men just idag vill jag ändå dela med mig av dem.
Jag kan på något märkligt vis identifiera mina tankar i bildernas miljöer. En stark längtan till ursprunget, och en extrem tröttnad på allt tillrättalagt.
Jag vill inte vara en del av fyrkantig svartvit komfortzon. 
Jag vill vidare. 
Jag vill utvecklas.
Det tänker jag ägna nästa år åt.

Japp, behövde bara få skriva av mig det, som en slags uppmaning till mig själv kanske..:)

-Ses imorgon!

Kärlek 
//Goa

17 kommentarer:

lisashus sa...

Ett kreativt och spännande år önskar jag dej fina Gúa!
Kramar
Lisa

Rut och Signe sa...

Härliga bilder! Ha ett fint nyår och lycka till 2013.

Hälsningar Marie

Annas röda stol sa...

Wow...Så snygga bilder, gillar den turkosa soffan...Ha ett gott nytt år. /Anna

Anonym sa...

For noen fantastiske bilder og herlig inspirasjon:)
Ønsker deg alt godt for det nye året og gleder meg til å følge deg videre:)
ØNSKER DEG ET RIKTIG GODT NYTTÅR:)
Klem Merete

Jennie sa...

Gott nytt år, fint skrivet och känner precis så!
Kram Jennie

hagagården sa...

Underbara bilder!!!!
Gott nytt år till dig och din familj.
Kram
Ninni

Anonym sa...

Yes yes yes, exact fulländade miljöer. Jag blir sjuk av habegär efter att ingå som en naturlig del i dessa bilder.

Vedlåren som jag köpte blev MAGNIFIK och vet Du vad jag fick tag i idagr?

JoooJ exakt samma stol som Du har haft på bild, Du vet den jag frågade efter (den avklädda).

Vi hörs smart igen tycker jag!

Peace & Light

Agneta

Mimmie sa...

En varm kram till Dig Gúa och till T. Tusen tack för en härlig stund tillsammans igår. Nu vill jag bara önska er ett riktigt GOTT NYTT ÅR med många spännande nya projekt och en härlig kväll i morgon.

Många kramar
Mimmie

Vida sa...

fina vän så full av kärlek och glädje..önskar dej 365 dagar av kraft mod och jädra anamma;)

Vidakramarallaimorgon

Vitt hus med svarta knutar sa...

Önskar dig ett gott slut på det här året och ett riktigt Gott Nytt 2013!
Kram,
Regina

john sa...

Happy New Year !
Gail x

Michele sa...

Lovely Photos and blog.

Your new follower,
Michele
Pearl 13.1

In my house sa...

Önskar dig ett
Mysigt,
Friskt,
&
Lyckligt nytt år


kram josse

Anonym sa...

Snälla du skriv så man kan läsa din text

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy tuesday .. I really love your blogs

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs