Just do it!

Just do it!

torsdag 13 december 2012

The winner is...

Hej igen mina solar!

Nu har jag dragit vinnaren av min lilla utlottning och det blev denna kommentar som vann...


Gúa ❤
Man kan riktigt känna din längtan till ditt Island och till gångna dagar!
 Fint och känslosamt skrivet som vanligt.
Jag gissar på 1:an :-)!
Kram från Anette



För det är faktiskt 1.an som pryder min vägg. Believe it or not..:)))) 
Hade det varit i butiken så hade 3:an varit det självklara valet. 
Men eftersom jag numera föredrar lugnet här i hemmet, så harmonerade ettan bäst med det övriga i rummet.

Grattis kära Anette! Och tusen, tusen tack till alla er underbara som ville delta. Ni fattar inte vad ni betyder för mig! 
Jag frodas som frö i vårsol av era ändlöst vackra ord och värmande uppmuntran. Ni ger mig mod.
-TACK!

-så är ni BÄST och glöm inte det ❤❤❤

Kärlek

Ses imorgon
//Goa den flitigastebloggarendennaveckan..;)

7 kommentarer:

Lallbacken sa...

Hej Goa. Grattis till Anette! Kul! Får hoppas på fler tävlingar ;)
/mia

Eddan sa...

Åååh vad glad jag blir <3 <3 <3! Jättekul!

Det är ju faktiskt andra gången jag har turen att vinna hos dig ;-). På den tiden jag själv bloggade vann jag också en tävling!
http://eddans.blogspot.se/2008/11/en-fin-strumpa-frn-en-go-stumpa.html

Kram kram <3

Vida sa...

Stort grattis till Anette..ja den bilden är helt ljuvlig..kvinnlig känslig och med ett lugn som vi alla så väl behöver i dessa tider;)

minnernas foto tillsammans med ljusen i olika höjd är så vackert..
sen är ju fluffvästen och hatten helt sagolika;))

Vidanjutervitasnönkram

Anonym sa...

Noe så nydelig:)
Kan man virkelig ha det så vakkert hjemme hos seg:)
Aldeles nydelig og herlig tekst:)

Gratulerer så mye til vinneren:)
Sov godt
Klem Merete

Anne sa...

Congratulations!
xx
Anne

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs