.

.

torsdagen den 13:e december 2012

The winner is...

Hej igen mina solar!

Nu har jag dragit vinnaren av min lilla utlottning och det blev denna kommentar som vann...


Gúa ❤
Man kan riktigt känna din längtan till ditt Island och till gångna dagar!
 Fint och känslosamt skrivet som vanligt.
Jag gissar på 1:an :-)!
Kram från Anette



För det är faktiskt 1.an som pryder min vägg. Believe it or not..:)))) 
Hade det varit i butiken så hade 3:an varit det självklara valet. 
Men eftersom jag numera föredrar lugnet här i hemmet, så harmonerade ettan bäst med det övriga i rummet.

Grattis kära Anette! Och tusen, tusen tack till alla er underbara som ville delta. Ni fattar inte vad ni betyder för mig! 
Jag frodas som frö i vårsol av era ändlöst vackra ord och värmande uppmuntran. Ni ger mig mod.
-TACK!

-så är ni BÄST och glöm inte det ❤❤❤

Kärlek

Ses imorgon
//Goa den flitigastebloggarendennaveckan..;)

5 kommentarer:

lallbacken sa...

Hej Goa. Grattis till Anette! Kul! Får hoppas på fler tävlingar ;)
/mia

Eddan sa...

Åååh vad glad jag blir <3 <3 <3! Jättekul!

Det är ju faktiskt andra gången jag har turen att vinna hos dig ;-). På den tiden jag själv bloggade vann jag också en tävling!
http://eddans.blogspot.se/2008/11/en-fin-strumpa-frn-en-go-stumpa.html

Kram kram <3

Vida sa...

Stort grattis till Anette..ja den bilden är helt ljuvlig..kvinnlig känslig och med ett lugn som vi alla så väl behöver i dessa tider;)

minnernas foto tillsammans med ljusen i olika höjd är så vackert..
sen är ju fluffvästen och hatten helt sagolika;))

Vidanjutervitasnönkram

Tre Engler sa...

Noe så nydelig:)
Kan man virkelig ha det så vakkert hjemme hos seg:)
Aldeles nydelig og herlig tekst:)

Gratulerer så mye til vinneren:)
Sov godt
Klem Merete

Anne sa...

Congratulations!
xx
Anne